Lunchroom met 'to go' op Schiphol

26 mei 2014 |
Lunchroom met 'to go' op Schiphol

Het eerste to go concept GrabandFly 2.0 op de G-pier van Amsterdam Airport Schiphol is geopend door horecaexploitant HMSHost. Het is de eerste van de in totaal zeven bestaande GrabandFly
locaties die een nieuw uiterlijk krijgt. GrabandFly is een ideaal concept voor gasten die onderweg zijn naar de gate en beperkte tijd hebben. Ook voor reizigers van vluchten binnen Europa waarop de catering beperkt is biedt dit concept een uitkomst. De nieuwe 2.0 versie biedt een uitbreiding op het ‘to go’ assortiment in een moderner en strakker uiterlijk.

Dag en nacht een snelle service
GrabandFly locaties bevinden zich aan de voet van elke pier. Reizigers kunnen hier op elk gewenst moment van de dag terecht. Het concept wordt met name gewaardeerd door reizigers die voor vertrek snel wat te eten of te drinken willen kopen. “Door de inrichting en doordat er geen zitplaatsen zijn, weten reigers dat ze snel worden geholpen. Ook is de inrichting zodanig dat het concept in korte tijd hoge volumes kan verwerken,” aldus Jan Willem Hilbron, General Manager HMSHost Schiphol Airport. De verschillende GrabandFly locaties op Amsterdam Airport Schiphol hebben wisselende groottes. Dit zal ook na de ombouw het geval zijn.

Kwaliteitsproducten voor een goede prijs
Reizigers kunnen in GrabandFly 2.0 terecht voor verpakte sandwiches, salades, wraps, verschillende kwalitatieve sappen en smoothies, yoghurt, fruit en desserts. Warme broodjes en snacks worden bereid in de ‘Merrychef’. Een pionier in de toepassing van microgolven waardoor in minder dan een minuut gerechten verwarmt kunnen worden als in een oven. Hierdoor blijven de producten heerlijk knapperig en van hoge kwaliteit.

Biologisch
De verpakte sandwiches zijn ambachtelijk gebakken en bereid met biologische ingrediënten en worden dagelijks vers geleverd. Er is bewust gekozen voor vleeswaren met het Beter leven kenmerk, Beemsterkaas van duurzaamheidsprogramma Caring dairy, vrije uitloopeieren en een verpakking die 100% afbreekbaar is. Hiermee wordt ingespeeld op de steeds toenemende vraag naar duurzame en biologische producten.

Thijs Jacobs


Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie KHN
Fors deel van de horeca staat op omvallen

Volgens de berichtgeving van de afgelopen dagen – waaronder het laatste OMT advies – en gesprekken die Koninklijke Horeca Nederland (KHN) voert met de overheid en MKB-Nederland lijkt de kans dat er op korte termijn versoepelingen voor (delen van) de horeca komen voor medio januari uiterm ...

Opening Fastservice
Horeca in Amsterdam The Style Outlets morgen geopend

HMSHost International en NEINVER openen met trots de eerste eet- en drinkgelegenheden in Amsterdam The Style Outlets, de nieuwste winkelbestemming van Nederland. Vanaf morgen kunnen bezoekers tijdens het winkelen genieten van Starbucks, Burger Federation en Pommes Frites. Hierdoor wordt de aanwezigh ...

Culinair Coronacrisis
Helft Nederlanders sinds maart niet meer uit eten geweest

De helft van de Nederlanders (49%) heeft geen bezoek meer gebracht aan een restaurant sinds de uitbraak van COVID-19. Dit in tegenstelling tot 2019, toen slechts 1 procent nooit uit eten ging. Het restaurantgedrag van de Nederlander is door de pandemie flink veranderd. Dit blijkt uit het onderzoek & ...

KHN Coronacrisis
Gelderse horecaondernemers kunnen voucher met waarde tot 5000 euro aanvragen

De provincie Gelderland stelt 1 miljoen euro beschikbaar aan ondernemers in de horeca-, toerisme- en vrije tijdsector die door de coronacrisis in zwaar weer zijn gekomen. Dit ‘steuntje in de rug’ kunnen ondernemers in deze hard getroffen sectoren inzetten voor adviesdiensten en ondersteu ...

Wet- en regelgeving
Viswinkel of horeca?! Het slotstuk!

Een jaar geleden schreven wij over de handhavingszaak die door de gemeente Amsterdam was gestart tegen The Seafood Shop, een luxe viswinkel in het hart van Amsterdam, waar ook diverse vissnacks en maaltijden worden verkocht. In dit artikel staan wij nogmaals stil bij het verloop van deze zaak en kij ...

Digitaal Ondernemen
Alles over digitaal ondernemen in je lunchzaak

De horeca is dicht. Dat betekent niet dat er niets gebeurt. Afhalen, bezorgen, pakketten samenstellen, online kookcursussen en bierproeverijn organiseren: De horeca staat verre van stil. Het digitale landschap geeft de horeca op dit moment de tools in handen om omzet te genereren. Nu fysiek conta ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: