Yoghurt Barn is winnaar van de Foodservice Award 2019

9 januari 2019 | Thijs Jacobs

Yoghurt Barn is de eerste 'winkelketen' die de Foodservice Award wint in de nieuwe stijl, zo lezen we op foodclicks.nl. Yoghurt Barn, zelf uitkomend in de categorie koffie & lunchrooms, bleek de overall winnaar met een eindbeoordeling van 8,17.

De eindbeoordeling van de foodservicebedrijven was gebaseerd op het stemgedrag van ruim 20.000 consumenten die deel hebben genomen aan de stemrondes. De deelnemende foodservicebedrijven werden beoordeeld op aspecten zoals prijs, productkwaliteit en uitstraling en beleving.

Uit het stemgedrag blijkt dat horecagasten prijs het belangrijkste aspect vinden, gevolgd door de kwaliteit van de producten.

De uitslag van de stemmen zag er als volgt uit:

Bezorgen                        Thuisbezorgd.nl               7,13

Catering                         VITAM                               7,92

Fastfood                        McDonald's                       7,14

Hotels                             Van der Valk Hotels          7,72

Koffie & lunchrooms     Yoghurt Barn                    8,17

Onderweg                        La Place                           6,92

Restaurants                     La Place                           7,20

Speciaalzaken                 Keurslager                       7,49

Supermarkten                  Lidl                                  7,66

Tankstations                    Total Nederland               7,55

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Interview KHN Longread
Interview nieuwe directeur KHN: “Meer zichtbaarheid in politiek Den Haag”

Afschaffing van de pariteitsclausules, minder macht voor de OTA’s, een eerlijk speelveld creëren en de problemen op de arbeidsmarkt aanpakken. Dirk Beljaarts is per 1 februari de nieuwe algemeen directeur van de Koninklijke Horeca Nederland (KHN) en is ambitieus. “Met bijna 450.000 ...

Economie
Horecaondernemers verwachten voorzichtige groei in 2019

De horeca groeit dankzij een ‘gouden mix’ van economische expansie en een grotere toestroom van toeristen, plus het goede weer in een groot deel van 2018. De omzet in de branche neemt al ruim vijf jaar elk kwartaal toe. De verwachting is dat in 2019 het oplopende personeelstekort echt...

Zo zet je een succesvol horecaconcept neer

Het ene na het andere horecaconcept werd de laatste jaren geopend. Van vegan koffie bars en bierkelders tot een heus avocadorestaurant. En allen succesvol! De wens van de consument verandert drastisch en om bij te blijven is een helder concept nodig. De HM Academy helpt je daarbij en organiseert op ...

Wet- en regelgeving
Rechter: maaltijdbezorgers Deliveroo geen zzp'ers, Deliveroo in beroep

De maaltijdbezorgers van Deliveroo zijn zzp'ers en mogen aanspraak maken op dienstverband. Dat bepaalde de rechter in Amsterdam vanmiddag. Deliveroo gaat in beroep tegen de uitspraak. Vorig jaar besloot Deliveroo om de aflopende contracten van bezorgers niet te verlengen. Zo konden bezorgers...

Koffie & thee Achtergronden
Onderzoek prijsontwikkeling koffie en thee in lunchrooms

De prijsontwikkeling van koffie en thee binnen lunchrooms is nog vrijwel nooit onderzocht. Daarom deed de redactie van vakblad Lunchroom zelf een onderzoekje naar de prijsontwikkeling gedurende de afgelopen twee jaar en daarbij keken zij ook nog verder terug, naar het jaar 2001 om precies te zijn. I...

Onderwijs Ondernemen
Training concepting voor gepassioneerde horecaondernemers

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Onderscheidend zijn met je zaak is immers lastig, zeker met de hoeveelheid trends die je om de oren vliegen en al die zaken om je heen die ook vernieuwend (denken te) zijn. Hoe val jij dan juist op? De...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: