Succesvol derde Fano Event

4 mei 2010 |
Succesvol derde Fano Event<

Met presentaties door Kloosterhuis Adviseurs en een grootse workshop broodjes en schotels maken slaagde Fano er voor de derde keer in om van het Fano Event in Zwolle iets speciaals te maken. Ook de locale ondernemers die aanwezig waren zorgde voor veel ‘food for thought’ bij de gasten. Vooral voor lunchroomhouders was het een geslaagd evenement.

Inspiratie
In een pakkende presentatie liet Kloosterhuis zien hoe ondernemingen omzet en rendement kunnen verhogen door cross selling en up selling te gebruiken. Er werd vooral nadruk gelegd op het verleiden van de klant, met bijvoorbeeld een uitgebreide salade naast een broodje. Tijdens de workshop leerden bezoekers hoe je deze salades en broodjes kunt maken; lekker experimenteren met ingrediënten en smaakcombinaties. Ook de georganiseerde stadstour door Zwolle zorgde voor inspiratie: wat te denken van het succes van Tostiworld met 30 verschillende soorten tosti’s en openingstijden tot 5.00 uur ’s ochtends voor de nachtelijke trek.

Voor meer informatie zie http://www.fano.nl/pages.php/eventzwolle
Nienke van Haasteren

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Wet- en regelgeving
Alle rookruimtes gesloten in 2022

Het is de bedoeling dat de laatste rookruimtes in Nederland in 2022 sluiten. In (semi)overheids- en openbare gebouwen sluiten de rookruimtes al in 2021. Dat betekent dat er dan geen rookruimtes meer te vinden zijn in de zorg, het onderwijs, bij overheidsgebouwen en in de cultuur- en sportsector. In ...

Bezorgen Achtergronden
Deliveroo help de Sint een handje

Diverse gezinnen werden aangenaam verrast toen de Sint met zijn paard bij hen voor de deur stond. De Sint reed een ronde in het Rotterdamse Kralingen om een heerlijke maaltijd bij verschillende adressen langs te brengen met hulp van de Deliveroo-bezorgers. Handig als je te paard bent en je handen vr...

Columns Interview Longread
Horeca-etiquette: restaurantgasten willen privacy

De horeca is zoveel meer dan wat er uit de keuken komt. De aankleding van je zaak en bovenal de kwaliteit van de service zijn bepalend voor het gevoel dat jouw gast aan het bezoek aan je zaak overhoudt. Natuurlijk moet de setting goed zijn, mensen voelen zich ongemakkelijk als er minder dan vijft...

Economie
FNV Horeca bereikt cao-akkoord horeca met 3% loonsverhoging

FNV Horeca en CNV Vakmensen hebben met werkgeversorganisatie Koninklijke Horeca Nederland een onderhandelingsakkoord bereikt voor een nieuwe cao horeca. Het belangrijkste resultaat is een loonsverhoging van in totaal 3%. Edwin Vlek, bestuurder FNV Horeca, over het behaalde onderhandelingsakkoord:...

Opening Culinair
Nieuwe Julia’s: nog sneller en uitgebreider assortiment

Alle stationswinkels van Julia’s krijgen een nieuwe uitstraling, een nog snellere service en een uitgebreider assortiment. Station Rotterdam Centraal heeft de primeur, vandaag is de nieuwe Julia’s daar voor het eerst te bezoeken. Als het nieuwe concept in de smaak valt bij reizigers is h...

Internationaal Michelin
De Michelin Gids, TripAdvisor en TheFork lanceren een internationale strategische partnership 

De Michelin Gids heeft zijn krachten gebundeld met TripAdvisor en TheFork. Zij verbreden hiermee het aanbod voor gasten om een ideale dinerervaring te vinden, evenals een verbeterde toegang tot een bredere keuze aan hoogwaardige restaurants over de hele wereld. Michelin en TripAdvisor, met docht...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: