Bakker Bart en Villa Pardoes introduceren eigen Tompoes

29 november 2017 | Thijs Jacobs

Speciaal voor de decembermaand is Bakker Bart een bijzondere samenwerking aangegaan met Villa Pardoes en Francis Kuijk (finaliste Heel Holland Bakt 2016). Samen met Francis Kuijk heeft Bakker Bart een speciale tompoes ontwikkeld. Deze ‘Villa Pardoes Tompoes’ wordt op woensdag 6 december om 14.00 uur feestelijk geïntroduceerd bij de Bakker Bart winkel in Gorinchem door Francis Kuijk, Peter Persoon (algemeen directeur van Villa Pardoes) en Herbert Schalkwijk (algemeen directeur Bart’s Retail). Iedereen is van harte welkom om deze feestelijkheden bij te wonen. Pardoes zelf is ook van de partij!

Opbrengst naar goed doel

Francis Kuijk: “Deze unieke tompoes is gemaakt van krokant bladerdeeg en afgewerkt met een laag van heerlijk wit glazuur met chocolade krullen. Bij de ontwikkeling van deze unieke tompoes heb ik voor de vulling gekozen voor de frisse smaak van aardbeienbavarois in combinatie met slagroom.” De opbrengst van de Villa Pardoes Tompoesactie komt ten goede aan de stichting Villa Pardoes; het doel is om zoveel mogelijk geld in te zamelen.

Villa Pardoes                                                                                                       

Villa Pardoes biedt een onvergetelijke gratis vakantieweek, voor gezinnen met een ernstig, mogelijk levensbedreigend ziek kind van 4 tot en met 12 jaar.

Villa Pardoes bestaat dankzij de inzet van een groot aantal vrijwilligers, medewerkers en sponsoren die het belangrijk vinden dat ook ernstig zieke kinderen een onvergetelijke vakantie hebben.

Bakker Bart                                                                                                       

Bakker Bart’s grootste wens is om elk ziek kind een week onbezorgd te kunnen laten genieten in Villa Pardoes. De ‘Villa Pardoes Tompoes’ zal de hele decembermaand bij alle Bakker Bart winkels van 6 t/m 31 december verkrijgbaar zijn. 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie Achtergronden
Omzet horeca stijgt 1,6 procent in vierde kwartaal

De omzet van de horeca steeg in het vierde kwartaal van 2019 met 1,6 procent ten opzichte van het vorige kwartaal, meldt het CBS. Het volume nam met 1,4 procent toe. De omzet van logiesverstrekking steeg met 1,2 procent, de omzet van eet- en drinkgelegenheden met 1,7 procent. Al bijna zeven jaar nee...

Video
Op reportage: Brownies&downies Woerden

"Onze medewerkers zijn puur", laat Dave van der Wolk weten in een interview met Lunchroom.nl. Het is een belangrijk onderdeel in het concept van de alsmaar groeiende lunchroom. ‘Onze kanjers (red. de medewerkers van Brownies & Downies) zijn het gezicht van de zaak." Het c...

Fastservice Vega
KFC gaat een week lang 'kiploos' door het leven

Het Kentucky Fried Chicken restaurant aan het Binnenwegplein in Rotterdam verruilt van 9 t/m 15 maart, tijdens de Nationale Week Zonder Vlees, een week lang alle kip op het menu voor vegetarische opties. Dit wereldwijde historische moment voor KFC is tevens het startschot van de landelijke introduct...

Lekkerste Lunchroombroodje Awards
Meld je aan voor het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2020

Je kunt je vanaf nu weer aanmelden om deel te nemen aan de wedstrijd voor het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2020. Zend de receptuur, bereidingswijze, de prijs op de kaart en een goede foto van het gerecht in via het formulier hieronder. Lukt dat niet? Stuur je inzending dan per e-mail naa...

Video
Op Reportage: Koffie Society

Marco Smit is master barista. Hij is acht jaar geleden begonnen met koffie. 7 jaar geleden met De Koffie Society. Na drie jaar heeft hij 'De Gooische koffiebus' aangeschaft. Zo kunnen klanten door het hele land genieten van de lekkerste koffie. De Gooische Koffiebus werd in 2014 uitgeroep...

Food Achtergronden
Onderzoek: gebruik jij convenience in de keuken?

Graag je aandacht voor dit leuke onderzoek, waarvan we de resultaten binnenkort publiceren. We willen graag weten of jij in je zaak convenience - of gemaksproducten (feitelijk zijn ze hetzelfde) gebruikt. De trend is ambachtelijk en lokaal, maar in hoeverre uit zich dat in de praktijk? Is enkel werk...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: