Inschrijving Horecava Innovation Award

31 juli 2014 |
Inschrijving Horecava Innovation Award<

Innovatie is noodzakelijk voor een succesvolle bedrijfsvoering, ook voor horecaondernemers. Daarom organiseert de Horecava voor de 15e keer de Horecava Innovation Award, de
prijs voor de beste innovatie in de foodservice industrie. De verkiezing staat open voor álle bedrijven en niet alleen voor Horecava-exposanten. Inzenden kan tot 30 oktober 2014.

Innovation Lab
De genomineerde producten, concepten en diensten zijn te zien op het INNOVATION LAB op de Horecava die van 12 tot en met 15 januari 2015 wordt gehouden in Amsterdam RA
Een onafhankelijke jury van ondernemers, deskundigen en vakjournalisten beoordeelt de inzendingen op hun innovatieve karakter. Bijkomende criteria zijn of ze nieuwe kansen bieden om omzet en marges te verhogen, het werken aangenamer te maken of de kwaliteit te verbeteren.

MEER LEZEN OVER DE HORECAVA? KLIK HIER
Karel de Vos Award
De jury maakt 18 november de nominaties bekend. Daaruit kiezen zij gezamenlijk de categoriewinnaars en een overall winnaar die op de eerste dag van de Horecava, 12 januari, hun prijs in ontvangst nemen. Ook wordt er een publieksprijs en de Karel de Vos award, de prijs voor de meest gastgerichte innovatie die de horecaondernemer ondersteunt in zijn bedrijfsvoering en wordt geproduceerd met respect voor mens, dier en planeet, uitgereikt.

Nieuwe categorie: Digital & Social Media
De verkiezing kent vier categorieën: Food & Beverage / Equipment & Services / Concepts, Interior & Design en, nieuw, Digital & Social Media. Onder de toegevoegde categorie vallen digitale producten, software en internetdiensten. Juryvoorzitter Hayk Simons: “De ontwikkelingen in de digitale wereld hebben ook grote invloed op de foodservice industrie. We merkten afgelopen edities dat er steeds vaker inzendingen op dit vlak werden aangemeld, vandaar dat we de categorie Digital & Social Media hebben toegevoegd.”

Winnaars blij met erkenning
De Horecava Innovation Award is uitgegroeid tot een prestigieuze prijs. Dat blijkt wel uit de reactie van de winnaars. Alex Klein, winnaar in 2014 in de categorie Food & Beverage: “Op de afgelopen Horecava heb ik de Flammkuchen geïntroduceerd en één van de Horecava Innovation Awards gewonnen. Een betere droomstart kun je je niet wensen. De naamsbekendheid die je gratis krijgt via diverse media is gigantisch. De boost die het product hierdoor krijgt, is ongekend.”

Gratis plek op de beurs
De Horecava vindt het belangrijk dat de beurs een goed overzicht geeft van belangrijke innovaties in de branche. Tijdens de Horecava krijgen de 16 genomineerden (vier per categorie) daarom de beschikking over een display op het INNOVATION LAB om hun innovatie te presenteren aan de bezoekers van de beurs.

Inschrijven
Meer informatie, het inschrijfformulier en de wedstrijdcriteria zijn te vinden op www.horecava.nl

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Video
Op reportage: Eetcafé De Poort

Net buiten het centrum van Utrecht staat het gezellige eetcafé De Poort. Iedereen die in Utrecht woont kent dit café en komen er ook regelmatig. De Poort zorgt voor een uniek huiskamergevoel waar je kan uitrusten, bijkletsen en lekker eten en drinken. "Onze naam komt doordat ...

Video
Op Reportage: Brownies&downieS Harderwijk

Brownies&downieS... Een concept waar Pernilla Spijker uit Ermelo wel blij van werd. “Ik studeerde commerciële economie aan Windesheim in Zwolle. Ik had geen idee wat ik na de studie wilde doen. Een kantoorbaan is niks voor mij maar ik wilde graag iets voor mijzelf beginnen", aldu...

Video
Op Reportage: Panino di Pino

Simone Prestifilippo is samen met haar man Michael eigenaar van de lunchroom Panino di Pino. Panino di pino is een lunchroom waar de moderne Italiaanse sfeer samen met de heerlijke broodjes, Pasta’s en sorbetijs in het centraal staat. Panino di Pino is opgericht door de schoonvader van Sim...

Personalia Fastservice
Domino's krijgt Nederlandse CEO voor Europa

Domino's Pizza Enterprises Limited (ASX: DMP), moederorganisatie van Domino’s pizza Nederland publiceerde deze week haar halfjaarcijfers. In Europa realiseerde Domino’s een sterke omzetgroei van +9,4% tot €382,8m (+5,0% SSS) en een EBITDA €29,4m (+15,6%). Daarnaast opende D...

Video
Op Reportage: Het nieuwe Olivier

Brasserie Olivier in Bilthoven is met haar 37 jaar een van de oudste eetgelegenheden in het dorp. Sinds een half jaar is Olivier verhuisd naar een nieuwe locatie. En daar horen veranderingen bij. Eigenaresse Myrna Janssen vertelt trots haar verhaal. ‘’We zijn verhuisd naar de meest ce...

Bezorgen Achtergronden
Brabanders eten vooral kip met carnaval 

Brabantse carnavalsvierders eten graag kip. Dat blijkt uit cijfers van maaltijdplatform Deliveroo. Op basis van data van de carnavalsdagen afgelopen jaren bekeek het bedrijf waar zij tijdens carnaval een piek in bestellingen kunnen verwachten, en waar de feestgangers per stad het meest zin in hebben...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: