Lunchroomdag dolgelukkig met score

5 april 2013
Lunchroomdag dolgelukkig met score

De organisatie van de Nationale Lunchroomdag is uitermate tevreden over de beoordeling van haar bezoekers. Het communicatiebeleid van vakblad Lunchroom werd zelfs met een 8,1
beoordeeld! De sprekers kregen van de lunchroombranche een 7,7. Ook de workshops van alle deelnemende partners scoorden ruim voldoende en kregen het cijfer 7,7. De gehele dag werd beoordeeld met een 7,9.

*Rendementstips zijn populair*
De organisatie kijkt zeer tevreden terug op de vijfde editie van de Nationale Lunchroomdag. Het thema van dit jaar 'meer rendement uit uw lunchroom', werd uitstekend goed ontvangen door de branche. Bezoekers kwamen voor innovaties, inspiraties en voor de rendementstips.

*Mediapartner en Kenniscentrum*
Vakblad Lunchroom is al vijf jaar mediapartner van hét evenement voor de lunchroombranche. Ook dit jaar verzorgde zij het communicatiebeleid. Hoofdredacteur van uw Vakblad Lunchroom Frank Lindner, Mark Tamsma van Horeca Accountancy en Jos Muller projectleider bij Fastservice Opleidingen verzorgden presentaties in het Kenniscentrum. Deze presentaties werden zeer goed ontvangen door de bezoekers. Presentatie gemist? U kunt ze teruglezen in het online dossier dat "de redactie":http://www.lunchroom.nl/dossier/nationale-lunchroomdag/ voor u heeft bijgehouden.

*Workshops zeer goed ontvangen*
Deelnemende partijen waren Mocca d’Or, Depa Disposables, Fano, Sligro, Unilever, Levens Cooking & Baking Systems, Lantmännen Unibake, Koppert Cress, Ad van Geloven, Hero, Smit Vis en Huis van Beleg. Alle partijen verzorgden diverse workshops voor de bezoekers. De bezoekers beoordeelden deze demonstraties met een 7,7 en vonden dat er veel innovaties te zien waren.

*Vijfde editie*
Dit jaar werd de vijfde editie van de Nationale Lunchroomdag georganiseerd. Met een recordaantal inschrijvingen laat de branche zien behoefte te hebben aan een innoverende, specialistische beurs.

*Doel voor de ondernemer*
Ook in 2014 komt er een Nationale Lunchroomdag. Deze ondernemersdag, speciaal voor de lunchroombranche, zal ook weer met plezier en een hoop toewijding worden georganiseerd. Maar om het allerbelangrijkste doel 'de lunchroomondernemer een inspirerende, innovatieve en informatieve dag te bezorgen', te halen, wordt wederom weer alles uit de kast gehaald om de prachtige beoordeling te behouden met tevreden bezoekers als resultaat.

~Myrtille Vromans~

Overig nieuws