BRAM’S Gourmet Frites opent in Schiedam

9 juli 2018 | David Bakker

Op vrijdag 13 juli opent BRAM’S Gourmet Frites haar grootste winkel op het levendige plein van de Euroscoop in Schiedam. De opening wordt ook hier gevierd met de welbekende BRAM’S Experience Day: een dag waar jong en oud kennis maakt met de producten, gerechten én beleving van BRAM’S. Zo bereidt een chef een heerlijke stoof op de Green Egg barbecue én kan voor het eerst in de BRAM’S geschiedenis de ambachtelijke frieten gecombineerd worden met een biertje of wijntje op locatie. De vestiging in Schiedam is met 78 zitplaatsen binnen en 100 buiten op het terras tot nu tot de grootste BRAM’s vestiging.

BRAM’S Schiedam voor het hele gezin

De locatie in Schiedam ademt de signature look van BRAM’S Gourmet Frites: binnenhuisarchitecte Lilianne van der Meijden creëerde ook hier een industriële, robuuste en stoere omgeving. Franchisenemer Sadik Eksi vertelt trots: “De vestiging ligt op een steenworp afstand van de populaire Euroscoop bioscoop waar dagelijks films voor jong en oud worden gedraaid. We wilden hier graag op inspelen en bieden daarom een uitgebreid assortiment aan. Zo kun je ‘s ochtends aanschuiven voor een lekkere kop koffie en gedurende de dag neem je plaats voor een van onze heerlijke soda’s of alcoholhoudend drankjes.

Kindvriendelijk

Met de introductie van een kinderstoof, speciaal ontworpen kleurplaten en leuke gadgets genieten ook de jongste frietliefhebbers bij BRAM’S. Dat de opening samenvalt met het begin van de zomervakantie, is dan ook niet toevallig.” BRAM’S Gourmet Frites Schiedam organiseert daarnaast geregeld leuke acties in samenwerking met de Euroscoop. Het authentieke verhaal van BRAM’S Tijdens BRAM’S Experience Day maken klanten kennis met het authentieke verhaal van BRAM’S Gourmet Frites. Het team van BRAM’S staat klaar om bezoekers bij te praten over alle ins en outs van het unieke foodconcept. Zelf een aardappel omtoveren tot frieten kan op deze dag onder toeziend oog van een ervaren fritessnijder.

Over BRAM’S Gourmet

Het succesvolle BRAM’S is onderdeel van de bekende frietformule Bram Ladage. Bram Ladage is in 1967 begonnen met een kraam op de Rotterdamse markt en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in verse frites met meer dan 30 winkels in heel Nederland. Het familiebedrijf heeft een eigentijdse en herkenbare aanpak welke zich laat kenmerken door de pijlers: vers, snel, smakelijk én betaalbaar. De nieuwe fritesformule BRAM’S groeit razendsnel; na vijf vaste winkels en vijf eerdere ‘containervestigingen’ opent BRAM’S deze week de 11 de van Nederland in Schiedam. Ook heeft de franchiseformule ambitie om internationaal te groeien.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Duurzaamheid
Nestlé gaat voor 100 procent recyclebare verpakking in 2025

Nestlé heeft vanmiddag, tijdens de Nationale Circulaire Economie Conferentie in Den Haag, samen met meer dan 70 andere bedrijven en milieuorganisaties het ‘Plastic Pact’ ondertekend. Het pact is een initiatief van het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. De ondertekenaars ...

trends Duurzaamheid
'The Future 50': gewassen met een lage foodprint

‘The Future 50 Foods’ is een lijst van 50 plantaardige voedingsmiddelen die de voedingswaarde van onze maaltijden kunnen verhogen terwijl tegelijkertijd het negatieve effect van de voedselproductie op de planeet drastisch wordt verminderd. Gisteren presenteerde Knorr, in samenwerking met...

Opening Koffie & thee Utrecht
Opent 30ml Coffee Roasters straks vierde vestiging in Utrecht?

Vrijdag 22 februari om 14:00 uur start een crowdfunding-actie, waarmee 30ml haar 4e vestiging in Utrecht wil openen. Het is de bedoeling dat de specialty coffee bar medio april haar deuren opent aan de Nachtegaalstraat 61. Al langere tijd loopt barista Michel Tijdgat rond met het idee om een eige...

Achtergronden KHN
Gezondheid en horeca: kleinere porties en minder zout

73 procent van de horecaondernemers is volop bezig om zijn aanbod van eten en drinken gezonder te maken. Dat doen ze door het gebruik van dagverse, lokale producten, vloeibare vetten, minder zout en door meer vegetarische gerechten op de menukaart aan te bieden. Dat blijkt uit onderzoek van KHN. D...

Opening Bed&Breakfast
Amersfoortse lunchroomeigenaar gaat B&B openen

Eén van de meest uitgesproken horecaondernemers in Amersfoort, Dirk-Jan Stip van lunchzaak Coffee Corazon, gaat een B&B openen. Volgens hem sluit het huidige hotelaanbod niet aan bij het karakter van de stad. “De binnenstad van Amersfoort is zo leuk en gezellig, zo uniek… Maa...

Achtergronden Culinair
IENS verdwijnt en verliest 5000 restaurants

De Nederlandse reserveringswebsite IENS gaat verder onder de internationale merknaam TheFork. Ongeveer de helft van de restaurants verdwijnt daarmee van de website, maar met het oog op de internationale bekendheid van TheFork hoeft dat geen probleem te zijn. IENS was immers een (te) lokaal product. ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: