Panesco wordt PANESCOFOOD.COM

14 augustus 2012 |
Panesco wordt PANESCOFOOD.COM<

Panesco laat weten dat de huisstijl een grote verandering zal ondergaan per 1 september. Het bedrijf staat bekend als topleverancier van authentieke en zeer aantrekkelijke diepvriesproducten voor de horeca.

Vernieuwing
Het bedrijf zorgt er regelmatig voor dat het assortiment wordt vernieuwd en aangepast. Maar nu is het de beurt aan de uitstraling. Al ruim 20 jaar is Panesco dé leverancier voor bake-off diepvriesproducten. Of het nu gaat om grote of kleine broden, fijne patisserie of kleine hartige hapjes voor een feest, Panesco zoekt al jaren naar de beste en aantrekkelijkste producten van Europa en brengt deze samen in een breed assortiment. Authentiek en artisanaal, innovatief en hoge kwaliteit zijn daarbij dé kernwoorden. In al die jaren is het assortiment steeds aangepast en gewijzigd, producten zijn toegevoegd, maar ook weer verwijderd. Dit heeft uiteindelijk geleid tot een zeer uitgebreid en afwisselende collectie lekkere producten. Minder aandacht is er echter geweest voor de uitstraling naar de buitenwereld. De huisstijl is in al die jaren niet veranderd. Tot nu!

Groen, strak en eigentijds logo
In deze tijd van een constant veranderende markt is het belangrijk zichtbaar te blijven. Daarbij is het van belang goede producten te kunnen presenteren. Maar het kan geen kwaad af en toe eens een facelift toe te passen. En wat voor een facelift! Van een vrij traditioneel logo stapt het bedrijf over op een groen, strak en hip imago met veel aandacht voor de mensen die iedere keer weer worden verrast door de producten van Panesco.
De facelift vindt plaats tegelijkertijd met de introductie van een serie nieuwe en verrassende producten en het geheel is wederom samengebracht in een compleet nieuwe catalogus. Een inspirerend boekwerk met een 40-tal nieuwe en innovatieve producten waarvan de geuren en smaken, maar ook de verrassende textuur wederom mensen zullen gaan verleiden.

En last but not least, al deze producten zijn vanaf nu verkrijgbaar onder de nieuwe brandname PANESCOFOOD.COM.
Voordien kunt u via de website van Panesco reeds inlichtingen inwinnen.
Panesco maakt met deze complete facelift duidelijk dat zij zich niet laten afschrikken door enige vorm van recessie. Zij laten zich niet bang maken door alle negatieve berichten over faillissementen binnen de horeca. Nee, het is juist tijd voor vernieuwing, een positieve impuls naar buiten toe. Een fris en hip uiterlijk met daarbij de juiste producten maakt van Panesco een partner voor de toekomst.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Food trends
De Dessertclub creëert eerste zoete bitterbal van Nederland

Het eerste dessert only pop-up restaurant van Nederland, de Dessertclub, krijgt wegens het grote succes een vervolg. Op 1 oktober opent het restaurant opnieuw haar deuren in Apeldoorn met een compleet nieuw 7-gangen menu. De Dessertclub heeft daarvoor een bijzondere versie van een typisch Nederlands...

Drinks trends
Consument kiest voor bewustere drinks sinds de lockdown

Met dank aan de crisis waarin we ons nog steeds begeven, maken consumenten steeds bewustere keuzes. Maar hoe uiten de consumententrends van nu zich eigenlijk? Het is niet gek te concluderen dat de afgelopen periode en de situatie waarin we ons bevinden diepe sporen hebben achtergelaten. Niet alleen ...

Coronacrisis
Hellendoornse lunchroom dicht vanwege corona

De Hellendoornse Lunchroom Lorkeers is sinds maandag gesloten, meldt Tubantia. Een personeelslid werd positief getest op corona. De eigenaresse en vier personeelsleden kregen van de GGD te horen dat zij tien dagen in thuisquarantaine moeten. Het personeelslid zat al langere tijd ziek thuis, waarn...

Nice 'n Easy
Convenience: is het eigenlijk wel gezond?

Convenienceproducten zijn een uitkomst voor de professionele keuken, vooral vanwege de tijdwinst die het gebruik ervan oplevert. Maar er zijn, bij overmatig gebruik van bepaalde soorten convenienceproducten, ook nadelen. Wieke van der Vossen, expert voedselveiligheid en etikettering bij het Voedings...

Branded Content Nice 'n Easy
Unieke horeca op Strijp-S, welkom in Blok 63-S

Bram van Uden: “Parkeren doe je voor de deur of dichtbij op P De Hoek. Blok 63-S vind je op 5 minuten loopafstand van station Strijp-S, het Klokgebouw of het PSV-stadion. Hier beleef je de energie en open sfeer van het culturele en creatieve hart van Eindhoven. Gewoon lekker eten, gezelligheid...

Food Amsterdam
De nieuwe high tea ervaring op een bijzondere plek

Hoewel het heerlijke nazomerzonnetje zich nog even van zijn beste kant laat zien, is de herfst alweer in aantocht. Dat heeft natuurlijk ook zijn voordelen. Wie herfst zegt, zegt high tea! Lekker naar binnen, de kachel een standje hoger, een dampende kop thee voor je neus en urenlang tafelen en klets...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: