Frietkoning verkoopt merchandise ter ere van 50-jarig bestaan

Auteur: Thijs Jacobs
17 oktober 2017
Frietkoning verkoopt merchandise ter ere van 50-jarig bestaan

Bram Ladage opent vanaf 17 oktober een pop-up store in de Markthal in Rotterdam ter ere van zijn 50 jarig jubileum. Het winkelend publiek kan de komende twee weken in de knusse shop terecht voor  uiteenlopende unieke Ladage producten en foods. Patatkoning Ladage wil op deze manier iets terug doen voor alle liefhebbers van de smaakvolle frites. Hij vertelt trots: ‘‘We vinden aandacht voor onze trouwe fans erg belangrijk. In de 50 jaar dat we bestaan merken we dat veel klanten waarde hechten aan hun eigen ‘Brammomentje’. In de pop-up store krijgen zij de primeur om iets blijvends van Bram Ladage te kopen.’’

Ladage bedankt trouwe fans

Bram Ladage is in 1967 begonnen met een kraam op de Rotterdamse markt en is in vijftig jaar tijd uitgegroeid tot misschien wel het grootste fritesimperium dat Nederland heeft gekend. Om zijn 50 jarig jubileum te vieren trakteert Bram dit jaar iedereen die kan aantonen dat hij of zij jarig is op een puntzak frites. Vanaf 17 oktober kan het publiek twee weken lang bij de pop-up store in Rotterdam terecht voor hippe customized producten zoals tassen, overhemden, sokken en shirts voorzien van grappige afbeeldingen en leuke teksten. Ook is er Bram Food te koop zoals 'echte Bram chips', sauzen en aardappels.

Over Bram Ladage

Bram Ladage is uitgegroeid tot een sterke fritesformule met meer dan 30 winkels in heel Nederland. Het familiebedrijf heeft een eigentijdse en herkenbare aanpak welke zich laat kenmerken door de pijlers: vers, snel, smakelijk én betaalbaar. De nieuwe fritesformule van Bram Ladage: BRAM’S groeit razendsnel, naast vijf ‘containervestigingen’ zijn er tevens twee vaste BRAM’S winkels in Nederland. Ook heeft de franchiseformule serieuze gesprekken lopen om BRAM’S naar het Midden Oosten en Denemarken te brengen.

Overig nieuws