Lunchroom met 'to go' op Schiphol

26 mei 2014
Lunchroom met 'to go' op Schiphol

Het eerste to go concept GrabandFly 2.0 op de G-pier van Amsterdam Airport Schiphol is geopend door horecaexploitant HMSHost. Het is de eerste van de in totaal zeven bestaande GrabandFly
locaties die een nieuw uiterlijk krijgt. GrabandFly is een ideaal concept voor gasten die onderweg zijn naar de gate en beperkte tijd hebben. Ook voor reizigers van vluchten binnen Europa waarop de catering beperkt is biedt dit concept een uitkomst. De nieuwe 2.0 versie biedt een uitbreiding op het ‘to go’ assortiment in een moderner en strakker uiterlijk.

*Dag en nacht een snelle service*
GrabandFly locaties bevinden zich aan de voet van elke pier. Reizigers kunnen hier op elk gewenst moment van de dag terecht. Het concept wordt met name gewaardeerd door reizigers die voor vertrek snel wat te eten of te drinken willen kopen. “Door de inrichting en doordat er geen zitplaatsen zijn, weten reigers dat ze snel worden geholpen. Ook is de inrichting zodanig dat het concept in korte tijd hoge volumes kan verwerken,” aldus Jan Willem Hilbron, General Manager HMSHost Schiphol Airport. De verschillende GrabandFly locaties op Amsterdam Airport Schiphol hebben wisselende groottes. Dit zal ook na de ombouw het geval zijn.

*Kwaliteitsproducten voor een goede prijs*
Reizigers kunnen in GrabandFly 2.0 terecht voor verpakte sandwiches, salades, wraps, verschillende kwalitatieve sappen en smoothies, yoghurt, fruit en desserts. Warme broodjes en snacks worden bereid in de ‘Merrychef’. Een pionier in de toepassing van microgolven waardoor in minder dan een minuut gerechten verwarmt kunnen worden als in een oven. Hierdoor blijven de producten heerlijk knapperig en van hoge kwaliteit.

*Biologisch*
De verpakte sandwiches zijn ambachtelijk gebakken en bereid met biologische ingrediënten en worden dagelijks vers geleverd. Er is bewust gekozen voor vleeswaren met het Beter leven kenmerk, Beemsterkaas van duurzaamheidsprogramma Caring dairy, vrije uitloopeieren en een verpakking die 100% afbreekbaar is. Hiermee wordt ingespeeld op de steeds toenemende vraag naar duurzame en biologische producten.

~Thijs Jacobs~


Overig nieuws