SushiPoint en Johnny’s Burger Company sluiten aan bij de NLVVM

22 augustus 2017 | Thijs Jacobs

De grootste namen binnen de maaltijdbezorgbranche bundelen hun krachten al enige tijd samen in de Nederlandse Vereniging Van Maaltijdbezorgers. Onlangs voegden ook SushiPoint en Johnny’s Burger Company zich toe aan dit initiatief. “Met twintig vestigingen van SushiPoint en achttien vestigingen van Johnny’s Burger Company zien wij deze bezorgrestaurants als mooie aanwinst voor de NLVVM. We kunnen ervaringen en kennis goed met elkaar delen, want de maaltijdbranche is constant in ontwikkeling”, vertelt Martijn Jansen, voorzitter van de NLVVM.  

Over SushiPoint

In 2010 werd SushiPoint opgericht door Hajo Bertrand en inmiddels zijn er twintig vestigingen in heel Nederland te vinden. De keten specialiseert zich in het bereiden van verse en traditionele sushi. Naast de bezorgservice is het voor klanten mogelijk om de gerechten af te halen. Hajo Bertrand vertelt: “Door de jaren heen openenden wij twintig vestigingen van SushiPoint in Nederland.  Een mooie ontwikkeling en daarmee een goede reden om ons aan te sluiten bij de NLVVM. Hier bevinden zich namelijk de grootste bezorgrestaurants waarmee wij graag nog meer successen willen boeken. Daarnaast is het goed om van elkaar te leren en niet-concurrerende zaken met elkaar op te pakken."

Over Johnny’s Burger Company

Johnny’s Burger Company is opgericht in 2011 en is de eerste hamburger-bezorgformule van Nederland. Het idee voor deze bezorgformule is ontstaan tijdens een vakantie van oprichter Tarek in Amerika, waar hij opslag verliefd werd op dit unieke concept. Eenmaal terug in Nederland startte hij met Johnny’s Burger Company, wat inmiddels achttien vestigingen telt. “Het toetreden aan de NLVVM kan alleen maar positief zijn voor Johnny’s” zegt oprichter Tarek. “Naast dat wij de kennis en krachten van andere goed kunnen gebruiken om door te groeien, willen wij zorgen dat de echte bezorgrestaurants zich blijven professionaliseren en kwalitatief kunnen blijven onderscheiden.”

Over de Nederlandse Vereniging Van Maaltijdbezorgers

De Nederlandse Vereniging Van Maaltijdbezorgers is een initiatief van Domino’s Pizza, de Beren, Spare Rib Express, Taco Mundo en New York Pizza. Deze zes prominente bezorgketens vertegenwoordigen meer dan 500 vestigingen en 10.000 werknemers werkzaam in de maaltijdbezorgbranche. De belangrijkste doelstelling van de vereniging is het behartigen van de belangen van de bedrijven werkzaam in de branche. Daarnaast zet de NLVVM zich in voor professionalisering van deelnemende ketens.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Opening Koffie & thee
Betjeman & Barton Den Haag heropent vernieuwde theewinkel

De winkel van Theekopers Betjeman & Barton aan de Aert van der Goesstraat 1 in Den Haag heeft een metamorfose ondergaan. De volledig verbouwde winkel van het bekende Franse kwaliteitstheemerk zal op 16 november 2019 feestelijk worden heropend door de directeur van Betjeman & Barton Frankrijk...

Lekkerste Lunchroombroodje Awards
Villa Heidetuin heeft het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland

Het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland vind je dit jaar in Bergen op Zoom. De inzending van Villa Heidetuin gooide hoge ogen bij alle juryleden. Het winnende broodje heet ‘Gegrilde Aubergineburger’ en kan naar wens als vegetarisch gerecht besteld worden. De mystery jury was vol ...

Awards
SVH presenteert de Top 10 van de wedstrijd Beste Leerbedrijf Horeca  

Op vrijdag 8 november heeft SVH de top 10 van de wedstrijd Beste Leerbedrijf Horeca bekend gemaakt. Voor deze jaarlijkse wedstrijd werden dit jaar 150 leerbedrijven genomineerd. Tot maandag 4 november zijn deelnemende leerbedrijven met elkaar de strijd aangegaan om de eerste mijlpaal van de wedstrij...

trends
Vijf trends op het gebied van (voedsel)verpakkingen

Er zijn een hoop ontwikkelingen gaande op het gebied van food verpakkingen. De consument kiest steeds meer voor gemak. Zij wensen betere en meer productinformatie, willen to- go verpakkingen en minder plastic verpakkingen. De consument bepaalt in grote mate de trends en ontwikkelingen voor food verp...

Koffie & thee
De red cups zijn terug bij Starbucks

De dagen worden korter, de temperatuur daalt gestaag en na het lange wachten is het vanaf vandaag eindelijk zo ver: de red cup is weer verkrijgbaar bij Starbucks! Het is de perfecte tijd om lekker warm binnen te zitten en samen met je vrienden en familie te genieten van de knusse wintermaanden. De s...

Lekkerste Lunchroombroodje
Wie ontvangt vrijdag deze schaal?

Wie heeft dit jaar het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland? Vrijdag tussen 12.00 en 13.00 uur reist een delegatie van vakblad Lunchroom af naar de lunchroom die het lekkerste broodje wist te presenteren. Houd de website lunchroom.nl vrijdag goed in de gaten, want we zullen daarop 's midd...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: