Lunchroomdag dolgelukkig met score

5 april 2013 |
Lunchroomdag dolgelukkig met score<

De organisatie van de Nationale Lunchroomdag is uitermate tevreden over de beoordeling van haar bezoekers. Het communicatiebeleid van vakblad Lunchroom werd zelfs met een 8,1
beoordeeld! De sprekers kregen van de lunchroombranche een 7,7. Ook de workshops van alle deelnemende partners scoorden ruim voldoende en kregen het cijfer 7,7. De gehele dag werd beoordeeld met een 7,9.

Rendementstips zijn populair
De organisatie kijkt zeer tevreden terug op de vijfde editie van de Nationale Lunchroomdag. Het thema van dit jaar 'meer rendement uit uw lunchroom', werd uitstekend goed ontvangen door de branche. Bezoekers kwamen voor innovaties, inspiraties en voor de rendementstips.

Mediapartner en Kenniscentrum
Vakblad Lunchroom is al vijf jaar mediapartner van hét evenement voor de lunchroombranche. Ook dit jaar verzorgde zij het communicatiebeleid. Hoofdredacteur van uw Vakblad Lunchroom Frank Lindner, Mark Tamsma van Horeca Accountancy en Jos Muller projectleider bij Fastservice Opleidingen verzorgden presentaties in het Kenniscentrum. Deze presentaties werden zeer goed ontvangen door de bezoekers. Presentatie gemist? U kunt ze teruglezen in het online dossier dat de redactie voor u heeft bijgehouden.
Workshops zeer goed ontvangen
Deelnemende partijen waren Mocca d’Or, Depa Disposables, Fano, Sligro, Unilever, Levens Cooking & Baking Systems, Lantmännen Unibake, Koppert Cress, Ad van Geloven, Hero, Smit Vis en Huis van Beleg. Alle partijen verzorgden diverse workshops voor de bezoekers. De bezoekers beoordeelden deze demonstraties met een 7,7 en vonden dat er veel innovaties te zien waren.

Vijfde editie
Dit jaar werd de vijfde editie van de Nationale Lunchroomdag georganiseerd. Met een recordaantal inschrijvingen laat de branche zien behoefte te hebben aan een innoverende, specialistische beurs.

Doel voor de ondernemer
Ook in 2014 komt er een Nationale Lunchroomdag. Deze ondernemersdag, speciaal voor de lunchroombranche, zal ook weer met plezier en een hoop toewijding worden georganiseerd. Maar om het allerbelangrijkste doel 'de lunchroomondernemer een inspirerende, innovatieve en informatieve dag te bezorgen', te halen, wordt wederom weer alles uit de kast gehaald om de prachtige beoordeling te behouden met tevreden bezoekers als resultaat.

Myrtille Vromans

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Coronacrisis
Liveblog: horeca weer open, zo ziet het eruit!

30 mei. Chateau de Moulin le Comte ** kamers + dinner (Nord Pas de Calais/Frankrijk) ...

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: ben jij al 'coronaproof' ingericht?

Na een verplichte sluiting van 10 weken mag de horeca aanstaande maandag dan eindelijk weer open. Terrasstoelen worden uit het plastic gehaald, tapsystemen worden schoongemaakt en alle reserveringen worden keurig in tabellen opgenomen. De horeca is klaar voor een herstart. Hoewel de mogelijkheden...

Columns
Column Monique van Gevelt: het nieuwe abnormaal

Voor velen van ons is het drukker dan ooit. Dat wil trouwens niet zeggen dat we geld verdienen. Nee, deze crisis is een financieel drama. We zien de reserves verdampen en staren naar de bodem van onze schatkist. En nu onze voordeur op een kier staat voor onze gasten, zijn we er nog lang niet. Hoe de...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Koffie & thee Utrecht
30ml Coffee & Food maakt een feestje van de heropening op 1 juni

De afgelopen maanden was het rustig in de ‘huiskamers’ van 30ml. Alle vestigingen waren open voor TO GO, maar de gezelligheid die de zaken normaliter zo typeert hebben de medewerkers echt gemist. Gelukkig openen ook zij vanaf 1 juni om 12:00 uur weer de deuren voor het nuttigen ter plaat...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: