Supermarktduo heropent Subway flagshipstore

13 januari 2016
Supermarktduo heropent Subway flagshipstore

Op donderdag 28 januari heropent Subway aan de Wycker Brugstraat te Maastricht haar deuren na een grootscheepse verbouwing van ruim
drie weken. De store heeft een complete metamorfose ondergaan en is voorzien van allerlei nieuwe elementen.

Per 1 oktober 2015 zijn Ralf Jansen en René Puts, supermarktondernemers en eigenaar van de Jumbo in Stramproy, de nieuwe eigenaren van de store in Maastricht. Beide heren hebben ambitieuze plannen waarvan de heropening van Maastricht enkel het begin is. Ralf Jansen: ”We hebben een duidelijke groeiambitie voor ogen met enerzijds onze supermarkt maar anderzijds ook Subway. Kijkend naar Subway zien we kansen om de komende vijf jaar door te groeien naar circa 10 vestigingen in de regio Zuidoost Brabant en Limburg. We denken dan aan overname van bestaande stores en het openen van nieuwe vestigingspunten.”

*Flagshipstore*
In Maastricht ligt het vertrekpunt voor de Jansen en Puts. Met de vestiging in Maastricht willen ze laten zien hoe ze tegen de Quick-servicebranche aankijken: Moderne, gastgerichte stores voorzien van alle gemakken die de hedendaagse bezoekers van onze formule van Subway verwacht. René Puts vertelt: “We hebben er nadrukkelijk voor gekozen om een brede doelgroep aan te spreken. Met een sterk en gratis wifi netwerk in de store, oplaadpunten voor mobiele telefoons en laptops, comfortabel meubilair en een open keuken voor meer zichtbaarheid van de medewerkers voor onze gasten.”

*Verlaagde prijzen*
Ralf Jansen: “We hebben de prijzen in Maastricht met ruim tien tot vijftien procent verlaagd en als ronde bedragen vastgezet. We hopen hiermee een positief effect op de prijsbeleving van Subway te hebben. Veel mensen zijn dol op de heerlijke Sub’s die we ter plekke voor onze
gasten bereiden maar de prijs wordt vaak genoemd als grootste minpunt. We hopen hiermee
een goede stap naar een vernieuwd prijsimago te zetten.” Ook nieuw in deze flagshipstore is een uniek postmix systeem van Pepsi. Door middel van een modern touchscreen kan de gast haar eigen frisdrank selecteren en deze voorzien van een powershot lemon, vanille of cherry. Hierdoor zijn ontelbaar individuele smaakcombinaties te maken, een primeur voor Subway en voor Nederland. En voor onze gasten is dit ook nog eens gratis bij te vullen.

~Thijs Jacobs~

Overig nieuws