Vierde SUGO-vestiging in een maand tijd voor succesvolle ondernemers

29 oktober 2018 | Thijs Jacobs

Na de overname van maar liefst drie SUGO-vestigingen vorige maand, opent SUGO Pizza eind november al haar vierde winkel in hartje Eindhoven. SUGO Pizza Eindhoven is het eerste filiaal van SUGO 'nieuwe stijl', en krijgt een unieke stamtafel beschilderd door kunstenaar Niels Bakkerus.

SUGO nieuwe stijl

Eén maand na de overname van drie SUGO-filialen openen Herman en Hugo al hun vierde vestiging, dit keer midden in het centrum van Eindhoven. SUGO Pizza Eindhoven is tevens het eerste SUGO-filiaal in nieuwe stijl, ontworpen door ontwerpbureau 40DEGREES.NL. De counter is beter uitgedacht waardoor de consument goed ziet dat alles vers is en er goede en biologische producten worden gebruikt.Ook worden de pizza’s in Eindhoven vanaf nu vers bereid in het zicht van de gasten. Daarnaast wordt het assortiment van voorgerechten, zoals salades en desserts uitgebreid. Alle gerechten kunnen in de winkel worden gegeten of worden meegenomen als take away.

Unieke stamtafel van Niels Bakkerus

Een bijzondere eyecatcher in SUGO Pizza Eindhoven wordt een stamtafel voor twaalf personen, beschilderd door de lokale kunstenaar Niels Bakkerus. Met dit prachtige kunstwerk krijgt het filiaal meteen een eigen en unieke handtekening. Niels is vooral bekend door zijn mixed media-werken waarbij hij typografie, illustraties en graffiti combineert. Zo beschilderde hij eerder de spelerstunnel van het Philips Stadion van PSV en maakte hij werk in opdracht van de gemeente Eindhoven.

Duurzame pizza

SUGO Pizza draagt uit dat de zorg voor onze planeet de verantwoordelijkheid is van iedereen. De keten wil hierin een actieve rol spelen en streeft naar zorgvuldig gebruik van natuurlijke bronnen en beter dierenwelzijn. Het meel, de vleeswaren en kazen zijn afkomstig van familiebedrijven in Italië. De koffie, thee, wijnen en sappen zijn biologisch en zo veel mogelijk fair trade, het verpakkingsmateriaal is gemaakt van gerecycled karton.

Vierkante en gezonde pizza

In oktober 2018 namen horecaondernemers Herman Hell, eigenaar van Hell’s Kitchen Horeca Groep, en Hugo Kruijssen drie vestigingen van SUGO Pizza over. Een jongensdroom werd werkelijkheid, want de Rotterdamse vrienden wilden niets liever dan met hun gezonde en vierkante pizza de hele wereld veroveren. SUGO Pizza staat bekend als gezonde en vierkante pizza, gebaseerd op het heerlijke streetfood uit Rome: de pizza al taglio. Om de smaak van de pizza’s te beheersen en van een constante kwaliteit te voorzien, rijst het deeg tot 72 uur om zo tot het perfecte product te komen. Omdat er geen geur- en smaakstoffen aan het deeg worden toegevoegd, gaat het rijsproces in meerdere stappen. Hoe beter de condities rond het proces, hoe beter de kwaliteit. De vierkante pizza van Hugo en Herman is een luchtig, lekker en gezond alternatief voor de traditionele pizza. Een snack vol pleasure, zonder schuldgevoel.

Foto: Willem

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie
Horecaondernemers verwachten voorzichtige groei in 2019

De horeca groeit dankzij een ‘gouden mix’ van economische expansie en een grotere toestroom van toeristen, plus het goede weer in een groot deel van 2018. De omzet in de branche neemt al ruim vijf jaar elk kwartaal toe. De verwachting is dat in 2019 het oplopende personeelstekort echt...

Zo zet je een succesvol horecaconcept neer

Het ene na het andere horecaconcept werd de laatste jaren geopend. Van vegan koffie bars en bierkelders tot een heus avocadorestaurant. En allen succesvol! De wens van de consument verandert drastisch en om bij te blijven is een helder concept nodig. De HM Academy helpt je daarbij en organiseert op ...

Wet- en regelgeving
Rechter: maaltijdbezorgers Deliveroo geen zzp'ers, Deliveroo in beroep

De maaltijdbezorgers van Deliveroo zijn zzp'ers en mogen aanspraak maken op dienstverband. Dat bepaalde de rechter in Amsterdam vanmiddag. Deliveroo gaat in beroep tegen de uitspraak. Vorig jaar besloot Deliveroo om de aflopende contracten van bezorgers niet te verlengen. Zo konden bezorgers...

Koffie & thee Achtergronden
Onderzoek prijsontwikkeling koffie en thee in lunchrooms

De prijsontwikkeling van koffie en thee binnen lunchrooms is nog vrijwel nooit onderzocht. Daarom deed de redactie van vakblad Lunchroom zelf een onderzoekje naar de prijsontwikkeling gedurende de afgelopen twee jaar en daarbij keken zij ook nog verder terug, naar het jaar 2001 om precies te zijn. I...

Onderwijs Ondernemen
Training concepting voor gepassioneerde horecaondernemers

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Onderscheidend zijn met je zaak is immers lastig, zeker met de hoeveelheid trends die je om de oren vliegen en al die zaken om je heen die ook vernieuwend (denken te) zijn. Hoe val jij dan juist op? De...

Lunch Opening
23-jarige onderneemster Naomi Jansen opent Vital4Skool in Leek

Op maandag 7 januari opende Naomi Jansen in Leek haar gezonde schoolkantine. Ze is slechts 23 jaar en is nu al een eigen zaak begonnen. Naomi koos voor de scholengemeenschap rsg de Borgen om het cateringbedrijf op te zetten. Haar oog viel daarbij op de franchiseformule Vital4Skool. Dat Naomi voor...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: