Kwalitaria breidt uit naar Rotterdam

24 mei 2018 | Thijs Jacobs

Gisteren opende Kwalitaria Prinsenland haar deuren. In het winkelcentrum Prinsenland in Rotterdam kunnen bezoekers nu ook genieten van (h)eerlijke producten van Hollandse bodem. Ondernemer Gianmarco Tutone ziet meerwaarde in de samenwerking met de vooruitstrevende formule Kwalitaria. De moderne inrichting verklapt al dat het meer is dan zomaar een cafetaria.

Voor ieder wat wils

Er is veel aandacht besteed aan de inrichting van de nieuwe zaak en het assortiment. Gianmarco staat te popelen om te beginnen: “Kwalitaria is een plek waar iedereen zich thuis voelt. De moderne inrichting creëert een gezellige sfeer en in ons assortiment is aan het hele gezin gedacht. Van burgers gemaakt met Hollands MRIJ-rundvlees tot friet, snacks, vers belegde broodjes, softijs en salades; wij hebben voor ieder wat wils. Ook verrassen we onze gasten ieder seizoen met nieuwe seizoensproducten. Speciaal voor onze kleine vrienden hebben we een kindermenu samengesteld. Altijd met een leuk speeltje. Kortom, bij Kwalitaria Prinsenland komt niemand iets tekort! Wij hopen dat alle buurtbewoners een kijkje komen nemen bij de opening en zich laten verrassen door ons assortiment en onze service.”

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Drinks Longread
Achtergrond: alcoholarm bier in opkomst, alcoholvrije wijn nog niet populair

Overdag een ijskoud glas bier of een goed glas wijn. Hoewel in Nederland die cultuur niet heerst, verandert de behoefte van de consument. De mogelijkheid om een glas wijn of een biertje bij de lunch te bestellen groeit. Alcoholvrije wijnen zijn (nog) niet populair in de horeca, maar bieren die weini...

Personeel Achtergronden
Onderzoek personeel & horeca: 'De horecaondernemer heeft geen plan'

‘’Het moet een familie zijn’’, ‘’ludieke wervingsfilmpjes helpen’’ en ‘’duidelijke communicatie is alles’’. Bovenstaande uitspraken komen van horecamanagers en -ondernemers. Kortom: elke ondernemer of manager die ik spreek heeft...

Patisserie Advertorial
Creëer je eigen unieke dessert

Patisserie speelt een steeds belangrijkere rol in de Nederlandse horeca. Met een mooi stukje patisserie kun je een geweldige indruk maken op je gasten, hetgeen kan zorgen voor meer omzet. Het is belangrijk om innovatief te blijven. Zo kan het aanbieden van huisgemaakte patisserie een manier zijn om ...

Achtergronden
Top 10 brandoorzaken bij bedrijven

Menselijk handelen is de belangrijkste oorzaak van bedrijfsbranden in Nederland. En daarmee is het één van de grootse bedreiging van de bedrijfscontinuïteit in het midden- en kleinbedrijf. Dat constateert verzekeraar Reaal, na een analyse van brandoorzaken bij bedrijven. De verzek...

Drinks Achtergronden
Terrasonderzoek: Oslo het duurst, Amsterdam goedkoop

Oslo is de duurste stad van Europa om een terras te pakken. De gemiddelde prijs voor een rondje drank op het terras in de Noorse hoofdstad is € 53,71. Dit is ruim drie keer zo duur als Budapest, waar je € 15,94 kwijt bent voor een rondje (2 espresso, 2 fris, 2 halve liters bier en 2 ros&ea...

Interview Longread
Interview: lunchcafé waar je kunt douchen

Lunchrooms bevinden zich in de meeste gevallen in (stads)centra en stemmen daar het aanbod op af. Winkelend publiek, vriendinnengroepen en schoolgaande jeugd zijn er kind aan huis, maar je zult er zelden een trucker zien. Bij Lunchcafé Jut & Jul is het juist andersom, de truckers kunnen h...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: