Vierde SUGO-vestiging in een maand tijd voor succesvolle ondernemers

29 oktober 2018 | Thijs Jacobs

Na de overname van maar liefst drie SUGO-vestigingen vorige maand, opent SUGO Pizza eind november al haar vierde winkel in hartje Eindhoven. SUGO Pizza Eindhoven is het eerste filiaal van SUGO 'nieuwe stijl', en krijgt een unieke stamtafel beschilderd door kunstenaar Niels Bakkerus.

SUGO nieuwe stijl

Eén maand na de overname van drie SUGO-filialen openen Herman en Hugo al hun vierde vestiging, dit keer midden in het centrum van Eindhoven. SUGO Pizza Eindhoven is tevens het eerste SUGO-filiaal in nieuwe stijl, ontworpen door ontwerpbureau 40DEGREES.NL. De counter is beter uitgedacht waardoor de consument goed ziet dat alles vers is en er goede en biologische producten worden gebruikt.Ook worden de pizza’s in Eindhoven vanaf nu vers bereid in het zicht van de gasten. Daarnaast wordt het assortiment van voorgerechten, zoals salades en desserts uitgebreid. Alle gerechten kunnen in de winkel worden gegeten of worden meegenomen als take away.

Unieke stamtafel van Niels Bakkerus

Een bijzondere eyecatcher in SUGO Pizza Eindhoven wordt een stamtafel voor twaalf personen, beschilderd door de lokale kunstenaar Niels Bakkerus. Met dit prachtige kunstwerk krijgt het filiaal meteen een eigen en unieke handtekening. Niels is vooral bekend door zijn mixed media-werken waarbij hij typografie, illustraties en graffiti combineert. Zo beschilderde hij eerder de spelerstunnel van het Philips Stadion van PSV en maakte hij werk in opdracht van de gemeente Eindhoven.

Duurzame pizza

SUGO Pizza draagt uit dat de zorg voor onze planeet de verantwoordelijkheid is van iedereen. De keten wil hierin een actieve rol spelen en streeft naar zorgvuldig gebruik van natuurlijke bronnen en beter dierenwelzijn. Het meel, de vleeswaren en kazen zijn afkomstig van familiebedrijven in Italië. De koffie, thee, wijnen en sappen zijn biologisch en zo veel mogelijk fair trade, het verpakkingsmateriaal is gemaakt van gerecycled karton.

Vierkante en gezonde pizza

In oktober 2018 namen horecaondernemers Herman Hell, eigenaar van Hell’s Kitchen Horeca Groep, en Hugo Kruijssen drie vestigingen van SUGO Pizza over. Een jongensdroom werd werkelijkheid, want de Rotterdamse vrienden wilden niets liever dan met hun gezonde en vierkante pizza de hele wereld veroveren. SUGO Pizza staat bekend als gezonde en vierkante pizza, gebaseerd op het heerlijke streetfood uit Rome: de pizza al taglio. Om de smaak van de pizza’s te beheersen en van een constante kwaliteit te voorzien, rijst het deeg tot 72 uur om zo tot het perfecte product te komen. Omdat er geen geur- en smaakstoffen aan het deeg worden toegevoegd, gaat het rijsproces in meerdere stappen. Hoe beter de condities rond het proces, hoe beter de kwaliteit. De vierkante pizza van Hugo en Herman is een luchtig, lekker en gezond alternatief voor de traditionele pizza. Een snack vol pleasure, zonder schuldgevoel.

Foto: Willem

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Columns Blog
Column restaurateur Sico de Moel: "Ik word verdacht van slavendrijven!"

Ik ben zojuist verhoord door de politie. Ik ben verdachte. Ik word verdacht van slavendrijven. De kwestie is van een paar jaar geleden. Ik deed toen zaken met een schoonmaakbedrijf. Dit bleek een achteraf een criminele organisatie te zijn, volgens de twee rechercheurs die mij vandaag ondervroegen. ...

Lunch
Bagels & Beans is het Beste Restaurant van De Vegetarische Restaurantweek

Niet minder dan 531 restaurants namen deel aan de tweede editie van De Vegetarische Restaurantweek die vorige week plaatsvond. Gasten konden gedurende de week een stem uitbrengen op het beste vegetarische restaurant. Bagels & Beans deed mee met drie speciale vegetarische menu’s en wist daa...

Opening Restaurant
Bar-restaurant IJver opent zomer 2019

In de zomer van 2019 opent IJver haar deuren in de voormalige Scheepsbouwloods op de NDSM-werf in Amsterdam-Noord. Er wordt hard gewerkt aan dit robuuste restaurant met een eigenzinnige menu- en drankenkaart. Op deze iconische locatie met een groot binnen- en buitenterras kunnen gasten staks geniete...

Food trends Vega
Populariteit vlees- en visvrije thuisbezorgmaaltijden stijgt

Afgelopen week namen zeker 57.600 Nederlanders deel aan de tweede editie van de Nationale Week Zonder Vlees. Een initiatief dat Nederlanders inspireerde om van 11 tot 17 maart een week lang geen vlees (en vis) te eten, en in plaats daarvan de verrassende mogelijkheden van de plantaardige keuken te o...

Economie KHN
Oproep KHN voor Provinciale Staten-verkiezingen: voorkom overaanbod horeca

De afgelopen tien jaar nam het aantal horecazaken in Nederland explosief toe. Het aantal groeide met 13 procent naar ruim 43000 zaken. KHN is blij met deze ontwikkeling en ziet ook voor de toekomst nog ruimte voor extra horeca. Maar in steeds meer binnensteden ontstaat overaanbod van horeca, vooral ...

Advertorial
3, 2, 1… Stoof!

Oma’s draadjesvlees, dat is waar je elk kind voor wakker kunt maken. En nu we eenmaal volwassen zijn, loopt het water nog steeds in onze mond als we er alleen al aan denken. Anno 2019 zijn stoofgerechten weer helemaal back in business. Smakelijke hachee, Franse Boeuf Bourguignon, Vlaamse stove...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
CityTrips
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: