Rondje Horeca voor Makro

24 september 2013 |
Rondje Horeca voor Makro<

Makro Nederland is een nieuwe weg ingeslagen en alle horecaondernemers moeten dat weten. Makro Nederland bezorgt bij horecaondernemers tot in de koelcel, heeft speciale
horecabalies voor advies, organiseert speciale horecathemadagen en staat horecaondernemers bij. Kortom: Makro Nederland is de partner voor horecaondernemers.

Om deze visie uit te dragen naar de horeca heeft Makro Nederland een Rondje Horeca gereserveerd bij Uitgeverij PS: bv. Edwin Tunnissen en Shima Engelfriet Zeroual van Makro Nederland namen op Gastvrij Rotterdam symbolisch een Rondje Horeca in ontvangst.

Optimaal bereik
Makro Nederland komt met het Rondje Horeca een jaar lang onder de ogen van alle lunchroomhouders, hoteliers, café-eigenaren, b&b-ondernemers en restaurateurs. Ze staat in Hospitality Management, Lunchroom, Bed & Breakfast, De RestaurantKrant, De CaféKrant, De CuliTip, Hotel & Design, Hotel & Food & Beverage en websites.

Makro Nederland staat met het Rondje Horeca in meer dan 170 uitingen in print, online in nieuwsbrieven met advertenties, banners, advertorials, webTV en meer, veel meer.

Vanwege de geïntegreerde aanpak, de begeleiding vanuit Uitgeverij PS: maar bovenal vanwege het bereik heeft Makro Nederland gekozen voor het Rondje Horeca.

Meer weten?
Het Rondje Horeca is een compleet geïntegreerde campagne die op elk gewenst moment kan ingaan. Meer weten? Neem contact op met "Paul Sprakel."
Op de foto: Edwin Tunnissen en Shima Engelfriet Zeroual

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Awards Culinair
Hutten beste cateraar in MT1000

Hutten staat op nummer 1 in de categorie catering van de MT1000, het grootste onderzoek onder zakelijke beslissers naar de kwaliteit en populariteit van zakelijke dienstverleners in Nederland. “Vorig jaar stonden we nummer 1 in het lijstje met runner-ups en nu meteen op nummer 1 in de overall ...

Opening Rotterdam
Nieuwe Rotterdamse hotspot Williams Canteen biedt gast all day concept

Sinds vorige week heeft het Witte de With kwartier in Rotterdam er met Williams Canteen een uitstekende publiekstrekker bij. Dit all day concept van Kim Riekwel, Jamil Sancha en zijn vrouw Stefanie - bekend van Supermercado - biedt niet alleen een uitstekende dinerkaart met culinaire hoogstandjes en...

Columns Blog
Hoe makkelijk maak je het de gast om voor jou te kiezen?

Heb je je weleens afgevraagd waarom gasten überhaupt bij je reserveren of binnenstappen? Het kan niet zijn omdat je de enige plek bent waar ze wat kunnen eten of drinken. Zoals heel vroeger toen je als reiziger blij was dat je een dak boven je hoofd had en een warme maaltijd kreeg. De 'herb...

Wet- en regelgeving Horeca & Recht
Groter terras op een warme dag? Soms mag het!

De herfst is inmiddels in volle gang, de winter is in zicht en zelfs de jaarwisseling laat niet lang meer op zich wachten. De zomer lijkt alweer lang geleden. Dat betekent niet dat we niet kunnen terugblikken. Graag zelfs! De afgelopen zomer kende de warmste dagen ooit gemeten. Ook de terrassen prof...

Food Amsterdam
Amsterdams hamburgerrestaurant Lombardo’s ondersteunt Villa Joep met speciale burger

Restaurant Lombardo’s, het Amsterdamse hamburgerrestaurant van chefkok Martijn Verdonk, geeft aan de decembermaand een speciaal tintje door vanaf vandaag tijdelijk een speciale burger voor het goede doel op de menukaart te zetten. De helft van de opbrengst van deze burger, die ontwikkeld werd ...

Amsterdam Opening
Pop-up lunchcafé volledig gerund door vrouwen met vluchtelingenachtergrond

A Beautiful Mess opent op donderdag 12 december een pop-up lunchcafé in het 17-eeuwse Cromhouthuis aan de Herengracht in Amsterdam. Vrouwen tussen de 35 en 65 jaar met een vluchtelingenachtergrond gaan de nieuwe locatie volledig runnen. Ook het menu is door de vrouwen ontwikkeld en geïns...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: