IZICO Food Group en De Vries Van Oers bundelen krachten

2 november 2017 | Thijs Jacobs

Per 1 november 2017 treedt De Vries Van Oers toe tot IZICO Food Group. Hiermee versterkt en vergroot IZICO Food Group haar positie binnen de snackbranche, met name binnen de Benelux. IZICO Food Group, het bedrijf achter de merken Beckers®, Bicky® en Daloon®, bedient met het assortiment van De Vries Van Oers een breder spectrum van de totale Out-of-Home (OOH) markt. Naast het Fastservice kanaal geldt dit met name voor de Petrol-, Catering- en Leisurekanalen, alsmede inflight catering.

De Vries Van Oers

In juni 2015 zijn De Vries Snacks en Van Oers Snacks samen verder gegaan in een nieuwe groep “De Vries Van Oers”. Beide familiebedrijven zijn al lang actief in de OOH markt van diepvriessnacks in Nederland en België. Waar De Vries Snacks vooral bekend is van bekende productmerknamen als Mexicano® en sterk is in de snackbarwereld, is Van Oers vooral goed vertegenwoordigd in de Petrol-, Catering- en Leisurekanalen. Naast een ruim assortiment aan cateringproducten is Van Oers sterk in salades voor onder andere de inflight catering.

Volledig portfolio

CEO Kamiel Steendijk geeft aan dat de toevoeging van De Vries Van Oers het fundament van IZICO Food Group verder versterkt. “Met het assortiment van De Vries Van Oers zijn we nog beter in staat om een volledig portfolio aan onze partners in de OOH markt aan te bieden. Daarnaast zorgt de schat aan ervaring bij De Vries Van Oers voor een waardevolle aanvulling binnen IZICO Food Group”. CEO Willem van de Vorst van De Vries Van Oers vervolgt: “Nadat De Vries en Van Oers zijn samengegaan, ben ik verheugd dat onze groep zich nu binnen de IZICO Food Group kan voegen. In mijn optiek een mooie stap voor beide partijen in een competitieve en consoliderende markt”.

Toekomst

IZICO Food Group en De Vries Van Oers profiteren van elkaars sterkten en vullen elkaar aan op vele fronten. Gezamenlijk zien zij de toekomst met veel vertrouwen tegemoet.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Awards Onderwijs
Heb jij het Beste Leerbedrijf Horeca?

Het is weer zover. De volgende editie van Beste Leerbedrijf Horeca gaat weer van start! Stichting Vakbekwaamheid Horeca (SVH) organiseert namens de branche de wedstrijd voor de 4e keer. Leerlingen en docenten kunnen vanaf 18 juni de leerbedrijven, waarvan zij vinden dat ze kans maken op de titel, no...

Koffie & thee Advertorial
Profiteer nu van een gratis Lonka Professional proefpakket

Om je kennis te laten maken met de overheerlijke en per stuk verpakte Lonka Professional Fudge en Soft Nougat, en om zelf te ervaren hoe heerlijk deze lekkernijen smaken bij koffie en thee, heeft Lonka een proefpakket samengesteld. Vul het aanvraagformulier in en ontvang geheel vrijblijvend een ...

Achtergronden Culinair Fastfood
Lekker of smerig? Domino’s komt met chocolade pizza

Op zaterdag 16 juni onthulde Domino’s haar nieuwste pizza. De choco-lotta pizza gemaakt met echte Belgische chocolade van het merk Callebaut. Het is de eerste zoete pizza op het menu van Domino’s. De pizza is vanaf 9 juli in alle vestigingen verkrijgbaar. Feestelijke pizza De choco...

Amsterdam Opening Culinair
Chef Sidney Schutte opent brasserie

Een plek waar je altijd aan kunt schuiven, meteen vanuit kantoor of rechtstreeks vanuit huis. Geen dresscode, wel goed eten. Geen poespas, wel kwaliteit. Café Cliché is een nieuw initiatief van chef Sidney Schutte dat eind augustus haar deuren opent aan de Middenweg 35 in Amsterdam. He...

Lekkerste Lunchroombroodje Video
Video: heb jij het Lekkerste Lunchroombroodje van 2018?

Het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland. Dat broodje staat misschien al ergens op de kaart, maar waar? Tot 5 oktober 2018 kunnen medewerkers en eigenaren van dagzaken en lunchrooms in Nederland hun creatie inzenden via thijs.jacobs@uitgeverijps.nl. De voorwaarden vind je hier: https://www.lunch...

Fonte Frappés: veganistisch, minder suikers en razend populair

Als horeca ondernemer ben je steeds op zoek naar een hogere omzet en rendementmakers. Frappé is zo’n rendementmaker. Profiteer van de bekendheid en populariteit die de Frappuccino van Starbucks door de jaren heen heeft opgebouwd. De Frappuccino is een espresso, ijsklontjes, melk, suiker...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: