Lunchroomdag op BBB Maastricht

15 september 2015 |
Lunchroomdag op BBB Maastricht<

Speciaal voor lunchroom-ondernemers wordt er op dinsdag 6 oktober een speciale Lunchroomdag georganiseerd op de BBB Maastricht. Je kunt kaarten
bestellen via deze link en hieronder lees je meer over het programma. Aanmelden voor het programma van de Lunchroomdag is wel verplicht, en dat kan "via deze link.":http://www.bbbmaastricht.nl/bbb-beursinformatie/themapleinen-2 Vol is vol!
Het programma vindt plaats van 12:30 tot 18:00.
Locatie: Congrescenter W2.1

12:30-13:00 uur: Lunchrooms de winnaar van de crisis
Naam spreker: Thijs Jacobs (Hoofdredacteur van Lunchroom en De CaféKrant)
Thema: Lunchrooms de winnaar van de crisis
Stelling: Lunchroomhouders ondernemen net iets beter
Motivatie: De lunchroommarkt heeft de wind in de rug. Niet alleen is het aantal lunchrooms de afgelopen jaren gestegen, maar ook de levensduur. De levensduur is in 15 jaar tijd gestegen van 4 naar meer dan 8 jaar. Het menu is breder en spreekt een bredere doelgroep aan. De lunchroomondernemer kenmerkt zich door flexibiliteit en pakt kansen. In deze presentatie zet Thijs Jacobs de trends uiteen, onderbouwt dit met getallen en interviewt een succesvolle lunchroomhouder.

13:15-13:45 uur: Lunchroomdag De laatste koffietrends
Naam spreker: Jeroen Veldkamp (Tweevoudig Nederlands Baristakampioen, Coffee-Watcher)
Thema: De laatste koffietrends
Motivatie: Middels een snelle, energieke presentatie laat Jeroen de laatste koffietrends zien.
Het zijn relevante ontwikkelingen die ondernemers direct kunnen meenemen en uitproberen in hun bedrijf. De ontwikkelingen in de wereld van koffie volgen elkaar snel op. De gast is thuis al veel gewend. Door creativiteit en kennis kan een unieke beleving aan het product koffie worden gegeven, die beleving zal zich omzetten in meer rendement en marge en uiteraard resulteren in herhaalbezoeken.
Daarnaast is gebleken dat koffie een van de meest geposte onderwerpen is op social media!

13:45-14:30 uur: Lunchroom Dynamic Pricing
Naam spreker: Thomas Janssen (Student master Economie & Informatica)
Thema: Gaat 'Dynamic Pricing' voor jou hét verschil maken?
Motivatie: Thomas Janssen combineert zijn Master Economie & Informatica met het ondernemerschap. In 2013 werd hij met zijn webwinkel onderscheiden met een Marktplaats Topaward. Thomas heeft veel ervaring in online marketing en is onlangs gestart met een bedrijf dat horecaondernemers helpt hun omzet te verhogen door het toepassen van dynamische prijzen. In een half uur neemt Thomas je mee naar een toekomst die dichter bij is dan je denkt, en legt hij uit hoe jij met jouw onderneming een hoger bedrijfsresultaat kunt behalen door het toepassen van dynamische prijzen.

16:00-16:30 uur: Social Media
Naam spreker: Lars Pacbier (Directeur/Eigenaar maar bovenal Social Media Marketeer bij FB4)
Thema: A.) Hoe houd je het interessant
Thema: B.) Hoe bereik je je doelgroep
Thema: C.) Hoe haal je resultaat met de doelgroep
Stelling: We willen dat Social Media boeiend en interessant blijven, daarom is ons 3-stappenplan!
Motivatie: Lars neemt met jullie een overzichtelijk kijkje in de keuken en hoe diep de mogelijkheden gaan van Facebook, met aandacht voor zijn 7 geheimen wat gasten van lunchrooms willen zien. Hoe houd je het interessant, hoe bereik je je doelgroep en hoe haal je resultaat met de doelgroep.

16:30 uur: Borrel Place des Amis op de BBB
De dag wordt afgesloten met een borrel op het themaplein Place des Amis.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Awards Culinair
Hutten beste cateraar in MT1000

Hutten staat op nummer 1 in de categorie catering van de MT1000, het grootste onderzoek onder zakelijke beslissers naar de kwaliteit en populariteit van zakelijke dienstverleners in Nederland. “Vorig jaar stonden we nummer 1 in het lijstje met runner-ups en nu meteen op nummer 1 in de overall ...

Opening Rotterdam
Nieuwe Rotterdamse hotspot Williams Canteen biedt gast all day concept

Sinds vorige week heeft het Witte de With kwartier in Rotterdam er met Williams Canteen een uitstekende publiekstrekker bij. Dit all day concept van Kim Riekwel, Jamil Sancha en zijn vrouw Stefanie - bekend van Supermercado - biedt niet alleen een uitstekende dinerkaart met culinaire hoogstandjes en...

Columns Blog
Hoe makkelijk maak je het de gast om voor jou te kiezen?

Heb je je weleens afgevraagd waarom gasten überhaupt bij je reserveren of binnenstappen? Het kan niet zijn omdat je de enige plek bent waar ze wat kunnen eten of drinken. Zoals heel vroeger toen je als reiziger blij was dat je een dak boven je hoofd had en een warme maaltijd kreeg. De 'herb...

Wet- en regelgeving Horeca & Recht
Groter terras op een warme dag? Soms mag het!

De herfst is inmiddels in volle gang, de winter is in zicht en zelfs de jaarwisseling laat niet lang meer op zich wachten. De zomer lijkt alweer lang geleden. Dat betekent niet dat we niet kunnen terugblikken. Graag zelfs! De afgelopen zomer kende de warmste dagen ooit gemeten. Ook de terrassen prof...

Food Amsterdam
Amsterdams hamburgerrestaurant Lombardo’s ondersteunt Villa Joep met speciale burger

Restaurant Lombardo’s, het Amsterdamse hamburgerrestaurant van chefkok Martijn Verdonk, geeft aan de decembermaand een speciaal tintje door vanaf vandaag tijdelijk een speciale burger voor het goede doel op de menukaart te zetten. De helft van de opbrengst van deze burger, die ontwikkeld werd ...

Amsterdam Opening
Pop-up lunchcafé volledig gerund door vrouwen met vluchtelingenachtergrond

A Beautiful Mess opent op donderdag 12 december een pop-up lunchcafé in het 17-eeuwse Cromhouthuis aan de Herengracht in Amsterdam. Vrouwen tussen de 35 en 65 jaar met een vluchtelingenachtergrond gaan de nieuwe locatie volledig runnen. Ook het menu is door de vrouwen ontwikkeld en geïns...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: