Meest Markante Horecaondernemer van Brabant

25 februari 2019 | Yonne van Geene

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) Brabant heeft Pim van Beurden van o.a. grand café De Zwaan in Hilvarenbeek uitgeroepen tot Meest Markante Horecaondernemer in de regio Brabant 2018/2019. Hij dingt in het najaar van 2019 mee naar de landelijke titel Meest Markante Horecaondernemer van Nederland. Met deze prijs worden inspirerende horecaondernemers onderscheiden en stimuleert KHN innovatie.

Rini Boertjes, voorzitter van KHN Midden- en West-Brabant: “Pim van Beurden is echt een markante ondernemer. Hij ademt vernieuwing, weet personeel aan zich te binden en is enorm maatschappelijk betrokken. In zijn twee horecabedrijven is gastvrijheid dé onderscheidende factor. Pim is dan ook constant bezig om te investeren in zijn medewerkers. Hij is altijd in beweging, kijkt vooruit en speelt in op ontwikkelingen die op hem afkomen. En in deze tijd misschien wel het belangrijkste: Pim zet in op goed werkgeverschap en koestert zijn medewerkers als het kloppend hart van de zaak.”

Pim van Beurden

Pim is creatief en zit vol met ideeën. Naast grand café De Zwaan opende hij onlangs (samen met zijn zus Danique) een tweede bedrijf: Herberg den Hemel. Daar heeft hij een eigen lesruimte om zelf personeel op te leiden. Daarnaast heeft hij samen met collega-bedrijven in Hilvarenbeek en stakeholders het project Puberbrein opgezet. Met dit project informeert de horeca in Hilvarenbeek ouders van pubers over het werken in de horeca en hoe een bijbaantje in onze branche bijdraagt aan de sociale vaardigheden die de jongeren de rest van hun leven kunnen gebruiken.

Rini Boertjes: “Pim is in onze ogen echt een vakman met een ondernemende geest en een hoofd vol ideeën. We feliciteren hem van harte met deze prijs en wensen hem veel succes in de landelijke finale in het najaar van 2019.”

Over Meest Markante Horecaondernemer

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) organiseert elke twee jaar de verkiezing van de Meest Markante Horecaondernemer. Deze prijs kennen zij toe aan innovatieve horecaondernemers die andere ondernemers inspireren. Ondernemers die weten wat er speelt, inspelen op nieuwe consumentenontwikkelingen en succesvol zijn. Op deze manier stimuleert KHN innovatie onder horecaondernemers. De Meest Markant-verkiezing begint bij regionale verkiezingen in veertien regio’s. Uit de veertien winnaars wordt in het najaar van 2019 de Meest Markante Horecaondernemer van Nederland gekozen.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Video
Op reportage: Eetcafé De Poort

Net buiten het centrum van Utrecht staat het gezellige eetcafé De Poort. Iedereen die in Utrecht woont kent dit café en komen er ook regelmatig. De Poort zorgt voor een uniek huiskamergevoel waar je kan uitrusten, bijkletsen en lekker eten en drinken. "Onze naam komt doordat ...

Video
Op Reportage: Brownies&downieS Harderwijk

Brownies&downieS... Een concept waar Pernilla Spijker uit Ermelo wel blij van werd. “Ik studeerde commerciële economie aan Windesheim in Zwolle. Ik had geen idee wat ik na de studie wilde doen. Een kantoorbaan is niks voor mij maar ik wilde graag iets voor mijzelf beginnen", aldu...

Video
Op Reportage: Panino di Pino

Simone Prestifilippo is samen met haar man Michael eigenaar van de lunchroom Panino di Pino. Panino di pino is een lunchroom waar de moderne Italiaanse sfeer samen met de heerlijke broodjes, Pasta’s en sorbetijs in het centraal staat. Panino di Pino is opgericht door de schoonvader van Sim...

Personalia Fastservice
Domino's krijgt Nederlandse CEO voor Europa

Domino's Pizza Enterprises Limited (ASX: DMP), moederorganisatie van Domino’s pizza Nederland publiceerde deze week haar halfjaarcijfers. In Europa realiseerde Domino’s een sterke omzetgroei van +9,4% tot €382,8m (+5,0% SSS) en een EBITDA €29,4m (+15,6%). Daarnaast opende D...

Video
Op Reportage: Het nieuwe Olivier

Brasserie Olivier in Bilthoven is met haar 37 jaar een van de oudste eetgelegenheden in het dorp. Sinds een half jaar is Olivier verhuisd naar een nieuwe locatie. En daar horen veranderingen bij. Eigenaresse Myrna Janssen vertelt trots haar verhaal. ‘’We zijn verhuisd naar de meest ce...

Bezorgen Achtergronden
Brabanders eten vooral kip met carnaval 

Brabantse carnavalsvierders eten graag kip. Dat blijkt uit cijfers van maaltijdplatform Deliveroo. Op basis van data van de carnavalsdagen afgelopen jaren bekeek het bedrijf waar zij tijdens carnaval een piek in bestellingen kunnen verwachten, en waar de feestgangers per stad het meest zin in hebben...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: