Zesde Starbucks op Schiphol

5 juni 2013 |
Zesde Starbucks op Schiphol<

Horeca-exploitant HMSHost heeft de zesde Starbucks vestiging op Amsterdam Airport Schiphol geopend. Deze zaak van de koffieketen onderscheidt zich van andere Starbucks vestigingen in
Nederland omdat ze Starbucks Reserve®, serveert.

West Java Indonesia
Starbucks Reserve® is een lijn van exclusieve koffies met bonen uit één enkel herkomstland. Deze lijn bevat ‘s werelds zeldzaamste, meest exotische en smaakvolste koffies. In juni is er gestart met de West Java Indonesia. Deze koffieboon groeit op een afgelegen gebied, diep in het regenwoud aan de westkant van Java. De koffie heeft een zoete smaak en een complex kruidenaroma gecombineerd met een zijdezachte melkchocolade smaak en textuur.

Food assortiment
Er wordt ook een food assortiment gepresenteerd, aangepast op het moment van de dag. In de ochtend is de vitrine gevuld met yoghurt, vers fruit, bagels met zalm en viennoiserie. Vanaf de lunch zijn er salades, sandwiches en zoete broodjes. In de avond wordt het assortiment aangevuld met cake en gebakjes speciaal gemaakt voor deze Starbucks vestiging.

Koffieliefhebber
"Met deze bijzondere, luxe georiënteerde Starbucks vestiging richten we ons op de echte koffieliefhebber die de superieure koffiekwaliteit op waarde kan schatten", aldus Jan Willem Hilbron, general manager van HMSHost Schiphol Airport. "Met een grote diversiteit aan verschillende koffievarianten, richten we ons op verschillende doelgroepen en dragen we bij aan Schiphols ambitie ‘most preferred airport’ in Europa te zijn."

Myrtille Vromans

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Columns Blog
Grijp eerst dat laaghangend fruit

Horecamensen houden van knallen. Een mooie avond draaien met je team waarbij alles klopt. Waar de service soepel loopt, de gasten happy zijn en een goede omzet wordt gedraaid. Horecamensen vinden stille momenten in de zaak echter een gruwel. Wachten op klandizie en ‘wortelschieten’ is...

Events
Jubileumeditie BBB Maastricht groot succes

De 65e editie van BBB Maastricht was een groot succes en laat consistentie in groei zien. Meer dan 400 exposanten zorgden voor een beursvloer bomvol inspiratie op het gebied van (non)food, drinks en gastronomie. Maar er was vooral aandacht voor innovatie en culinair talent. De toon is gezet voor de ...

Bezorgen
Takeaway.com kreeg 87 procent meer bestellingen te verwerken

Takeaway.com publiceerde zojuist een 'orderupdate' voor het derde kwartaal van 2019. De zaken gaan goed voor het Nederlandse bedrijf: er werd 'overall' 87 procent meer besteld in het derde kwartaal. Duitsland spant de kroon: daar werd maar liefst 136 procent meer besteld! Verklari...

Lekkerste Lunchroombroodje
Dit zijn de vijf finalisten voor de award voor het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland

De jury heeft besloten. Na een uitvoerige inventarisatie van de talloze inzendingen zijn dit de vijf broodjes die het hoogst werden gewaardeerd door de jury. De mystery jury gaat de komende periode op pad om de broodjes van de finalisten te proeven, waarna op vrijdag 8 november de winnaar bekend wor...

Lekkerste Lunchroombroodje
Genomineerde nummer 5: Broodje Beiroet

Vol trots presenteren we je de vijfde, en laatste, genomineerde voor de award van Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2019. Dit is 'Broodje Beiroet' van Lunchroom De Kofffiepot in Hardenberg. In totaal dingen in de laatste ronde vijf broodjes mee naar de award. Deze vijf genomineerde...

Lekkerste Lunchroombroodje
Genomineerde nummer 4: Sandwich gerookte kip

Vol trots presenteren we je de vierde genomineerde voor de award van Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2019. Dit is 'Sandwich gerookte kip' van Grand café Plaza op Schiphol. In totaal dingen in de laatste ronde vijf broodjes mee naar de award. Deze vijf genomineerden worden...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: