Rondje Horeca voor Makro

24 september 2013 |
Rondje Horeca voor Makro<

Makro Nederland is een nieuwe weg ingeslagen en alle horecaondernemers moeten dat weten. Makro Nederland bezorgt bij horecaondernemers tot in de koelcel, heeft speciale
horecabalies voor advies, organiseert speciale horecathemadagen en staat horecaondernemers bij. Kortom: Makro Nederland is de partner voor horecaondernemers.

Om deze visie uit te dragen naar de horeca heeft Makro Nederland een Rondje Horeca gereserveerd bij Uitgeverij PS: bv. Edwin Tunnissen en Shima Engelfriet Zeroual van Makro Nederland namen op Gastvrij Rotterdam symbolisch een Rondje Horeca in ontvangst.

Optimaal bereik
Makro Nederland komt met het Rondje Horeca een jaar lang onder de ogen van alle lunchroomhouders, hoteliers, café-eigenaren, b&b-ondernemers en restaurateurs. Ze staat in Hospitality Management, Lunchroom, Bed & Breakfast, De RestaurantKrant, De CaféKrant, De CuliTip, Hotel & Design, Hotel & Food & Beverage en websites.

Makro Nederland staat met het Rondje Horeca in meer dan 170 uitingen in print, online in nieuwsbrieven met advertenties, banners, advertorials, webTV en meer, veel meer.

Vanwege de geïntegreerde aanpak, de begeleiding vanuit Uitgeverij PS: maar bovenal vanwege het bereik heeft Makro Nederland gekozen voor het Rondje Horeca.

Meer weten?
Het Rondje Horeca is een compleet geïntegreerde campagne die op elk gewenst moment kan ingaan. Meer weten? Neem contact op met "Paul Sprakel."
Op de foto: Edwin Tunnissen en Shima Engelfriet Zeroual

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Ondernemen
Je eigen foodtruck beginnen? Dit moet je weten!

Een buurtfeest of festival is tegenwoordig niet meer compleet zonder foodtruck. Leuk om er af en toe een burger te bestellen, maar nóg leuker om er zelf één te beginnen. Gaat jouw ondernemershart er sneller van kloppen? Lees dan dit artikel vol handige tips voor het beginnen ...

Lunch Diner Opening
Nieuwe hotspot in Amsterdam-Noord [Foto's]

Bar-restaurant IJver heeft haar deuren voor gasten geopend op de NDSM-werf in Amsterdam Noord. Ruim een jaar lang liepen hier werklieden in en uit nadat er vijf jaar geleden de eerste plannen werden gemaakt. Het team, bestaande uit 5 jonge ambitieuze ondernemers, kan niet wachten om van deze feno...

Achtergronden Tech
Ook restaurants moeten innoveren: “Wie nu nog op papier werkt, loopt hopeloos achter”

Zelfs in onze sector, die op zich als vrij traditioneel te boek staat, maken we inmiddels gebruik van technologische hulpmiddelen. Het zijn babystapjes, toegegeven, maar wie anno nu de personeelsplanning nog in excel bijhoudt en de recepturen in een kladblok noteert, loopt hopeloos achter. Ik bev...

trends Koffie & thee
Dit zijn de actuele koffietrends en -ontwikkelingen

Technologische ontwikkelingen van koffiemachines Koffiemachines worden steeds geavanceerder. Door de automatisering en technologische ontwikkelingen wordt koffie alsmaar naar een hoger niveau getild zowel thuis, in de horeca als op de werkvloer. Aan de hand van recente voorbeelden laten we zien w...

Opening
Food & Wine bar Pierre Par CP gerestyled [foto's]

Op dinsdag 6 augustus opende food & wine bar Pierre par CP aan de Denneweg in Den Haag opnieuw haar deuren na een grote make over. Interieurontwerper Jeroen Smeele restylde de zaak in het hart van de Zuid-Hollandse hoofdstad. Met een bijzondere kaart maakt eigenaar Joey de Kruijf, samen met b...

Economie
Horeca telt veel snelgroeiende bedrijven

In 2018 waren er voor het eerst meer dan 10 duizend snelgroeiende bedrijven. Dit is 20 procent meer dan het vorige record uit 2017 toen er bijna 8 500 snelle groeiers waren. Dat meldt het CBS op basis van nieuwe cijfers over snelgroeiende bedrijven. Een bedrijf is een snelle groeier als het aanta...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: