Lunchroom met 'to go' op Schiphol

26 mei 2014 |
Lunchroom met 'to go' op Schiphol<

Het eerste to go concept GrabandFly 2.0 op de G-pier van Amsterdam Airport Schiphol is geopend door horecaexploitant HMSHost. Het is de eerste van de in totaal zeven bestaande GrabandFly
locaties die een nieuw uiterlijk krijgt. GrabandFly is een ideaal concept voor gasten die onderweg zijn naar de gate en beperkte tijd hebben. Ook voor reizigers van vluchten binnen Europa waarop de catering beperkt is biedt dit concept een uitkomst. De nieuwe 2.0 versie biedt een uitbreiding op het ‘to go’ assortiment in een moderner en strakker uiterlijk.

Dag en nacht een snelle service
GrabandFly locaties bevinden zich aan de voet van elke pier. Reizigers kunnen hier op elk gewenst moment van de dag terecht. Het concept wordt met name gewaardeerd door reizigers die voor vertrek snel wat te eten of te drinken willen kopen. “Door de inrichting en doordat er geen zitplaatsen zijn, weten reigers dat ze snel worden geholpen. Ook is de inrichting zodanig dat het concept in korte tijd hoge volumes kan verwerken,” aldus Jan Willem Hilbron, General Manager HMSHost Schiphol Airport. De verschillende GrabandFly locaties op Amsterdam Airport Schiphol hebben wisselende groottes. Dit zal ook na de ombouw het geval zijn.

Kwaliteitsproducten voor een goede prijs
Reizigers kunnen in GrabandFly 2.0 terecht voor verpakte sandwiches, salades, wraps, verschillende kwalitatieve sappen en smoothies, yoghurt, fruit en desserts. Warme broodjes en snacks worden bereid in de ‘Merrychef’. Een pionier in de toepassing van microgolven waardoor in minder dan een minuut gerechten verwarmt kunnen worden als in een oven. Hierdoor blijven de producten heerlijk knapperig en van hoge kwaliteit.

Biologisch
De verpakte sandwiches zijn ambachtelijk gebakken en bereid met biologische ingrediënten en worden dagelijks vers geleverd. Er is bewust gekozen voor vleeswaren met het Beter leven kenmerk, Beemsterkaas van duurzaamheidsprogramma Caring dairy, vrije uitloopeieren en een verpakking die 100% afbreekbaar is. Hiermee wordt ingespeeld op de steeds toenemende vraag naar duurzame en biologische producten.

Thijs Jacobs


Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie Bezorgen
Thuisbezorgd laat restaurants opbieden om een hogere ranking te krijgen

Thuisbezorgd past haar verdienmodel aan en gaat restaurants een hogere plek op de ranglijst laten kopen. De horecaondernemer moet hiervoor tussen de vijftig cent tot negen euro per order neertellen. Ondernemers spreken al voorzichtig over machtsmisbruik. Het 'opbieden' is nog in de testfase,...

Columns Blog
Column Sico de Moel: cadeaukaart

Meneer wilde afrekenen met een stapeltje van 6 cadeaukaarten. Bij mij kun je betalen met een cadeaukaart, maar niet met zes. Gasten met een cadeaukaart zijn soms wat angstig, ze melden het atijd al bij hun reservering, bij aankomst vragen ze nog een keer of ze echt wel met hun cadeaukaart kunnen ...

trends Bier
Onderzoek: Laag alcoholische bieren steeds populairder

De Nederlandse consument staat open voor het groeiende aantal nieuwe biersoorten dat verkrijgbaar is in de horeca en supermarkt. Maar als men dan kiest, zijn een bekende smaak en een al eerder gedronken merk doorslaggevend. De bierdrinker zoekt vanuit die zekerheid naar nieuwe ervaringen. Dit en ...

Opening
Opening Franklin: Zeeuwse charme in Middelburg [foto's]

In een monumentaal pand uit 1752 in de oude binnenstad van Middelburg heeft Brasserie Franklin recentelijk haar deuren geopend. De brasserie is onderdeel van Boutique Hotel Franklin die samen met de eerste cocktailbar van Zeeland, Sir Franklin, op 10 augustus 2019 wordt geopend. In dit nieuwe bou...

Koffie & thee Interview
Interview met een theesommelier: Is thee een belevingsproduct?

Aandacht maakt succes. Theesommelier Karin Kamstra is ervan overtuigd. Maar zie je dit ook terug in de manier waarop thee wordt geserveerd? Het drankje is inmiddels meer dan 7000 jaar oud en nog steeds is het overal te verkrijgen. Van een bekertje op het tankstation tot aan een uitgebreide high tea,...

Columns Blog
Horecaondernemer, kijk uit voor stress!

Het is hollen of stilstaan. Het ene moment is het loei druk en kun je het niet bijbenen en het volgende moment kun je een kanon afschieten. De horeca in een bedrijfstak waar de vraag naar diensten fluctueert. Mensen gaan rond dezelfde periode op vakantie, eten op vaste tijden en gaan het liefst uit ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: