McDonald's investeert in ontbijtmarkt

14 januari 2015
McDonald's investeert in ontbijtmarkt

McDonald’s Nederland breidt haar ontbijtassortiment uit met zes nieuwe producten. Daarmee blijft het bedrijf investeren en vernieuwen in de groeiende
ontbijtmarkt. Vanaf vandaag staan nieuw op het menu: een Kaiserbroodje kaas met tomaat, Kaiserbroodje ham-kaas met tomaat, Scrambled Eggs met bacon en een kaiserbroodje, Yoghurt & krokante muesli, Vers fruit en twee verschillende fruitdranken.

*Ontbijtmarkt opengebroken*
McDonald’s brak vorig jaar de out-of-home ontbijtmarkt open met een geheel vernieuwd ontbijtassortiment. Meer en meer consumenten weten McDonald’s te vinden in de ochtenduren. Met een scherpe prijsstelling, kwalitatief goede producten en een gevarieerd aanbod wil McDonald’s inspelen op de behoefte van de steeds vaker buitenshuis ontbijtende consument.

*Het complete ontbijtassortiment van McDonald’s waar de gast vanaf vandaag uit kan kiezen bestaat uit:*
- McMuffin with Bacon and Egg
- Croissant met boter en jam of Nutella®
- Pancakes met stroop of Nutella®
- Kaiserbroodje kaas met tomaat
- Kaiserbroodje ham-kaas met tomaat
- Scrambled Eggs met bacon en een kaiserbroodje
- Yoghurt & krokante muesli
- Vers fruit
- Innocent® Aardbei & Banaan en Innocent® Mango & Passievrucht
- En koffie of thee

Deze producten worden aangeboden vanaf € 1,95 of in combinatie met een van de aangeboden dranken vanaf € 2,95.

*Over McDonald’s Nederland*
In Nederland heeft McDonald’s 241 restaurants, die wekelijks door zo’n 3 miljoen gasten worden bezocht. Ruim 17.000 medewerkers vormen de kern van de organisatie. Het streven naar kwaliteit in alle facetten van de bedrijfsvoering staat centraal. McDonald’s wil iedere gast op elk gewenst moment de beste kwaliteit en een gevarieerde keuze bieden.

Overig nieuws