The Tosti Club duikt op in de diepvries met mini- tosti’ s

11 januari 2019 | Thijs Jacobs

Een ambachtelijke tosti in miniformaat, gemaakt van biologisch wit brood en? snel en makkelijk te bereiden. Dat is de Mini Tosti van The Tosti Club, die op de Horecava 2019 in het InnovationLAB voor het eerst te proeven was.

The Tosti Club betreedt met dit nieuwe product ook de foodservice-markt, waarbij andere ondernemers gemakkelijk en snel een lekkere snack kunnen serveren. De Mini Tosti is een diepvriesproduct met een handig formaat en is goed te serveren als eenpersoonsportie of om te delen. Hij is voor elke gelegenheid en locatie geschikt om te serveren.

Jacco Heijkoop, oprichter van The Tosti Club: “Of je nou een horecagelegenheid, hotel of bedrijfskantine runt, het is de perfect snack voor tussendoor. Tijdens de borrel, als (vroege) lunch of zelfs na een avond stappen. Met de Mini Tosti haal je voor een goede prijs een warme snack in huis die op elk moment van de dag snel bereid kan worden en altijd smaakt.”

Ambachtelijk

Het biologische brood vormt de stevige basis van de Mini Tosti. De Beemsterkaas als topping zorgt voor een smeui?g en smaakvol beleg. De mini-snack is vanaf januari verkrijgbaar in drie smaken (Cheese, Cheese & Ham en Cheese & Salsa). In e?e?n doos zitten twaalf verpakkingen met daarin 4x3 Mini Tosti’s, in totaal dus 144 kleine smulmomenten.

Snel bereiden

Krijgt de keuken een bestelling voor de Mini Tosti? Dan is deze in een handomdraai gemaakt. Natuurlijk kan hij in het speciale Tosti Club-ijzer worden bereid, maar met hetzelfde gemak kan hij in de Airfryer of met een beetje boter in de pan of hete luchtoven. Inspiratie nodig om de mini te serveren? Met de sauzen, prikkers, servetten, take-awaydozen en papieren tassen van The Tosti Club maak je de tosti in een handomdraai compleet als snack.

De Mini Tosti is dus:

• gemaakt van 18 mm dik, biologisch wit brood • verkrijgbaar in 3 smaken
• ambachtelijk bereid
• makkelijk klaar te maken • voor elke gelegenheid

Over The Tosti Club

The Tosti Club is een groeiende franchiseketen van eigentijdse restaurants en take-aways. De lekkerste en dikste tosti’s eet je hier op elk uur van de dag: ontbijt, lunch, avondeten of als tussendoortje. Onze tosti’s zijn gemaakt van ambachtelijke brood met bakkersgist en desem en worden rijkelijk belegd geserveerd en met een dosis liefde. Bezoek www.thetosticlub.nl voor meer informatie. Wil je als franchiser je eigen The Tosti Club openen? Surf dan naar www.thetosticlub.nl/franchise en vul het registratieformulier in.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Duurzaamheid
Nestlé gaat voor 100 procent recyclebare verpakking in 2025

Nestlé heeft vanmiddag, tijdens de Nationale Circulaire Economie Conferentie in Den Haag, samen met meer dan 70 andere bedrijven en milieuorganisaties het ‘Plastic Pact’ ondertekend. Het pact is een initiatief van het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. De ondertekenaars ...

trends Duurzaamheid
'The Future 50': gewassen met een lage foodprint

‘The Future 50 Foods’ is een lijst van 50 plantaardige voedingsmiddelen die de voedingswaarde van onze maaltijden kunnen verhogen terwijl tegelijkertijd het negatieve effect van de voedselproductie op de planeet drastisch wordt verminderd. Gisteren presenteerde Knorr, in samenwerking met...

Opening Koffie & thee Utrecht
Opent 30ml Coffee Roasters straks vierde vestiging in Utrecht?

Vrijdag 22 februari om 14:00 uur start een crowdfunding-actie, waarmee 30ml haar 4e vestiging in Utrecht wil openen. Het is de bedoeling dat de specialty coffee bar medio april haar deuren opent aan de Nachtegaalstraat 61. Al langere tijd loopt barista Michel Tijdgat rond met het idee om een eige...

Achtergronden KHN
Gezondheid en horeca: kleinere porties en minder zout

73 procent van de horecaondernemers is volop bezig om zijn aanbod van eten en drinken gezonder te maken. Dat doen ze door het gebruik van dagverse, lokale producten, vloeibare vetten, minder zout en door meer vegetarische gerechten op de menukaart aan te bieden. Dat blijkt uit onderzoek van KHN. D...

Opening Bed&Breakfast
Amersfoortse lunchroomeigenaar gaat B&B openen

Eén van de meest uitgesproken horecaondernemers in Amersfoort, Dirk-Jan Stip van lunchzaak Coffee Corazon, gaat een B&B openen. Volgens hem sluit het huidige hotelaanbod niet aan bij het karakter van de stad. “De binnenstad van Amersfoort is zo leuk en gezellig, zo uniek… Maa...

Achtergronden Culinair
IENS verdwijnt en verliest 5000 restaurants

De Nederlandse reserveringswebsite IENS gaat verder onder de internationale merknaam TheFork. Ongeveer de helft van de restaurants verdwijnt daarmee van de website, maar met het oog op de internationale bekendheid van TheFork hoeft dat geen probleem te zijn. IENS was immers een (te) lokaal product. ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: