Frietkoning verkoopt merchandise ter ere van 50-jarig bestaan

17 oktober 2017 | Thijs Jacobs

Bram Ladage opent vanaf 17 oktober een pop-up store in de Markthal in Rotterdam ter ere van zijn 50 jarig jubileum. Het winkelend publiek kan de komende twee weken in de knusse shop terecht voor  uiteenlopende unieke Ladage producten en foods. Patatkoning Ladage wil op deze manier iets terug doen voor alle liefhebbers van de smaakvolle frites. Hij vertelt trots: ‘‘We vinden aandacht voor onze trouwe fans erg belangrijk. In de 50 jaar dat we bestaan merken we dat veel klanten waarde hechten aan hun eigen ‘Brammomentje’. In de pop-up store krijgen zij de primeur om iets blijvends van Bram Ladage te kopen.’’

Ladage bedankt trouwe fans

Bram Ladage is in 1967 begonnen met een kraam op de Rotterdamse markt en is in vijftig jaar tijd uitgegroeid tot misschien wel het grootste fritesimperium dat Nederland heeft gekend. Om zijn 50 jarig jubileum te vieren trakteert Bram dit jaar iedereen die kan aantonen dat hij of zij jarig is op een puntzak frites. Vanaf 17 oktober kan het publiek twee weken lang bij de pop-up store in Rotterdam terecht voor hippe customized producten zoals tassen, overhemden, sokken en shirts voorzien van grappige afbeeldingen en leuke teksten. Ook is er Bram Food te koop zoals 'echte Bram chips', sauzen en aardappels.

Over Bram Ladage

Bram Ladage is uitgegroeid tot een sterke fritesformule met meer dan 30 winkels in heel Nederland. Het familiebedrijf heeft een eigentijdse en herkenbare aanpak welke zich laat kenmerken door de pijlers: vers, snel, smakelijk én betaalbaar. De nieuwe fritesformule van Bram Ladage: BRAM’S groeit razendsnel, naast vijf ‘containervestigingen’ zijn er tevens twee vaste BRAM’S winkels in Nederland. Ook heeft de franchiseformule serieuze gesprekken lopen om BRAM’S naar het Midden Oosten en Denemarken te brengen.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Opening
Insight Beach Brabant: ijzersterk horecaconcept in hartje Eindhoven

Een groep ambitieuze ondernemers presenteert deze zomer Insight Beach: een gloednieuw city beach concept dat de horeca en culturele sector bij elkaar brengt. De hardwerkende mensen in deze sectoren brengen leven in de brouwerij en moeten zo snel mogelijk weer aan de slag, vinden de initiatiefnemers....

Interview Longread Coronacrisis
Utrechtse horecaondernemers: "De run op de horeca blijft uit"

We zijn nu drie dagen onderweg sinds de 'heropening' van de horeca. Tijd om horecaondernemers te bezoeken en te vragen naar de ervaringen met het ondernemen met coronabeperkingen en de verwachting voor de toekomst. In Utrecht bezochten we daarom verschillende horecaondernemers en voelden vooral het ...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Opening Coronacrisis
Liveblog 2: Yessss! Wij gaan weer open!!

Niet alleen in Utrecht hoorde je een zucht van verlichting. Maar ook in en op andere plaatsen in Nederland slaakte de horeca een vreugdekreet(je). We mogen weer. We zijn er klaar voor en nu maar hopen dat de gasten komen. Want ook onder horecaondernemers is er de zorg of gasten niet eerst even de ka...

Coronacrisis
Liveblog 1: Yesss!! Wij gaan weer open!!

Liveblog. Wij hebben er zin! Wij zijn er klaar voor! Dat is wat Utrechtse horecaondernemers ons vanochtend vol enthousiasme vertelden. De redactie van Lunchroom, De RestaurantKrant en de CaféKrant is vandaag in het land en doet verslag van de eerste dag dat de horeca na maanden weer open mag. Ti...

Achtergronden Rotterdam
Baker&Moore lanceert TO GO picknickservice 'Baker's Box'

Baker&Moore, gevestigd op de Westblaak mag vanaf 1 juni net als de rest van de Nederlandse horeca haar deuren eindelijk weer openen. Tijdens de lockdown is er hard gewerkt aan een nieuw concept. Deze week lanceerde de heer Bakker (eigenaar Baker&Moore) het gloednieuwe concept, genaamd 'B...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: