Hello Goodbye Bar promoot tosti

17 juni 2013 |
Hello Goodbye Bar promoot tosti<

De nieuwe Hello Goodbye Bar op Schiphol, die wordt geëxploiteerd door HMSHost, moet reizigers het ‘welkom thuis’ gevoel geven. "Met het verrassende tosti-menu bieden we aankomende reizigers en de
ophalers een welkom thuis gevoel met een Nederlandse snack in een gezellige, huislijke omgeving", aldus Jan Willem Hilbron, general manager van HMSHost Schiphol Airport.

Ontmoetingsplek
De Hello Goodbye Bar, die direct grenst aan Aankomst 1, is een ontmoetingsplek voor aankomende reizigers en ophalers. Op de menukaart staan onder andere de huisgemaakte tosti’s. Ze worden ter plekke voor gasten gemaakt en het assortiment wisselt iedere dag van de week. Naast de bekende tosti ham/kaas kunnen gasten kiezen uit vegetarische tosti’s zoals met blauwe kaas en pompoen, of een pittige variant met hete kip en chilisaus.

Reiziger kiest naam
Via social media vroeg Schiphol hulp bij het bedenken van een nieuwe naam voor de horecalocatie. De inzending Hello Goodbye Bar kreeg de meeste stemmen.

Myrtille Vromans

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie Bezorgen
Thuisbezorgd laat restaurants opbieden om een hogere ranking te krijgen

Thuisbezorgd past haar verdienmodel aan en gaat restaurants een hogere plek op de ranglijst laten kopen. De horecaondernemer moet hiervoor tussen de vijftig cent tot negen euro per order neertellen. Ondernemers spreken al voorzichtig over machtsmisbruik. Het 'opbieden' is nog in de testfase,...

Columns Blog
Column Sico de Moel: cadeaukaart

Meneer wilde afrekenen met een stapeltje van 6 cadeaukaarten. Bij mij kun je betalen met een cadeaukaart, maar niet met zes. Gasten met een cadeaukaart zijn soms wat angstig, ze melden het atijd al bij hun reservering, bij aankomst vragen ze nog een keer of ze echt wel met hun cadeaukaart kunnen ...

trends Bier
Onderzoek: Laag alcoholische bieren steeds populairder

De Nederlandse consument staat open voor het groeiende aantal nieuwe biersoorten dat verkrijgbaar is in de horeca en supermarkt. Maar als men dan kiest, zijn een bekende smaak en een al eerder gedronken merk doorslaggevend. De bierdrinker zoekt vanuit die zekerheid naar nieuwe ervaringen. Dit en ...

Opening
Opening Franklin: Zeeuwse charme in Middelburg [foto's]

In een monumentaal pand uit 1752 in de oude binnenstad van Middelburg heeft Brasserie Franklin recentelijk haar deuren geopend. De brasserie is onderdeel van Boutique Hotel Franklin die samen met de eerste cocktailbar van Zeeland, Sir Franklin, op 10 augustus 2019 wordt geopend. In dit nieuwe bou...

Koffie & thee Interview
Interview met een theesommelier: Is thee een belevingsproduct?

Aandacht maakt succes. Theesommelier Karin Kamstra is ervan overtuigd. Maar zie je dit ook terug in de manier waarop thee wordt geserveerd? Het drankje is inmiddels meer dan 7000 jaar oud en nog steeds is het overal te verkrijgen. Van een bekertje op het tankstation tot aan een uitgebreide high tea,...

Columns Blog
Horecaondernemer, kijk uit voor stress!

Het is hollen of stilstaan. Het ene moment is het loei druk en kun je het niet bijbenen en het volgende moment kun je een kanon afschieten. De horeca in een bedrijfstak waar de vraag naar diensten fluctueert. Mensen gaan rond dezelfde periode op vakantie, eten op vaste tijden en gaan het liefst uit ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: