Kwalitaria ziet bezorgomzet stijgen

31 juli 2017 | Thijs Jacobs

Kwalitaria heeft de omzet in het eerste half jaar van 2017 met 8 procent zien stijgen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. De bezorgomzet is zelfs met 79 procent gestegen.

De franchiseformule focust op kwaliteit. Maaike Huibers, marketing coördinator, vertelt: “Kwalitaria staat voor lekker écht eten met aandacht voor kwaliteit en duurzaamheid. Wekelijks testen we onze producten. Kan het product nog lekkerder of duurzamer? Dan gaan we aan de slag. We zijn altijd op zoek naar verbeteringen. Zo kunnen we onze gasten de beste kwaliteit garanderen. In de groeicijfers zien we het resultaat van deze investeringen terug.”

 

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Events Vlees Rotterdam
Restaurant Meat serveert een eigen koe in acht weken

Het zijn onderwerpen waar we ons tegenwoordig steeds meer mee bezig houden: duurzaamheid, zero waste en aandacht voor je omgeving. Marcel Nijenhuis, eigenaar van Vleeschcafé Meat, vindt het belangrijk om in deze tijd dit soort thema’s in zijn restaurant een grotere rol te laten spelen. ...

Achtergronden Restaurant
25 jaar Luigi's eten & drinken

Wanneer je in de binnenstad van Harderwijk over de Markt loopt, vind je in één van de mooiste historische panden 'Luigi’s eten & drinken'. Niet meer uit het straatbeeld weg te denken, want ze zijn daar al 25 jaar te vinden. "25 jaar! Wie haalt dat tegenwoordig no...

Achtergronden
Iens komt met eigen festival

IENS introduceert het eerste IENS Festival. Een unieke online campagne, waarbij restaurants bezoekers voordelig laten kennismaken met hun keuken en gastvrijheid. Van 26 oktober tot en met 30 november geven honderden restaurants in heel Nederland 50 procent korting op de gehele rekening aan gasten di...

Columns Starten in de horeca Ondernemen
Column Monique van Gevelt: Dertien in een dozijn

In de horeca vliegen de trends en concepten je om de oren. Iedereen wil een graantje meepikken als een trend of concept succesvol blijkt. En daarom verandert menig horecabedrijf weleens van concept of past op zijn minst het assortiment aan. Er verschijnt wat nieuws aan de horecahorizon en vervolgens...

Regelgeving
Nieuwe naam AirDnD op last van Airbnb

Het Nederlandse platform voor huiskamerrestaurant, AirDnD, heeft zijn naam veranderd in ShareDnD. De naamswijziging was nodig, omdat Airbnb dreigde met juridische stappen tegen de website. "We hebben besloten onze naam te veranderen, omdat wij als startende onderneming niet de financiël...

Vlees cijfers
Vleesverbruik niet verder gedaald

De daling in vleesverbruik heeft zich in 2016 niet doorgezet. Dat blijkt uit onderzoek van Wageningen Economic Research in opdracht van Wakker Dier. In 2016 verbruikte de Nederlander met ruim 76 kilo vrijwel evenveel vlees als in het jaar ervoor. Wakker Dier is bezorgd: “De huidige vleesconsum...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2017 - Uitgeverij PS

Uitgave door: