Bakker Bart en Villa Pardoes introduceren eigen Tompoes

29 november 2017 | Thijs Jacobs

Speciaal voor de decembermaand is Bakker Bart een bijzondere samenwerking aangegaan met Villa Pardoes en Francis Kuijk (finaliste Heel Holland Bakt 2016). Samen met Francis Kuijk heeft Bakker Bart een speciale tompoes ontwikkeld. Deze ‘Villa Pardoes Tompoes’ wordt op woensdag 6 december om 14.00 uur feestelijk geïntroduceerd bij de Bakker Bart winkel in Gorinchem door Francis Kuijk, Peter Persoon (algemeen directeur van Villa Pardoes) en Herbert Schalkwijk (algemeen directeur Bart’s Retail). Iedereen is van harte welkom om deze feestelijkheden bij te wonen. Pardoes zelf is ook van de partij!

Opbrengst naar goed doel

Francis Kuijk: “Deze unieke tompoes is gemaakt van krokant bladerdeeg en afgewerkt met een laag van heerlijk wit glazuur met chocolade krullen. Bij de ontwikkeling van deze unieke tompoes heb ik voor de vulling gekozen voor de frisse smaak van aardbeienbavarois in combinatie met slagroom.” De opbrengst van de Villa Pardoes Tompoesactie komt ten goede aan de stichting Villa Pardoes; het doel is om zoveel mogelijk geld in te zamelen.

Villa Pardoes                                                                                                       

Villa Pardoes biedt een onvergetelijke gratis vakantieweek, voor gezinnen met een ernstig, mogelijk levensbedreigend ziek kind van 4 tot en met 12 jaar.

Villa Pardoes bestaat dankzij de inzet van een groot aantal vrijwilligers, medewerkers en sponsoren die het belangrijk vinden dat ook ernstig zieke kinderen een onvergetelijke vakantie hebben.

Bakker Bart                                                                                                       

Bakker Bart’s grootste wens is om elk ziek kind een week onbezorgd te kunnen laten genieten in Villa Pardoes. De ‘Villa Pardoes Tompoes’ zal de hele decembermaand bij alle Bakker Bart winkels van 6 t/m 31 december verkrijgbaar zijn. 

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Franchise Friendly Concepts sluit zich aan bij NLVVM

Franchise Friendly Concepts – de onderneming die de ketens Kwalitaria en Délifrance in beheer heeft – sluit zich aan bij de Nederlandse Vereniging van Maaltijdbezorgers. Sinds 2014 bundelen de grootste namen binnen deze branche hun krachten en streven naar een strak georganiseerde...

Wet- en regelgeving Amsterdam
Ministerie sluit horecazaken vanwege arbeidsmarktfraude

Vervalsing van loonstroken, het tewerkstellen van vreemdelingen zonder vergunning, sjoemelen met arbeidstijden en onderbetaling. De Inspectie SZW constateerde deze overtredingen bij diverse horecaondernemingen in de Amsterdamse binnenstad. Ook bij hercontroles bleek er geen verbetering te zijn. In s...

Lekkerste Lunchroombroodje Awards Video
Video: Baker & Moore wint Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland

Afgelopen vrijdag reikte het team van Lunchroom de award voor het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland uit aan Paul Bakker, de eigenaar van Baker & Moore in Rotterdam. Het winnende broodje heet ‘Mr. Baker goes Asia’ en doet de naam eer aan. De Aziatische invloeden zijn verfijnd, ...

Columns
Column: Hoe zorg je dat je ambitie geen droom blijft?

Tuurlijk heb jij ambities. Elke ondernemer heeft die toch? Want je wilt groeien en je bedrijf continu verbeteren. Meer omzetten en meer overhouden. Meer vrije tijd en toch goed bezig zijn met je bedrijf. 'Ah’s en Oh’s' krijgen als mensen bij je binnenstappen en komen genieten. ...

Achtergronden
Feestdagen in de horeca, wees voorbereid!

De welbekende feestmaand is aanstaande. December is de maand waarin we Sinterklaas en Kerst vieren, maar wist je dat midwinter op 21 december valt, dat het WK Hockey wordt gespeeld en ook het EK handbal voor vrouwen op het programma staat? Goed om te weten. Al deze data vind je in de HorecaMarket...

Lekkerste Lunchroombroodje Awards
Baker & Moore in Rotterdam heeft Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland

Het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland vind je dit jaar in Rotterdam. De inzending van Paul Bakker, de eigenaar van lunchroom Baker & Moore, gooide hoge ogen bij alle juryleden. Het winnende broodje heet ‘Mr. Baker goes Asia’ en doet de naam eer aan. De Aziatische invloeden zij...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: