Papa John's doet iets terug voor de gemeenschap

28 december 2017 | Roy Spijker

Op 27 december organiseerde Papa John’s Nederland samen met Makro Nederland een charity voor inloophuis Makom aan de Ostadestraat 153 te Amsterdam. 

Papa John’s Pizza en Makro Nederland vonden het belangrijk om iets terug te doen voor de gemeenschap en voor minder bedeelde rondom te feestdagen en hebben dit jaar gekozen om voor inloophuis Makom waar daklozen terecht kunnen voor hun maaltijd, een luisterend oor en genegenheid het diner van woensdagavond 27 december te verzorgen. Tevens zal de franchise business manager van Papa John’s Norbert Verheijden als vrijwilliger meehelpen die avond. Het inloophuis Makom ligt namelijk dicht bij de vestiging van Papa John’s op de Rijnstraat te Amsterdam.

Landelijke ambitie
De pizzaformule van Papa John’s groeit. Papa John's heeft meer dan 5000 vestigingen over de hele wereld, waarvan 3500 in de Verenigde Staten en meer dan 1500 verspreid onder 45 andere landen en gebieden. Op 18 juli 2016 is de eerste vestiging in Nederland geopend. Binnen 17 maanden bestaan er nu al tien goedlopende Papa John's vestigingen in Nederland. Papa John’s heeft ambitieuze groeiplannen. De populaire pizzaketen heeft als doel om volgend jaar nog meer vestigingen te openen, om zo een aantal van dertig vestigingen te bereiken eind 2018. Papa John’s biedt de komende jaren de mogelijkheid voor veel potentiële franchisenemers om hun eigen vestiging te starten.

Over Papa John’s
Papa John’s is een Amerikaanse formule die pizza’s naar wens thuis of op het werk bezorgt. De formule biedt gasten ook de mogelijkheid om de gerechten in de vestigingen af te halen. Naast de keuze uit pizza kunnen de gasten kiezen uit diverse side dishes, zoals een side salade, chicken wings of overheerlijke chicken poppers. Tot slot biedt Papa John’s ook een aantal lekkere desserts, zoals double chocolate brownies of cinnanots. Sinds 2015 is het bedrijf de op twee na grootste pizza take-out en bezorg restaurant keten in de wereld.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Drinks Longread
Achtergrond: alcoholarm bier in opkomst, alcoholvrije wijn nog niet populair

Overdag een ijskoud glas bier of een goed glas wijn. Hoewel in Nederland die cultuur niet heerst, verandert de behoefte van de consument. De mogelijkheid om een glas wijn of een biertje bij de lunch te bestellen groeit. Alcoholvrije wijnen zijn (nog) niet populair in de horeca, maar bieren die weini...

Personeel Achtergronden
Onderzoek personeel & horeca: 'De horecaondernemer heeft geen plan'

‘’Het moet een familie zijn’’, ‘’ludieke wervingsfilmpjes helpen’’ en ‘’duidelijke communicatie is alles’’. Bovenstaande uitspraken komen van horecamanagers en -ondernemers. Kortom: elke ondernemer of manager die ik spreek heeft...

Patisserie Advertorial
Creëer je eigen unieke dessert

Patisserie speelt een steeds belangrijkere rol in de Nederlandse horeca. Met een mooi stukje patisserie kun je een geweldige indruk maken op je gasten, hetgeen kan zorgen voor meer omzet. Het is belangrijk om innovatief te blijven. Zo kan het aanbieden van huisgemaakte patisserie een manier zijn om ...

Achtergronden
Top 10 brandoorzaken bij bedrijven

Menselijk handelen is de belangrijkste oorzaak van bedrijfsbranden in Nederland. En daarmee is het één van de grootse bedreiging van de bedrijfscontinuïteit in het midden- en kleinbedrijf. Dat constateert verzekeraar Reaal, na een analyse van brandoorzaken bij bedrijven. De verzek...

Drinks Achtergronden
Terrasonderzoek: Oslo het duurst, Amsterdam goedkoop

Oslo is de duurste stad van Europa om een terras te pakken. De gemiddelde prijs voor een rondje drank op het terras in de Noorse hoofdstad is € 53,71. Dit is ruim drie keer zo duur als Budapest, waar je € 15,94 kwijt bent voor een rondje (2 espresso, 2 fris, 2 halve liters bier en 2 ros&ea...

Interview Longread
Interview: lunchcafé waar je kunt douchen

Lunchrooms bevinden zich in de meeste gevallen in (stads)centra en stemmen daar het aanbod op af. Winkelend publiek, vriendinnengroepen en schoolgaande jeugd zijn er kind aan huis, maar je zult er zelden een trucker zien. Bij Lunchcafé Jut & Jul is het juist andersom, de truckers kunnen h...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: