Zoon MH17-slachtoffers krijgt bokaal

10 februari 2015 |
Zoon MH17-slachtoffers krijgt bokaal<

Jaarlijks reikt de afdeling Rotterdam van KHN een Horeca Verdiensten Bokaal uit aan een ondernemer of persoon die zich verdienstelijk heeft gemaakt
voor de horeca branche. De bokaal van dit jaar gaat naar een zeer bijzonder ondernemersechtpaar.

Nieuwe dimensie aan Chinese keuken
Dit echtpaar heeft met hun bedrijf Asian Glories in Rotterdam een nieuwe dimensie gegeven aan de Chinese keuken en heeft van hun restaurant een begrip gemaakt in Rotterdam en daarbuiten. Voorzitter Rober Willemsen: "Met haar ongekende hartelijkheid gaf Jenny Loh elan aan de zaak en liet iedereen welkom voelen en vooral speciaal. Haar man Shun Po Fan was de stille kracht in de keuken en wist deze op bijzondere en vernieuwende wijze neer te zetten".

Hart onder de riem voor zoon Kevin
Helaas kunnen zij deze bokaal zelf niet in ontvangst nemen, zij lieten het leven bij het noodlottig ongeval met de vlucht MH17. Hun zoon Kevin zet de zaak manmoedig voort en weet zich gesteund door vele horecaondernemers. Het eerbetoon aan Jenny Loh en Shun Po Fan is ook een hart onder de riem voor Kevin, die het levenswerk van zijn ouders zoveel eer aan doet.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Wet- en regelgeving
Alle rookruimtes gesloten in 2022

Het is de bedoeling dat de laatste rookruimtes in Nederland in 2022 sluiten. In (semi)overheids- en openbare gebouwen sluiten de rookruimtes al in 2021. Dat betekent dat er dan geen rookruimtes meer te vinden zijn in de zorg, het onderwijs, bij overheidsgebouwen en in de cultuur- en sportsector. In ...

Bezorgen Achtergronden
Deliveroo help de Sint een handje

Diverse gezinnen werden aangenaam verrast toen de Sint met zijn paard bij hen voor de deur stond. De Sint reed een ronde in het Rotterdamse Kralingen om een heerlijke maaltijd bij verschillende adressen langs te brengen met hulp van de Deliveroo-bezorgers. Handig als je te paard bent en je handen vr...

Columns Interview Longread
Horeca-etiquette: restaurantgasten willen privacy

De horeca is zoveel meer dan wat er uit de keuken komt. De aankleding van je zaak en bovenal de kwaliteit van de service zijn bepalend voor het gevoel dat jouw gast aan het bezoek aan je zaak overhoudt. Natuurlijk moet de setting goed zijn, mensen voelen zich ongemakkelijk als er minder dan vijft...

Economie
FNV Horeca bereikt cao-akkoord horeca met 3% loonsverhoging

FNV Horeca en CNV Vakmensen hebben met werkgeversorganisatie Koninklijke Horeca Nederland een onderhandelingsakkoord bereikt voor een nieuwe cao horeca. Het belangrijkste resultaat is een loonsverhoging van in totaal 3%. Edwin Vlek, bestuurder FNV Horeca, over het behaalde onderhandelingsakkoord:...

Opening Culinair
Nieuwe Julia’s: nog sneller en uitgebreider assortiment

Alle stationswinkels van Julia’s krijgen een nieuwe uitstraling, een nog snellere service en een uitgebreider assortiment. Station Rotterdam Centraal heeft de primeur, vandaag is de nieuwe Julia’s daar voor het eerst te bezoeken. Als het nieuwe concept in de smaak valt bij reizigers is h...

Internationaal Michelin
De Michelin Gids, TripAdvisor en TheFork lanceren een internationale strategische partnership 

De Michelin Gids heeft zijn krachten gebundeld met TripAdvisor en TheFork. Zij verbreden hiermee het aanbod voor gasten om een ideale dinerervaring te vinden, evenals een verbeterde toegang tot een bredere keuze aan hoogwaardige restaurants over de hele wereld. Michelin en TripAdvisor, met docht...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: