Bakker Bart kiest voor MyOrder

6 februari 2014
Bakker Bart kiest voor MyOrder

Met je smartphone je broodjes bestellen en betalen? Dat is vanaf nu mogelijk door de samenwerking tussen Bakker Bart en MyOrder. Bij ruim dertig locaties van de bakkersketen wordt
deze samenwerking toegepast.

*Lange wachtrijen*
De samenwerking tussen Bakker Bart en MyOrder moet de lange wachtrijen tijdens piekuren terugdringen. Consumenten kunnen in de speciale app de menukaart bekijken, een keuze maken en direct bestellen en betalen. Door het invoeren van een afhaaltijdstip staat de lunch op het gewenste tijdstip klaar bij een speciaal afhaalpunt.

*Minder wachttijd*
"Met de introductie van MyOrder in de winkels willen we het onze klanten zo makkelijk mogelijk maken en de wachttijd verkorten", aldus Loes Smits Category Manager van Bakker Bart. "Omdat wij al onze belegde broodjes vers naar wens van de klant bereiden, is er wachttijd in de winkel. Met MyOrder kan de klant vooraf bestellen, afrekenen en aangeven op welk tijdstip hij de bestelling wenst op te halen. Wij zorgen dan dat deze op het gekozen moment klaarstaat en direct kan worden meegenomen of genuttigd bij het bezoek aan onze winkel."

~Foto Voorlichtingsbureau Brood~

~Door~ "~Myrtille Vromans~":mailto:myrtille.vromans@uitgeverijps.nl

Overig nieuws