Kwekkeboom zoekt toptalent

1 augustus 2013
Kwekkeboom zoekt toptalent

Kwekkeboom is een landelijke wervingscampagne gestart voor de ultieme croquettenpromotor. De snackproducent is op zoek naar een ambassadeur (M/V) die hét visitekaartje van de
snackproducent moet worden. De kersverse promotor wordt gestoken in een handgemaakt croquet-pak en ontvangt een bovengemiddeld salaris. Ook krijgt hij de beschikking over de Kwekkeboom oldtimer en kan hij kosteloos van het assortiment genieten.

*Crème de la crème*
Hilde Boorsma, brandmanager van Kwekkeboom licht de functie toe: "We stellen pittige eisen aan deze functie. We zijn echt op zoek naar topmensen die vol overgave voor ons merk kiezen. Het is Kwekkeboom of anders niet! Tenslotte moet de nieuwe promotor de belichaming van ons merk worden die in een handgemaakt pak het Kwekkeboom woord zal verspreiden. We nemen daarom alleen genoegen met de crème de la crème van de crème de la crème.”

*Reageren via Facebook*
Geïnteresseerden kunnen op de vacature reageren door een foto op de facebookpagina van Kwekkeboom te posten waaruit blijkt dat zij voldoen aan de gevraagde mondaine functie-eisen. De fans van Kwekkeboom kunnen hier ook stemmen op hun favoriete promotor. De drie sollicitanten met de meeste stemmen komen in aanmerking voor de functie.

~Door~ "~Myrtille Vromans~":mailto:myrtille.vromans@uitgeverijps.nl

Overig nieuws