Tweede vestiging JuicyDetails geopend

28 maart 2011 |
Tweede vestiging JuicyDetails geopend<

Horeca-exploitant HMSHost heeft een tweede vestiging van JuicyDetails in Lounge 1 van Amsterdam Airport Schiphol geopend. Vanwege het succes van de JuicyDetails outlet in Lounge 3, wordt dit ‘lifestyle’ juicebar concept verder uitgerold.

Gezonde leefstijl en natuurlijke voeding
In een snelle en veeleisende wereld is de behoefte aan een gezonde leefstijl en natuurlijke voeding steeds belangrijker geworden. JuicyDetails - een gespecialiseerd ‘to go’ smoothieconcept waar hoge kwaliteit fruit en groenten vers worden bereid – sluit hier perfect op aan.

Trendy alternatief*
De juicebars van JuicyDetails bieden een gezond en trendy alternatief voor fast food. In een inspirerende en duurzame omgeving kun je genieten van smoothies en healthshots van de mooiste vruchtencombinaties, die niet alleen goed zijn voor je lijf maar ook voor je stemming. Zo kun je op een lekkere manier je dagelijkse dosis anti-oxidanten, vitamines en mineralen bijtanken.

Gezond en lekker
JuicyDetails legt de focus op gezonde en lekkere voeding met een ‘personal touch’. Kern van het assortiment vormen de juices en smoothies die door de personal juicers ter plekke voor de gast vers worden bereid. Zo kunnen reizigers op Schiphol kiezen voor een Jetlag Fighter of Energy Bomb. Naast de juices wordt een beperkt assortiment aan gezonde ‘grab and go’ producten aangeboden. Zo inspireert JuicyDetails consumenten om vaker te kiezen voor een gezond ontbijt, lunch of tussendoortje.

Horeca en retail
“Deze outlet is gelegen in Lounge 1 aan de voet van de B-pier. Dit was een relatief leeg stuk van de terminal en onlangs heeft Schiphol hieraan een nieuwe horeca en retail-bestemming gegeven. Hier wordt voor gasten een rust en verwenmoment gecreëerd voor de vlucht, en in deze ambitie past dit versconcept prima”, aldus Dawn Wilding, Vice President HMSHost Europe and Middle East.

Blij met succes
"We zijn erg blij met het succes van JuicyDetails op Schiphol. De 2e vestiging wordt een echte flagship store, die JuicyDetails ook internationaal nog meer op de kaart zal zetten als toonaangevend juicebar concept. De uitbreiding op Schiphol past in onze expansiestrategie en we hopen dit jaar 10 nieuwe vestigingen te openen. Met onze bijzondere recepturen, persoonlijke benadering en duurzaamheid creëren we voor onze gasten een beleving die veel meer is dan een goed product alleen. In een hectische omgeving als een vliegveld wordt dat door veel reizigers op prijs gesteld", zegt Peter Allan, Managing Director van JuicyDetails BV.


Eline Dragt


Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie Bezorgen
Thuisbezorgd laat restaurants opbieden om een hogere ranking te krijgen

Thuisbezorgd past haar verdienmodel aan en gaat restaurants een hogere plek op de ranglijst laten kopen. De horecaondernemer moet hiervoor tussen de vijftig cent tot negen euro per order neertellen. Ondernemers spreken al voorzichtig over machtsmisbruik. Het 'opbieden' is nog in de testfase,...

Columns Blog
Column Sico de Moel: cadeaukaart

Meneer wilde afrekenen met een stapeltje van 6 cadeaukaarten. Bij mij kun je betalen met een cadeaukaart, maar niet met zes. Gasten met een cadeaukaart zijn soms wat angstig, ze melden het atijd al bij hun reservering, bij aankomst vragen ze nog een keer of ze echt wel met hun cadeaukaart kunnen ...

trends Bier
Onderzoek: Laag alcoholische bieren steeds populairder

De Nederlandse consument staat open voor het groeiende aantal nieuwe biersoorten dat verkrijgbaar is in de horeca en supermarkt. Maar als men dan kiest, zijn een bekende smaak en een al eerder gedronken merk doorslaggevend. De bierdrinker zoekt vanuit die zekerheid naar nieuwe ervaringen. Dit en ...

Opening
Opening Franklin: Zeeuwse charme in Middelburg [foto's]

In een monumentaal pand uit 1752 in de oude binnenstad van Middelburg heeft Brasserie Franklin recentelijk haar deuren geopend. De brasserie is onderdeel van Boutique Hotel Franklin die samen met de eerste cocktailbar van Zeeland, Sir Franklin, op 10 augustus 2019 wordt geopend. In dit nieuwe bou...

Koffie & thee Interview
Interview met een theesommelier: Is thee een belevingsproduct?

Aandacht maakt succes. Theesommelier Karin Kamstra is ervan overtuigd. Maar zie je dit ook terug in de manier waarop thee wordt geserveerd? Het drankje is inmiddels meer dan 7000 jaar oud en nog steeds is het overal te verkrijgen. Van een bekertje op het tankstation tot aan een uitgebreide high tea,...

Columns Blog
Horecaondernemer, kijk uit voor stress!

Het is hollen of stilstaan. Het ene moment is het loei druk en kun je het niet bijbenen en het volgende moment kun je een kanon afschieten. De horeca in een bedrijfstak waar de vraag naar diensten fluctueert. Mensen gaan rond dezelfde periode op vakantie, eten op vaste tijden en gaan het liefst uit ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: