Veiligheidsproducten worden nieuwe reclamedragers

28 mei 2020 | Redactie

Horecaondernemers hebben groen licht gekregen om per 1 juni weer te openen.Met deze bijzondere printproducties kunnen horecaondernemers de aandacht op zichzelf vestigen of zelfs gebruiken voor hun marketing en eigen reclame. 

Voorbereiding is heel belangrijk: Plaats daarom specifieke gedragsregels en informatie over producten bij uw entree of direct op de plaats waar  gasten zitten. Om ervoor te zorgen dat dit duidelijk zichtbaar is en als officiële informatie wordt gezien, moet u handgeschreven notities vermijden. Gebruik veiligheidsproducten zoals opvallende posters, stevige roll-ups, gemakkelijk verplaatsbare stoepborden of praktische vloerstickers in uw winkel om de boodschap over te brengen.

In de dienstverlenende sector en de detailhandel evenals in productiebedrijven worden steeds vaker transparante afstandhouders gebruikt in de vorm van wanden van acrylglas of vloerstickers. Onlineprinters biedt zijn klanten deze veiligheidsproducten met een individuele opdruk aan.

Sinds de uitbraak van corona is niets meer hetzelfde. In plaats van elkaar de hand te schudden, moeten we beleefd afstand houden om niemand in gevaar te brengen. Wie desondanks dichter bij zijn klanten wil komen, moet passende veiligheidsmaatregelen treffen. „Als onderneming die individueel drukwerk produceert, moesten wij ons allereerst zelf op de nieuwe situatie instellen. Nadat wij hadden vastgesteld dat we veilig konden blijven produceren en leveren, hebben wij besloten gebruik te maken van onze kerncompetentie, om geschikte reclamemiddelen voor onze klanten te ontwikkelen. Wij willen al datgene aan onze klanten ter beschikking stellen wat zij nodig hebben om hun verkoopactiviteiten in deze tijd zo goed mogelijk te kunnen voortzetten, of dat nu in de stationaire detailhandel is, in de producerende industrie, in de horeca of in officiële instellingen“, vertelt Christian Würst, directeur en Chief Commercial Officer van Onlineprinters.

Succesvolle omschakeling van de productie

De onlinedrukkerij heeft een deel van haar productie omgeschakeld naar de fabricage van neus- en mondkapjes. Deze neus- en mondkapjes zijn in de onlineshop verkrijgbaar in meerdere uitvoeringen en in verschillende stoffen. Ook zijn er templates beschikbaar. „Met onze "online vormgeven-tool" kunnen eigen spreuken op de kapjes worden gedrukt of motieven worden geüpload“, zegt Christian Würst. De Economy-neus- en mondkapjes kunnen worden besteld in vijf maten en zijn ook geschikt voor kinderen en jongeren. Alle stoffen kapjes kunnen worden gewassen op 60 graden. Bovendien kunnen er ook gezichtsschermen in verschillende uitvoeringen worden besteld. Deze worden steeds vaker gebruikt in de detailhandel of in kapperszaken.

Nieuw in de shop: papieren mondkapjes

Helemaal nieuw in de shop zijn nu ook individueel bedrukbare, papieren mondkapjes in twee uitvoeringen. Deze zijn bij uitstek geschikt om uit te delen in winkels en horecavoorzieningen. Behalve offsetpapier is ook kringlooppapier voor de papieren mondkapjes beschikbaar.

Hulp voor sociale instellingen

De onderneming, die voornamelijk drukwerk als flyers, posters, brochures, visitekaartjes of beurssystemen evenals reclamemiddelen online verkoopt, helpt sociale en charitatieve instellingen met gratis mondkapjes en heeft ook het eigen personeel voorzien van neus- en mondkapjes. „Bovendien ondersteunen wij vrijwilligersactiviteiten met flyers of soortgelijk drukwerk“, vertelt Christian Würst.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Bezorgen
Plotseling tekort van 2500 maaltijdbezorgers

Door een overnacht ingevoerde maatregel van staatssecretaris Tamara van Ark van sociale zaken zitten duizenden cafetaria’s, snackbars en frituren van de ene op de andere dag met een tekort van 2500 maaltijdbezorgers. Afgelopen maandag maakte Van Ark bekend dat maaltijdbezorgers voortaan min...

Opening Fastservice
Kwalitaria Délifrance nu ook in centrum van Zwolle

Het centrum van Zwolle is een cafetaria en lunchroom rijker. Vandaag opent Kwalitaria Délifrance Zwolle Centrum officieel haar deuren. Ondernemer Rubin Hu is geen onbekende in de regio; de gloednieuwe vestiging is zijn derde in Zwolle. ‘Een plek om gezellig te zitten’ Na een...

Achtergronden Culinair
Mosselseizoen van start met grootste mosselpan ter wereld

Morgen, donderdag 2 juli, start het mosselseizoen met de verkoop van Zeeuwse bodemcultuurmosselen. Dit jaar als eerste exclusief verkrijgbaar bij Sligro. Vanuit de grootste mosselpan ter wereld werden de eerste bodemcultuurmosselen van het seizoen aangeboden aan JRE-chef Joppe Sprinkhuizen, chef van...

Bezorgen Achtergronden
15-jarige maaltijdbezorgers mogen niet meer de straat op

Frans van Rooij, directeur ProFri, vakvereniging Professionele Frituurders, schreef een brief aan Tamara van Ark, Staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. Zij maakte gisteren bekend dat het vanaf 1 juli (dat is morgen al!) niet meer is toegestaan om medewerkers jonger dan 16 jaar in te...

Achtergronden Coronacrisis
Zo kwam Anne&Max door de afgelopen periode heen

Wobbe van Zoelen, eigenaar en oprichter van de bekende lunch- en koffieketen Anne&Max, vertelt over de afgelopen periode, die voor de horeca onwerkelijk was: "Door simpelweg te kijken naar wat we wél konden leveren in de Covid-19 periode waren we in staat om ons businessmodel deels ...

Drinks Achtergronden
Nederlanders drinken steeds vaker caloriearme frisdranken

Uit de jaarlijkse monitoringscijfers van de Nederlandse vereniging Frisdranken, Waters, Sappen (FWS) blijkt dat frisdrankproducenten voorlopen op de afspraken uit het Nationaal Preventieakkoord. Staatssecretaris Paul Blokhuis meldde vorige week in een brief aan de Tweede Kamer dat de industrie al in...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: