Veiligheidsproducten worden nieuwe reclamedragers

28 mei 2020 | Redactie

Horecaondernemers hebben groen licht gekregen om per 1 juni weer te openen.Met deze bijzondere printproducties kunnen horecaondernemers de aandacht op zichzelf vestigen of zelfs gebruiken voor hun marketing en eigen reclame. 

Voorbereiding is heel belangrijk: Plaats daarom specifieke gedragsregels en informatie over producten bij uw entree of direct op de plaats waar  gasten zitten. Om ervoor te zorgen dat dit duidelijk zichtbaar is en als officiële informatie wordt gezien, moet u handgeschreven notities vermijden. Gebruik veiligheidsproducten zoals opvallende posters, stevige roll-ups, gemakkelijk verplaatsbare stoepborden of praktische vloerstickers in uw winkel om de boodschap over te brengen.

In de dienstverlenende sector en de detailhandel evenals in productiebedrijven worden steeds vaker transparante afstandhouders gebruikt in de vorm van wanden van acrylglas of vloerstickers. Onlineprinters biedt zijn klanten deze veiligheidsproducten met een individuele opdruk aan.

Sinds de uitbraak van corona is niets meer hetzelfde. In plaats van elkaar de hand te schudden, moeten we beleefd afstand houden om niemand in gevaar te brengen. Wie desondanks dichter bij zijn klanten wil komen, moet passende veiligheidsmaatregelen treffen. „Als onderneming die individueel drukwerk produceert, moesten wij ons allereerst zelf op de nieuwe situatie instellen. Nadat wij hadden vastgesteld dat we veilig konden blijven produceren en leveren, hebben wij besloten gebruik te maken van onze kerncompetentie, om geschikte reclamemiddelen voor onze klanten te ontwikkelen. Wij willen al datgene aan onze klanten ter beschikking stellen wat zij nodig hebben om hun verkoopactiviteiten in deze tijd zo goed mogelijk te kunnen voortzetten, of dat nu in de stationaire detailhandel is, in de producerende industrie, in de horeca of in officiële instellingen“, vertelt Christian Würst, directeur en Chief Commercial Officer van Onlineprinters.

Succesvolle omschakeling van de productie

De onlinedrukkerij heeft een deel van haar productie omgeschakeld naar de fabricage van neus- en mondkapjes. Deze neus- en mondkapjes zijn in de onlineshop verkrijgbaar in meerdere uitvoeringen en in verschillende stoffen. Ook zijn er templates beschikbaar. „Met onze "online vormgeven-tool" kunnen eigen spreuken op de kapjes worden gedrukt of motieven worden geüpload“, zegt Christian Würst. De Economy-neus- en mondkapjes kunnen worden besteld in vijf maten en zijn ook geschikt voor kinderen en jongeren. Alle stoffen kapjes kunnen worden gewassen op 60 graden. Bovendien kunnen er ook gezichtsschermen in verschillende uitvoeringen worden besteld. Deze worden steeds vaker gebruikt in de detailhandel of in kapperszaken.

Nieuw in de shop: papieren mondkapjes

Helemaal nieuw in de shop zijn nu ook individueel bedrukbare, papieren mondkapjes in twee uitvoeringen. Deze zijn bij uitstek geschikt om uit te delen in winkels en horecavoorzieningen. Behalve offsetpapier is ook kringlooppapier voor de papieren mondkapjes beschikbaar.

Hulp voor sociale instellingen

De onderneming, die voornamelijk drukwerk als flyers, posters, brochures, visitekaartjes of beurssystemen evenals reclamemiddelen online verkoopt, helpt sociale en charitatieve instellingen met gratis mondkapjes en heeft ook het eigen personeel voorzien van neus- en mondkapjes. „Bovendien ondersteunen wij vrijwilligersactiviteiten met flyers of soortgelijk drukwerk“, vertelt Christian Würst.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Personeel
FNV Horeca: afbouw steunmaatregelen leidt tot vertrek vakkrachten uit horecasector

De gisteren verstuurde Kamerbrief over de aanvullingen op het steun- en herstelpakket, alsmede het persmoment van het Kabinet van gisteravond zorgen voor grote onrust in de horecasector. FNV Horeca vindt het onvoorstelbaar dat het Kabinet gisteravond aangeeft dat er nog te weinig resultaten zijn om ...

Coronacrisis
Horeca blijft zeker nog dicht tot december

Waar iedereen al wel rekening mee hield, is gisterenavond bevestigd door minister De Jonge: de gedeeltelijke lockdown duurt in ieder geval nog tot december en 'wellicht tot in het nieuwe jaar'. Dit houdt in dat de horeca tot december de deuren gesloten moet houden. Er wordt op dit moment nog ...

Economie Coronacrisis
Dit zijn de aanvullingen op het derde steunpakket corona

De opleving van het coronavirus en de huidige maatregelen hebben flinke gevolgen voor de economie. Het kabinet stelt extra geld beschikbaar voor ondernemers die door de recente maatregelen een onevenredig harde klap hebben gekregen. Zo krijgt de horeca een eenmalige subsidie op aangelegde en nu onbr ...

Achtergronden Coronacrisis
Horecaondernemers krijgen eenmalig gemiddeld 2500 euro overheidssteun

De horecabedrijven die vanwege de coronacrisis gesloten zijn, kunnen een eenmalige uitkering van gemiddeld 2500 euro tegemoetzien. Het bedrag is afhankelijk van het geleden omzetverlies, dus een gemiddelde op basis van deze rekensom: 2,75 procent van het verlies aan omzet. Dit meldt de NOS op basis ...

Wet- en regelgeving KHN
KHN: Alcoholklok hotels wederom toppunt van symboolpolitiek

KHN heeft vol onbegrip kennis genomen van het kabinetsbesluit om vanaf vrijdagavond 23 oktober een alcoholklok voor hotels in te voeren. Volgens dit besluit mag er vanaf vanavond in hotels na 20:00 uur ook geen alcohol meer worden geschonken of genuttigd in publieke ruimten zoals in het restaurant o ...

Bezorgen
Wat kost bezorgen via Thuisbezorgd?

Bezorgen is, nu de horeca gesloten is, de reddingsboei waar veel restaurants zich aan vastklampen. Niet altijd zonder succes, want de Nederlander heeft de weg naar de bezorgsites en -apps goed weten te vinden. In het derde kwartaal heeft Just Eat Takeaway, waar Thuisbezorgd toe behoort, een groei va ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: