In een handomdraai een heerlijke stoofmaaltijd presenteren

11 februari 2019 | redactie

Stoofvlees is lekker en verspreid ook nog eens een heerlijke geur. Je kunt het helemaal zelf maken, maar dit kost tijd. Het geheel komt het best tot zijn recht, wanneer het een aantal uren op het vuur heeft gestaan, dus je moet er flink wat tijd voor uittrekken. Maar tijd is schaars in veel horecagelegenheden, dus hier spelen we met het ambachtelijke stoofvlees van Neven Food op in.

We nemen werk uit handen

De stoofmeesters van Neven Food kennen de kunst van stoven als geen ander. Met tijd en aandacht voor kwaliteitsproducten. Want eerlijk is eerlijk, echt goede producten met smaak kosten nou eenmaal tijd. En tijd doet iets bijzonders. Gerechten die in alle rust langzaam gaar worden, bereid volgens authentieke receptuur.

Gebruiksklaar

De producten van Neven Food zijn gebruiksklaar of vormen de basis voor een eigen creatie. Achter de schermen nemen wij de kok het werk uit handen, zodat de kok in een handomdraai en met een ‘eigen touch’ een bijzonder stoofgerecht kan presenteren die smaakt alsof het zelf is bereid.

Bieze Foodservice

Neven Food is een merk van Bieze Foodservice, al decennia specialist in het ontwikkelen, vernieuwen en produceren van koelverse kwaliteitsproducten. Door het delen van kennis, ervaring en vooral de samenwerking met foodprofessionals, herkennen wij de trends als geen ander en zijn we in staat om in te spelen op de vraag vanuit de markt. Zo zijn we voor zowel ons merk Bieze als Neven Food bezig met het ontwikkelen van vegetarische concepten.

Actie: upload & win een gratis stoofvlees*

Om te vieren dat Neven Food binnenkort verschijnt in een nieuwe verpakking hebben we een leuke actie bedacht: Hoe maak jij de sier met de producten van Neven Food?

De stoofmeesters van Neven Food zijn erg benieuwd hoe de caféhouders onze producten omtovert tot sier. Eet jij de producten van Neven Food het liefst met rijst, friet, in een quiche of verras je ons met een andere combinatie? Laat het ons weten en doe tot en met eind maart mee met deze upload & win actie en wie weet mag jouw café straks genieten van een half jaar gratis stoofvlees*. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto maken van een siergerecht dat is gemaakt met de producten van Neven Food en deze uploaden op de website biezefoodservice.nl. Uit alle inzendingen zal het speciaal geselecteerde Bieze Foodservice panel een winnaar kiezen die uitspringt op de vlakken: originaliteit, creativiteit en uitstraling.   

*kijk voor  meer informatie en de actievoorwaarden op biezefoodservice.nl

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Duurzaamheid
Nestlé gaat voor 100 procent recyclebare verpakking in 2025

Nestlé heeft vanmiddag, tijdens de Nationale Circulaire Economie Conferentie in Den Haag, samen met meer dan 70 andere bedrijven en milieuorganisaties het ‘Plastic Pact’ ondertekend. Het pact is een initiatief van het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. De ondertekenaars ...

trends Duurzaamheid
'The Future 50': gewassen met een lage foodprint

‘The Future 50 Foods’ is een lijst van 50 plantaardige voedingsmiddelen die de voedingswaarde van onze maaltijden kunnen verhogen terwijl tegelijkertijd het negatieve effect van de voedselproductie op de planeet drastisch wordt verminderd. Gisteren presenteerde Knorr, in samenwerking met...

Opening Koffie & thee Utrecht
Opent 30ml Coffee Roasters straks vierde vestiging in Utrecht?

Vrijdag 22 februari om 14:00 uur start een crowdfunding-actie, waarmee 30ml haar 4e vestiging in Utrecht wil openen. Het is de bedoeling dat de specialty coffee bar medio april haar deuren opent aan de Nachtegaalstraat 61. Al langere tijd loopt barista Michel Tijdgat rond met het idee om een eige...

Achtergronden KHN
Gezondheid en horeca: kleinere porties en minder zout

73 procent van de horecaondernemers is volop bezig om zijn aanbod van eten en drinken gezonder te maken. Dat doen ze door het gebruik van dagverse, lokale producten, vloeibare vetten, minder zout en door meer vegetarische gerechten op de menukaart aan te bieden. Dat blijkt uit onderzoek van KHN. D...

Opening Bed&Breakfast
Amersfoortse lunchroomeigenaar gaat B&B openen

Eén van de meest uitgesproken horecaondernemers in Amersfoort, Dirk-Jan Stip van lunchzaak Coffee Corazon, gaat een B&B openen. Volgens hem sluit het huidige hotelaanbod niet aan bij het karakter van de stad. “De binnenstad van Amersfoort is zo leuk en gezellig, zo uniek… Maa...

Achtergronden Culinair
IENS verdwijnt en verliest 5000 restaurants

De Nederlandse reserveringswebsite IENS gaat verder onder de internationale merknaam TheFork. Ongeveer de helft van de restaurants verdwijnt daarmee van de website, maar met het oog op de internationale bekendheid van TheFork hoeft dat geen probleem te zijn. IENS was immers een (te) lokaal product. ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: