Gratis classic streetfood broodpakket

30 maart 2018 | redactie

Streetfood groeit, vooral de gourmet hamburgeroplossingen die al enige tijd aan consumenten worden aangeboden. Nederlanders eten ongeveer 25 hamburgers per persoon per jaar. Dat zijn zo’n 400 miljoen hamburgers per jaar in Nederland. Vandemoortele heeft samen met KraftHeinz het classic streetfood concept opgezet. Eigentijdse burger- en hotdogrecepten welke direct toepasbaar zijn op de menukaart.

Vandemoortele denkt samen met de ondernemer mee welke recepten geschikt zijn. Zo is er de nieuwe Banquet d’Or Noord-Afrikaanse bol met Ras el Hanout-specerijen. Deze populaire specerijenmix kennen we uit de Noord-Afrikaanse en Arabische keuken. De bol is rijkelijk bestrooid met lijnzaad. Ook is de bol clean label, lactosevrij en veganistisch. Deze bol is heerlijk te beleggen met een lokale lamsburger, zoals de African burger uit het classic streetfood concept.

Bekijk het recept van de African burger

Daarnaast is er de Banquet d'Or fully-baked pistolet in wit en bruin, waarbij afbakken niet meer nodig is. Je hoeft deze enkel te ontdooien. Daarmee besparen ondernemers op de stroom- en personeelskosten. Ook hebben deze pistolets een kleinere doos. Een ander belangrijk voordeel is dat ondernemers altijd een constante kwaliteit kunnen aanbieden. De Banquet d'Or fully-baked pistolet kan direct worden gebruikt voor het maken van een hotdog, zoals de 'Sweet dog', met Heinz Creamy Black Pepper Ranch saus en Heinz Curry Mango saus.

Wil je ons gratis brood samplepakket eerst proberen?

Vul direct je gegevens in op www.vandemoorteleactie.com

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Opening Utrecht
De Pizzabakkers Voorstraat opent haar deuren

Komende vrijdag, 21 september, is de feestelijke opening van de tweede vestiging van De Pizzabakkers in Utrecht. De ambachtelijke houtovenpizza’s zijn nu ook te vinden in de Voorstraat. Eigenaren Jean-Marc en Daniël vertellen je wat meer over wat je kan verwachten. Het begin van een...

Events Marketing
Tip: Formule 1 kijken in jouw horecazaak

De Formule 1 is in Nederland ongekend populair, mede door de geweldige prestaties van Max Verstappen. Ook in jouw horecazaak kun je profiteren van dit succes door de races uit te zenden. Maak er een Formule 1-ochtend of -avond van en verzin een speciale actie, zoals het serveren van oranje bitterbal...

Interview Longread
Interview Miljuschka Witzenhausen: ''De Nederlandse horeca is goed bezig''

Miljuschka Witzenhausen is een graag geziene gast binnen het Nederlandse medialandschap. Via een modellenbureau belandde ze bij TMF, ging daarna aan de slag als actrice in soapseries en is nu frequent te zien bij RTL Boulevard, zowel als presentatrice als in de rol van fooddeskundige. Koken is immer...

Achtergronden
Training: hoe maak je jouw horecazaak onderscheidend?

Wat maakt een horecaconcept succesvol? En hoe voorkom je dat je concept blijft steken in de middenmoot? In deze training (15 oktober, in Bunnik) gaan wij het hebben over de, voor velen ontastbare, aspecten die een concept tot een succes maken. Wij leggen uit hoe je het DNA en de werkelijke kernwaard...

Culinair Vega
Zeewier wordt toegankelijker in een burger

Zeewier als voedingsmiddel heeft behoorlijk wat voordelen. Toch eten nog maar weinig Nederlanders het. Door zeewier in een burger te stoppen blijkt het een stuk toegankelijker te worden. En omdat producten van zeewier bovendien vegetarisch zijn, spelen ze in op de trend van duurzame gezonde voeding ...

Amsterdam Culinair
Pop-up restaurant op sterrenniveau

In Amsterdam opent voor slechts één avond een pop-up risotto restaurant op sterrenniveau: de nu al legendarische Peroni Risotteria. Aan het roer staan de Italiaanse Michelinster-chefs The Costardi Brothers, die hun kookkunsten voor het eerst in Nederland komen vertonen. De Risotter...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: