McDonalds lanceert nieuwe campagne

2 mei 2016 |
McDonalds lanceert nieuwe campagne<

Afrojack en Ronnie Flex hebben hun muzikale krachten gebundeld en samen de nieuwe track ‘Weinig Tijd’ geproduceerd. ‘Weinig tijd’
wordt exclusief in de nieuwe campagne ‘Favorieten van Nederland’ van McDonald’s gebruikt. In deze campagne presenteren de meest favoriete artiesten van Nederland de meest favoriete smaken van Nederland. Ter ere hiervan serveert McDonald’s onder andere een hamburger met uit Nederland afkomstig 100% puur rundvlees en bitterballen. Deze nieuwe campagne start morgen.

Typisch Nederlandse smaken
De samenwerking tussen Afrojack en Ronnie Flex is uniek en past bij de nieuwe campagne van McDonald’s. In de campagne ‘Favorieten van Nederland’ presenteert McDonald’s de meest favoriete smaken van Nederland. Naast de Dutch Special, een Nederlands broodje hamburger met uit Nederland afkomstig 100% puur rundvlees, Maaslander kaas en Nederlandse uien, presenteert McDonald’s een portie bitterballen (uiteraard ook met 100% Nederlands rundvlees), de Milk Shake Aardbei en de op ons nationale koekje geïnspireerde McFlurry Stroopwafel. "Typische smaken waar Nederlanders van houden en die je mist als je in het buitenland bent", aldus Erwin Dito, Directeur Marketing en Communicatie van McDonald’s Nederland.


Afrojack

Bakkie bitterballen
In de campagne wordt ingegaan op het internationale werkterrein van Afrojack. Tijdens zijn DJ-tours over de hele wereld verlangt de Nederlandse Afrojack af en toe gewoon naar iets Nederlands. Afrojack: "De wereld is supermooi en het is natuurlijk geweldig om al die fijne landen te bezoeken, maar soms is er niets chiller dan gewoon lekker een bakkie bitterballen. En die hebben ze nu ook bij McDonald’s. Toppie dus!"

Track alleen voor gasten
De door Afrojack en Ronnie Flex ontwikkelde track zal vanaf 3 mei gratis via de McDonald’s App beschikbaar zijn voor de gasten van McDonald’s. Gasten hebben hiervoor een actiecode nodig die op de actieverpakkingen van de Dutch Special en de bitterballen staat. Naast het downloaden van de track kunnen gasten zich in de online omgeving van McDonald’s ook aanmelden om mee te dingen naar verschillende McDonald’s-only prijzen, zoals een Meet&Greet met Afrojack in Las Vegas en Meet&Eat met Ronnie Flex bij McDonald’s.

Christel Tuin

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

trends Interview Longread
De allergrootste foodtrend? Vegan!

We kunnen er eigenlijk niet omheen: dé absolute foodtrend is vegan food. 2018 was het jaar van de vleesvervangers, 2019 bleek die van een verdere doorontwikkeling en verdere aandacht voor vegan in de professionele horecakeuken. In Dordrecht, uitgerekend de stad van de paardenslachterijen, ...

Wet- en regelgeving
Alle rookruimtes gesloten in 2022

Het is de bedoeling dat de laatste rookruimtes in Nederland in 2022 sluiten. In (semi)overheids- en openbare gebouwen sluiten de rookruimtes al in 2021. Dat betekent dat er dan geen rookruimtes meer te vinden zijn in de zorg, het onderwijs, bij overheidsgebouwen en in de cultuur- en sportsector. In ...

Bezorgen Achtergronden
Deliveroo help de Sint een handje

Diverse gezinnen werden aangenaam verrast toen de Sint met zijn paard bij hen voor de deur stond. De Sint reed een ronde in het Rotterdamse Kralingen om een heerlijke maaltijd bij verschillende adressen langs te brengen met hulp van de Deliveroo-bezorgers. Handig als je te paard bent en je handen vr...

Columns Interview Longread
Horeca-etiquette: restaurantgasten willen privacy

De horeca is zoveel meer dan wat er uit de keuken komt. De aankleding van je zaak en bovenal de kwaliteit van de service zijn bepalend voor het gevoel dat jouw gast aan het bezoek aan je zaak overhoudt. Natuurlijk moet de setting goed zijn, mensen voelen zich ongemakkelijk als er minder dan vijft...

Economie
FNV Horeca bereikt cao-akkoord horeca met 3% loonsverhoging

FNV Horeca en CNV Vakmensen hebben met werkgeversorganisatie Koninklijke Horeca Nederland een onderhandelingsakkoord bereikt voor een nieuwe cao horeca. Het belangrijkste resultaat is een loonsverhoging van in totaal 3%. Edwin Vlek, bestuurder FNV Horeca, over het behaalde onderhandelingsakkoord:...

Opening Culinair
Nieuwe Julia’s: nog sneller en uitgebreider assortiment

Alle stationswinkels van Julia’s krijgen een nieuwe uitstraling, een nog snellere service en een uitgebreider assortiment. Station Rotterdam Centraal heeft de primeur, vandaag is de nieuwe Julia’s daar voor het eerst te bezoeken. Als het nieuwe concept in de smaak valt bij reizigers is h...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: