WOK& genomineerd voor Franchise Starter Award

16 juli 2018 | Thijs Jacobs

WOK& is een goede kanshebber voor de Franchise Starter Award. Het Nationale Franchise Congres reikt op 4 oktober 2018 in Amsterdam deze gloednieuwe onderscheiding uit aan de meest belovende startende franchiseformule. De natural Asian fastservice formule is eind vorig jaar in Rotterdam gelanceerd. Deze zomer openen vestigingen in Heerhugowaard, Groningen, Enschede en Leiden hun deuren.

Met de gloednieuwe award wil het Nationale Franchise Congres startende franchise organisaties belonen voor hun positieve impact op franchise en goed ondernemerschap. Om de goede naam van franchise kracht bij te zetten, is deze aanmoedigingsprijs in het leven geroepen. WOK& is een van de acht kanshebbers voor de award.

Boris van Leeuwen van Mie Like Franchise, de formule organisatie achter WOK&, is verguld met de nominatie. “We zijn het meest trots op het feit dat we een vernieuwende en onderscheidende formule hebben neergezet en dat deze zo goed is ontvangen.”

Uitvoerende partner

Partnership is het uitgangspunt voor de franchisestructuur. WOK& is daardoor een opmerkelijke en innovatieve formule. Franchisenemers kunnen een onafhankelijk onderzoek voor de locatie laten uitvoeren. Zodra de winkel open is, is de franchisegever vooral een uitvoerende partner.

Een jury van franchise professionals, het publiek en alle aanwezigen van het Franchise Congres in oktober 2018, bepalen de winnaar. Er valt een prijzenpakket ter waarde van € 10.000 te winnen. Via de website van het Nationale Franchise Congres, kan het publiek haar stem uitbrengen op WOK&.

Sociale betrokkenheid

“Maak de wereld een stukje beter, stem op ons”, laat Boris van Leeuwen van Mie Like Franchise weten. Daarmee refereert hij aan de waarden als maatschappelijke betrokkenheid en duurzaamheid. Deze staan hoog in het vaandel bij WOK& bij de productkeuze. Daarnaast laten de medewerkers hun sociale betrokkenheid bij de buurt zien. Zo hebben in Rotterdam een aantal daklozen een volledige maaltijd gekregen in de WOK& store.

Het fastservice concept richt zich vooral op jonge mensen met een gezondere lifestyle en een voorkeur voor een verantwoorde maaltijd voor een betaalbare prijs. WOK& serveert gezonde en natuurlijke producten, gebaseerd op de Aziatische keuken. Het assortiment is onlangs uitgebreid met veganistische producten. Klanten reageren enthousiast op de smaak en kwaliteit.

Nieuwe stores

De eerste WOK& store is eind 2017 in Rotterdam geopend. Op 20 juli gaat WOK& Heerhugowaard open. In Groningen, Enschede en Leiden staan franchisenemers in de startblokken om op korte termijn de eerste klanten te ontvangen.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Video
Op reportage: Eetcafé De Poort

Net buiten het centrum van Utrecht staat het gezellige eetcafé De Poort. Iedereen die in Utrecht woont kent dit café en komen er ook regelmatig. De Poort zorgt voor een uniek huiskamergevoel waar je kan uitrusten, bijkletsen en lekker eten en drinken. "Onze naam komt doordat ...

Video
Op Reportage: Brownies&downieS Harderwijk

Brownies&downieS... Een concept waar Pernilla Spijker uit Ermelo wel blij van werd. “Ik studeerde commerciële economie aan Windesheim in Zwolle. Ik had geen idee wat ik na de studie wilde doen. Een kantoorbaan is niks voor mij maar ik wilde graag iets voor mijzelf beginnen", aldu...

Video
Op Reportage: Panino di Pino

Simone Prestifilippo is samen met haar man Michael eigenaar van de lunchroom Panino di Pino. Panino di pino is een lunchroom waar de moderne Italiaanse sfeer samen met de heerlijke broodjes, Pasta’s en sorbetijs in het centraal staat. Panino di Pino is opgericht door de schoonvader van Sim...

Personalia Fastservice
Domino's krijgt Nederlandse CEO voor Europa

Domino's Pizza Enterprises Limited (ASX: DMP), moederorganisatie van Domino’s pizza Nederland publiceerde deze week haar halfjaarcijfers. In Europa realiseerde Domino’s een sterke omzetgroei van +9,4% tot €382,8m (+5,0% SSS) en een EBITDA €29,4m (+15,6%). Daarnaast opende D...

Video
Op Reportage: Het nieuwe Olivier

Brasserie Olivier in Bilthoven is met haar 37 jaar een van de oudste eetgelegenheden in het dorp. Sinds een half jaar is Olivier verhuisd naar een nieuwe locatie. En daar horen veranderingen bij. Eigenaresse Myrna Janssen vertelt trots haar verhaal. ‘’We zijn verhuisd naar de meest ce...

Bezorgen Achtergronden
Brabanders eten vooral kip met carnaval 

Brabantse carnavalsvierders eten graag kip. Dat blijkt uit cijfers van maaltijdplatform Deliveroo. Op basis van data van de carnavalsdagen afgelopen jaren bekeek het bedrijf waar zij tijdens carnaval een piek in bestellingen kunnen verwachten, en waar de feestgangers per stad het meest zin in hebben...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: