Salsa Shop geopend in Rotterdam

11 april 2018 | David Bakker

Extreem verse ingrediënten, supersnelle bereiding en value for money. De succesformule van SALSA SHOP wordt nu ook uitgerold in de Maasstad. Vanaf vandaag kunnen Rotterdammers op het Stadhuisplein kennismaken met de gezonde Mexicaanse keuken 2.0.

Iedereen wil gezond en lekker eten, en als het kan zonder lang te wachten. De filosofie van Salsa Shop luidt dan ook ‘Good food, fast’. Bij Salasa Shop vertaalt die belofte zich in gezonde Mexicaanse (afhaal)maaltijden die binnen no-time vers worden bereid. ‘Bij Salsa Shop krijg je binnen een minuut na je bestelling je burrito, taco of bowl’, vertelt Louis Wesseling, een van de eigenaren van Salsa Shop.

Supersnel


Het slimme concept van Salsa Shop garandeert die snelheid. Het werkt heel simpel. Je kiest de basis: burrito, taco of een bowl (burrito- of saladebowl). Vervolgens maak je een keuze voor een vulling (steak, pulled pork, kip, Mexicaans stoofvlees of gegrilde groentes - vega-optie). Dan selecteer je de toppings (van mais tot zure room) om je maaltijd tot slot af te maken met guacamole of een van de 6 verse huisgemaakte salsa’s. Binnen opeten of to-go: kan het allebei. Delivery is ook mogelijk via UBER EATS, Deliveroo en Thuisbezorgd.nl.


Naast snelheid is versheid het andere magische woord bij Salsa Shop. Wesseling geeft een voorbeeld: ‘Dagelijks komen ’s-ochtends in alle vroegte de kratten tomaten, limes en avocado’s binnen voor de guacamole en andere gerechten. Elke dag maken we batches voor alleen die dag. Verser ga je het niet krijgen.’ Dat geldt ook voor het vlees. ‘De steaks en kippendijen geuren op de bakplaat terwijl je wacht op je maaltijd. Hoe vers wil je het hebben?’

Succesconcept


Salsa Shop werd in 2014 opgezet door vier Amsterdamse ondernemers. In de VS maakten zij kennis met de razend populaire Mexicaanse cuisine. Bevlogen door de verslavende smaken besloten zij om deze ‘keuken’ in een nieuwe jas te steken en hier in Nederland uit te rollen. Met succes: Salsa Shop telt inmiddels 6 vestigingen in de Randstad. Rotterdam is de zevende locatie.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Drinks Longread
Achtergrond: alcoholarm bier in opkomst, alcoholvrije wijn nog niet populair

Overdag een ijskoud glas bier of een goed glas wijn. Hoewel in Nederland die cultuur niet heerst, verandert de behoefte van de consument. De mogelijkheid om een glas wijn of een biertje bij de lunch te bestellen groeit. Alcoholvrije wijnen zijn (nog) niet populair in de horeca, maar bieren die weini...

Personeel Achtergronden
Onderzoek personeel & horeca: 'De horecaondernemer heeft geen plan'

‘’Het moet een familie zijn’’, ‘’ludieke wervingsfilmpjes helpen’’ en ‘’duidelijke communicatie is alles’’. Bovenstaande uitspraken komen van horecamanagers en -ondernemers. Kortom: elke ondernemer of manager die ik spreek heeft...

Patisserie Advertorial
Creëer je eigen unieke dessert

Patisserie speelt een steeds belangrijkere rol in de Nederlandse horeca. Met een mooi stukje patisserie kun je een geweldige indruk maken op je gasten, hetgeen kan zorgen voor meer omzet. Het is belangrijk om innovatief te blijven. Zo kan het aanbieden van huisgemaakte patisserie een manier zijn om ...

Achtergronden
Top 10 brandoorzaken bij bedrijven

Menselijk handelen is de belangrijkste oorzaak van bedrijfsbranden in Nederland. En daarmee is het één van de grootse bedreiging van de bedrijfscontinuïteit in het midden- en kleinbedrijf. Dat constateert verzekeraar Reaal, na een analyse van brandoorzaken bij bedrijven. De verzek...

Drinks Achtergronden
Terrasonderzoek: Oslo het duurst, Amsterdam goedkoop

Oslo is de duurste stad van Europa om een terras te pakken. De gemiddelde prijs voor een rondje drank op het terras in de Noorse hoofdstad is € 53,71. Dit is ruim drie keer zo duur als Budapest, waar je € 15,94 kwijt bent voor een rondje (2 espresso, 2 fris, 2 halve liters bier en 2 ros&ea...

Interview Longread
Interview: lunchcafé waar je kunt douchen

Lunchrooms bevinden zich in de meeste gevallen in (stads)centra en stemmen daar het aanbod op af. Winkelend publiek, vriendinnengroepen en schoolgaande jeugd zijn er kind aan huis, maar je zult er zelden een trucker zien. Bij Lunchcafé Jut & Jul is het juist andersom, de truckers kunnen h...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: