BRAM’S Gourmet Frites opent in Schiedam

9 juli 2018 | David Bakker

Op vrijdag 13 juli opent BRAM’S Gourmet Frites haar grootste winkel op het levendige plein van de Euroscoop in Schiedam. De opening wordt ook hier gevierd met de welbekende BRAM’S Experience Day: een dag waar jong en oud kennis maakt met de producten, gerechten én beleving van BRAM’S. Zo bereidt een chef een heerlijke stoof op de Green Egg barbecue én kan voor het eerst in de BRAM’S geschiedenis de ambachtelijke frieten gecombineerd worden met een biertje of wijntje op locatie. De vestiging in Schiedam is met 78 zitplaatsen binnen en 100 buiten op het terras tot nu tot de grootste BRAM’s vestiging.

BRAM’S Schiedam voor het hele gezin

De locatie in Schiedam ademt de signature look van BRAM’S Gourmet Frites: binnenhuisarchitecte Lilianne van der Meijden creëerde ook hier een industriële, robuuste en stoere omgeving. Franchisenemer Sadik Eksi vertelt trots: “De vestiging ligt op een steenworp afstand van de populaire Euroscoop bioscoop waar dagelijks films voor jong en oud worden gedraaid. We wilden hier graag op inspelen en bieden daarom een uitgebreid assortiment aan. Zo kun je ‘s ochtends aanschuiven voor een lekkere kop koffie en gedurende de dag neem je plaats voor een van onze heerlijke soda’s of alcoholhoudend drankjes.

Kindvriendelijk

Met de introductie van een kinderstoof, speciaal ontworpen kleurplaten en leuke gadgets genieten ook de jongste frietliefhebbers bij BRAM’S. Dat de opening samenvalt met het begin van de zomervakantie, is dan ook niet toevallig.” BRAM’S Gourmet Frites Schiedam organiseert daarnaast geregeld leuke acties in samenwerking met de Euroscoop. Het authentieke verhaal van BRAM’S Tijdens BRAM’S Experience Day maken klanten kennis met het authentieke verhaal van BRAM’S Gourmet Frites. Het team van BRAM’S staat klaar om bezoekers bij te praten over alle ins en outs van het unieke foodconcept. Zelf een aardappel omtoveren tot frieten kan op deze dag onder toeziend oog van een ervaren fritessnijder.

Over BRAM’S Gourmet

Het succesvolle BRAM’S is onderdeel van de bekende frietformule Bram Ladage. Bram Ladage is in 1967 begonnen met een kraam op de Rotterdamse markt en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in verse frites met meer dan 30 winkels in heel Nederland. Het familiebedrijf heeft een eigentijdse en herkenbare aanpak welke zich laat kenmerken door de pijlers: vers, snel, smakelijk én betaalbaar. De nieuwe fritesformule BRAM’S groeit razendsnel; na vijf vaste winkels en vijf eerdere ‘containervestigingen’ opent BRAM’S deze week de 11 de van Nederland in Schiedam. Ook heeft de franchiseformule ambitie om internationaal te groeien.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Opening Utrecht
De Pizzabakkers Voorstraat opent haar deuren

Komende vrijdag, 21 september, is de feestelijke opening van de tweede vestiging van De Pizzabakkers in Utrecht. De ambachtelijke houtovenpizza’s zijn nu ook te vinden in de Voorstraat. Eigenaren Jean-Marc en Daniël vertellen je wat meer over wat je kan verwachten. Het begin van een...

Events Marketing
Tip: Formule 1 kijken in jouw horecazaak

De Formule 1 is in Nederland ongekend populair, mede door de geweldige prestaties van Max Verstappen. Ook in jouw horecazaak kun je profiteren van dit succes door de races uit te zenden. Maak er een Formule 1-ochtend of -avond van en verzin een speciale actie, zoals het serveren van oranje bitterbal...

Interview Longread
Interview Miljuschka Witzenhausen: ''De Nederlandse horeca is goed bezig''

Miljuschka Witzenhausen is een graag geziene gast binnen het Nederlandse medialandschap. Via een modellenbureau belandde ze bij TMF, ging daarna aan de slag als actrice in soapseries en is nu frequent te zien bij RTL Boulevard, zowel als presentatrice als in de rol van fooddeskundige. Koken is immer...

Achtergronden
Training: hoe maak je jouw horecazaak onderscheidend?

Wat maakt een horecaconcept succesvol? En hoe voorkom je dat je concept blijft steken in de middenmoot? In deze training (15 oktober, in Bunnik) gaan wij het hebben over de, voor velen ontastbare, aspecten die een concept tot een succes maken. Wij leggen uit hoe je het DNA en de werkelijke kernwaard...

Culinair Vega
Zeewier wordt toegankelijker in een burger

Zeewier als voedingsmiddel heeft behoorlijk wat voordelen. Toch eten nog maar weinig Nederlanders het. Door zeewier in een burger te stoppen blijkt het een stuk toegankelijker te worden. En omdat producten van zeewier bovendien vegetarisch zijn, spelen ze in op de trend van duurzame gezonde voeding ...

Amsterdam Culinair
Pop-up restaurant op sterrenniveau

In Amsterdam opent voor slechts één avond een pop-up risotto restaurant op sterrenniveau: de nu al legendarische Peroni Risotteria. Aan het roer staan de Italiaanse Michelinster-chefs The Costardi Brothers, die hun kookkunsten voor het eerst in Nederland komen vertonen. De Risotter...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: