Dunkin’ straks ook langs de snelweg

5 november 2019 | Thijs Jacobs

Het razend populaire koffie- en donutmerk Dunkin’ introduceert zijn petrol concept op de Nederlandse markt. De introductie vindt 6 en 7 november plaats op de Tankstation Vakbeurs in Houten, waar tankstationhouders kennis kunnen maken met drie verschillende concepten. Door de introductie kunnen de heerlijke koffie en donuts van Dunkin’ toegevoegd worden aan het assortiment van tankstations en wordt het voor liefhebbers mogelijk om ook onderweg te genieten van Dunkin’s heerlijke lekkernijen.

Drie Dunkin’ concepten voor tankstations

Dunkin’ presenteert drie verschillende concepten voor tankstations op de Tankstation Vakbeurs in Houten, die op 6 en 7 november plaatsvindt. Allereerst wordt het Dunkin’ on the go concept getoond. Hierbij wordt een speciale Dunkin’ unit geïnstalleerd, waarbij de klant met zijn of haar betaalpas betaalt en zelf een keuze kan maken uit heerlijke warme dranken, waaronder cappuccino, latte, espresso, warme chocolademelk en thee. Daarnaast vindt er een primeur plaats met de introductie van de Frozen Dunkin’ machine, waar klanten zelf een Dunkin’ Frappe, Dunkaccino, iced latte of macchiato kunnen bereiden. Hierbij kan gekozen worden voor voorverpakte donuts in doosjes van 1, 2 of 4 stuks en lekkere munchkins.

Een tweede mogelijkheid is een echte Dunkin’ pop-up store, waarbij een compleet Dunkin’ restaurant op locatie gebouwd wordt en waar het hele assortiment beschikbaar zal zijn.

Ten derde wordt het ook mogelijk om producten van Baskin-Robbins, het premium ijsmerk ook bij het moederbedrijf van Dunkin’ hoort, toe te voegen aan het tankstationassortiment. In een speciale Baskin-Robbins vriezer wordt het ijs in verpakkingen van 120 ml en 500 ml aan de klant aangeboden.

Dunkin’ on the go

Eind september opende het bekende coffee and baked goods merk al een vestiging bij wegrestaurant De Lucht langs de A2, maar met de introductie van het petrol concept in Nederland wordt het voor alle tankstationhouders door heel het land mogelijk om het Dunkin’ concept te implementeren. “Na de komst van Dunkin’ in Nederland hebben we al mooie uitbreidingen mogen doen in verschillende steden. Dankzij het petrol concept maken we de koffie en donuts van Dunkin’ nog makkelijker beschikbaar voor iedereen in Nederland. Een kop koffie met een donut vormt toch een ideale combinatie voor een on the go tussendoortje?”, aldus Nabil Besali, master franchisenemer van Dunkin’ in Nederland.

Over Dunkin’

Dunkin’ (voormalig Dunkin’ Donuts), opgericht in 1950, is een van ’s werelds toonaangevende coffee and baked goods merken. De onderneming telt meer dan 12.200 winkels in 45 landen wereldwijd. Europa telt 240 Dunkin’ shops die zijn gevestigd in Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Oostenrijk, Georgië, IJsland, Luxemburg, Rusland, Spanje, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en Nederland: https://www.dunkindonuts.nl.

Het hoofdkantoor van Dunkin’ is gevestigd in Canton, Massachusetts, Verenigde Staten. Dunkin’ Donuts maakt onderdeel uit van Dunkin’ Brand Group Inc. (Nasdaq: DNKN) family of companies. Voor meer informatie: https://www.dunkinbrands.com. Dunkin’ donuts zijn verkrijgbaar voor €2,25 per stuk, 6 stuks zijn €11,50 en 12 stuks zijn verkrijgbaar voor €21,75.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Horeca & Recht
Viswinkel of horeca, wie begrijpt het nog?

Een harinkje aan de staart of een lekker bakje kibbeling, wie houdt daar nou niet van? Een Hollandse traditie of niet, niet overal is het toegestaan een vettig visje met uitjes en zuur te kopen en direct op te eten. Dat volgt uit een handhavingstraject dat is gestart tegen The Seafood Shop aan de Le...

Wet- en regelgeving Horeca & Recht
Viswinkel of horeca, wie begrijpt het nog?

Een harinkje aan de staart of een lekker bakje kibbeling, wie houdt daar nou niet van? Een Hollandse traditie of niet, niet overal is het toegestaan een vettig visje met uitjes en zuur te kopen en direct op te eten. Dat volgt uit een handhavingstraject dat is gestart tegen The Seafood Shop aan de Le...

Vega
Helft van de Nederlanders vindt iedere dag vlees eten niet meer van deze tijd

Iedere dag vlees eten is niet meer van deze tijd. Dat vindt ongeveer de helft van alle Nederlanders. Meer dan 60% van de mensen is zich bewust van de impact van vlees op het klimaat. De milieuschade die de productie en consumptie van vlees oplevert moet in de winkelprijs worden verwerkt, vindt 1 op ...

Opening Rotterdam
Restaurant JAQ, dé hotspot in het Rotterdamse theaterdistrict

Op 12 december opent restaurant JAQ haar deuren in het theaterdistrict van Rotterdam, tegenover het Oude Luxor Theater en vlakbij het bruisende uitgaansgebied rondom het Hofplein. Het sfeervolle restaurant is dé plek om af te spreken voor een drankje tijdens of na het shoppen, voor een zakend...

Economie
Personeel houdt ondernemer uit zijn slaap

Ruim de helft (55%) van alle ondernemers uit het MKB ligt ’s nachts wel eens wakker van zorgen over de eigen onderneming. Met name het vinden en behouden van goed personeel zorgt voor slapeloze nachten. Daarnaast zijn niet betalende klanten en een verstoorde werk-privébalans veel voorko...

Interview Longread
Het succesverhaal van Brownies&downieS: 'Eind dit jaar hebben we 57 lunchzaken'

In zeven jaar tijd van twee naar vijfenvijftig vestigingen. Thijs Swinkels, oprichter van Brownies&downieS, geniet nog steeds van de olievlek die zich vanuit het Brabantse Veghel heeft weten te verspreiden naar de rest van Nederland. Een mooie prestatie voor iemand die eigenlijk alleen maar werk...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: