McDonalds lanceert nieuwe campagne

2 mei 2016 |
McDonalds lanceert nieuwe campagne<

Afrojack en Ronnie Flex hebben hun muzikale krachten gebundeld en samen de nieuwe track ‘Weinig Tijd’ geproduceerd. ‘Weinig tijd’
wordt exclusief in de nieuwe campagne ‘Favorieten van Nederland’ van McDonald’s gebruikt. In deze campagne presenteren de meest favoriete artiesten van Nederland de meest favoriete smaken van Nederland. Ter ere hiervan serveert McDonald’s onder andere een hamburger met uit Nederland afkomstig 100% puur rundvlees en bitterballen. Deze nieuwe campagne start morgen.

Typisch Nederlandse smaken
De samenwerking tussen Afrojack en Ronnie Flex is uniek en past bij de nieuwe campagne van McDonald’s. In de campagne ‘Favorieten van Nederland’ presenteert McDonald’s de meest favoriete smaken van Nederland. Naast de Dutch Special, een Nederlands broodje hamburger met uit Nederland afkomstig 100% puur rundvlees, Maaslander kaas en Nederlandse uien, presenteert McDonald’s een portie bitterballen (uiteraard ook met 100% Nederlands rundvlees), de Milk Shake Aardbei en de op ons nationale koekje geïnspireerde McFlurry Stroopwafel. "Typische smaken waar Nederlanders van houden en die je mist als je in het buitenland bent", aldus Erwin Dito, Directeur Marketing en Communicatie van McDonald’s Nederland.


Afrojack

Bakkie bitterballen
In de campagne wordt ingegaan op het internationale werkterrein van Afrojack. Tijdens zijn DJ-tours over de hele wereld verlangt de Nederlandse Afrojack af en toe gewoon naar iets Nederlands. Afrojack: "De wereld is supermooi en het is natuurlijk geweldig om al die fijne landen te bezoeken, maar soms is er niets chiller dan gewoon lekker een bakkie bitterballen. En die hebben ze nu ook bij McDonald’s. Toppie dus!"

Track alleen voor gasten
De door Afrojack en Ronnie Flex ontwikkelde track zal vanaf 3 mei gratis via de McDonald’s App beschikbaar zijn voor de gasten van McDonald’s. Gasten hebben hiervoor een actiecode nodig die op de actieverpakkingen van de Dutch Special en de bitterballen staat. Naast het downloaden van de track kunnen gasten zich in de online omgeving van McDonald’s ook aanmelden om mee te dingen naar verschillende McDonald’s-only prijzen, zoals een Meet&Greet met Afrojack in Las Vegas en Meet&Eat met Ronnie Flex bij McDonald’s.

Christel Tuin

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie Achtergronden
Omzet horeca stijgt 1,6 procent in vierde kwartaal

De omzet van de horeca steeg in het vierde kwartaal van 2019 met 1,6 procent ten opzichte van het vorige kwartaal, meldt het CBS. Het volume nam met 1,4 procent toe. De omzet van logiesverstrekking steeg met 1,2 procent, de omzet van eet- en drinkgelegenheden met 1,7 procent. Al bijna zeven jaar nee...

Video
Op reportage: Brownies&downies Woerden

"Onze medewerkers zijn puur", laat Dave van der Wolk weten in een interview met Lunchroom.nl. Het is een belangrijk onderdeel in het concept van de alsmaar groeiende lunchroom. ‘Onze kanjers (red. de medewerkers van Brownies & Downies) zijn het gezicht van de zaak." Het c...

Fastservice Vega
KFC gaat een week lang 'kiploos' door het leven

Het Kentucky Fried Chicken restaurant aan het Binnenwegplein in Rotterdam verruilt van 9 t/m 15 maart, tijdens de Nationale Week Zonder Vlees, een week lang alle kip op het menu voor vegetarische opties. Dit wereldwijde historische moment voor KFC is tevens het startschot van de landelijke introduct...

Lekkerste Lunchroombroodje Awards
Meld je aan voor het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2020

Je kunt je vanaf nu weer aanmelden om deel te nemen aan de wedstrijd voor het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2020. Zend de receptuur, bereidingswijze, de prijs op de kaart en een goede foto van het gerecht in via het formulier hieronder. Lukt dat niet? Stuur je inzending dan per e-mail naa...

Video
Op Reportage: Koffie Society

Marco Smit is master barista. Hij is acht jaar geleden begonnen met koffie. 7 jaar geleden met De Koffie Society. Na drie jaar heeft hij 'De Gooische koffiebus' aangeschaft. Zo kunnen klanten door het hele land genieten van de lekkerste koffie. De Gooische Koffiebus werd in 2014 uitgeroep...

Food Achtergronden
Onderzoek: gebruik jij convenience in de keuken?

Graag je aandacht voor dit leuke onderzoek, waarvan we de resultaten binnenkort publiceren. We willen graag weten of jij in je zaak convenience - of gemaksproducten (feitelijk zijn ze hetzelfde) gebruikt. De trend is ambachtelijk en lokaal, maar in hoeverre uit zich dat in de praktijk? Is enkel werk...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: