Starbucks biedt verfrissende en unieke ijsthee aan

5 juli 2016 | Thijs Jacobs

Vanaf vandaag is de verfrissende ijsthee van Teavana verkrijgbaar in alle Starbucks vestigingen in Nederland. Deze moderne thee-ervaring biedt klanten hoge en zuivere kwaliteit plantaardige thee en de kans om te genieten van onze Shaken Iced Teas in twee nieuwe smaken. 

Peach Green Tea Lemonade

Een verrukkelijke ijsthee van groene thee, licht gezoet met perzik, gember en een klein beetje limonade.

 

Blackberry Mojito Green Tea Lemonade

Een verfrissende mix van  groene thee, sappige bramen, zoete frambozen en groene munt.

Elke kop thee wordt door de Starbucks barista’s zorgvuldig gezet en ten minste tien keer geschud om de heerlijke en verschillende smaken naar voren te laten komen. Deze nieuwe soorten ijsthee worden toegevoegd aan het menu van zwarte, groene en hibiscus ijsthee en zullen gedurende het hele seizoen verkrijgbaar zijn.

Teavana is in 2012 door Starbucks overgenomen en wordt nu ook in Europa geïntroduceerd. Teavana heeft een scala aan losse thee en innovatieve theeproducten, die voorheen alleen beschikbaar waren in de VS en Canada. De nieuwe Teavana theedrankjes van Starbucks bieden nieuwe theedrinkers en de echte kenners hoge en kwalitatieve plantaardige thee.

Charlotta Oldham, Starbucks EMEA tea category manager, zegt: "We zijn trots om de Teavana thee te lanceren in onze Starbucks winkels en onze klanten kennis te laten maken met exotische combinaties, gedurfde smaken en nieuwe soorten thee. De Teavana ijsthee is een verfrissende en heerlijke aanvulling op ons zomermenu. Onze missie is om een ??moderne theecultuur te creeëren met theeproducten en ervaringen waarvan we hopen dat onze klanten zullen genieten!"

Ian Cranna, Starbucks woordvoerder, zegt: "Het nieuwe aanbod voor onze theefans is een spannend moment voor Starbucks. Thee is al sinds 1971 een deel van Starbucks erfgoed geweest met dertig verschillende soorten losse theebladeren in onze eerste vestiging op Pike Place Market. Bovendien laat Teavana onze voortdurende inzet in het leveren van een unieke en gepersonaliseerde klantenervaring zien."

 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Lunchroom
Anne&Max wil vijf nieuwe vestigingen in 2020

Anne&Max wilt dé huiskamer in de stad zijn die haar gasten elke dag verrast met heerlijke biologische producten, zeer gastvrije service in mooie karakteristieke panden met een trendy interieur. Anne&Max is hard gegroeid in de afgelopen twee jaar en is nog steeds volop in ontwikkeli...

Opening Rotterdam
Bagels & Beans opent in Rotterdam Alexandrium

Goed nieuws voor wie in het oosten van Rotterdam woont of daar graag gaat shoppen: voor een paddoburgerbagel of de beruchte cheesecake kun je gewoon hier terecht. De vijfde Bagels & Beans van de Maasstad opent op 23 oktober in Rotterdam Alexandrium zijn prachtige glazen puien. Niet te missen als...

Snacks Fastservice
Fritesvakantie: gratis frites voor de kleintjes

Van zaterdag 19 oktober tot met zondag 27 oktober 2019 organiseren de twee vestigingen van Par Hasard in Amsterdam de Fritesvakantie. Tijdens de herfstvakantie trakteert Par Hasard op gratis frites voor de kinderen bij de lunch van de volwassenen. Uiteraard zijn er tevens menu’s voor de kleint...

Achtergronden Internationaal
Wereldvoedseldag 16 oktober: de wereld bevindt zich in een voedingscrisis

Minstens één op de drie kinderen onder de vijf jaar heeft volgens een nieuw gepubliceerd rapport van Unicef te weinig of te veel gewicht. De wereld lijdt aan een voedingscrisis. Meer dan 800 miljoen mensen in de wereld hebben honger, maar bijna evenveel mensen zijn zwaarlijvig. Tegelij...

Tech
Het rendement van e-mailmarketing wordt zwaar onderschat

Mocht je in het huidige tijdperk als marketeer in de horeca werken, dan moet je van veel markten thuis zijn. Natuurlijk moet je bijhouden wat andere partijen doen. Dit nog naast kennis van sociale media tot aan search engine marketing. Het vak van marketeer wordt steeds lastiger en de concurrentie i...

Interview Longread
Schenk je geen alcohol? Gemiste kans!

Lang niet alle lunchrooms schenken alcohol. Na een paar minuten ‘googelen’ weten we dat van de grotere lunchketens blijkbaar alleen Anne&Max alcohol schenkt. Dat zet je toch aan het denken… Is het geen gemiste kans om geen alcohol te schenken en waarom doen ze het bij Anne&...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: