HMSHost wint innovation award 2010

18 maart 2011 |
HMSHost wint innovation award 2010<

HMSHost Schiphol Airport, de grootste horeca-exploitant op de luchthaven Schiphol heeft de ‘Innovation award 2010’ gewonnen met het authentieke Dutch Kitchen & Bar op de Holland Boulevard. Tevens heeft HMSHost de ‘Guestfriendliness award 2010 met team van de Mediterranean Sandwich Bar. Deze prijzen maken deel uit van de Consumer Awards; een evenement dat jaarlijks door Amsterdam Airport Schiphol wordt georganiseerd.

Meest vernieuwende concept op Schiphol
De innovation award wordt uitgereikt aan het concept dat het meest vernieuwend en onderscheidend is op de luchthaven.
In de Dutch Kitchen & Bar kunnen gasten genieten van typisch Nederlands eten en drinken, zoals kroketten op landbrood, poffertjes, biologische hamburgers van het Koningshoeve rund uit Spaarnwoude en seizoensfruit van Willem&Drees. Alle gerechten worden uitsluitend bereid met lokale, biologische producten en ter plekke vers klaargemaakt in de open keuken. Met dit inspirerende en innovatieve concept werken we samen met Amsterdam Airport Schiphol aan de ambitie van Schiphol om ‘Europe’s most preferred airport’ te zijn.

Bijdrage leveren aan ‘Europe’s most preferred airport’
De guestfriendliness award wordt uitgereikt aan het concept dat het meest in het oog springt bij de gasten op het gebied van gastvrijheid. Alle HMSHost horecalocaties hebben als doel om bij te dragen aan de ambitie van Schiphol om ‘Europe’s most preferred airport’ te zijn. Door het winnen van deze prijs, die wordt vastgesteld op basis van onafhankelijk marktonderzoek, wordt dit doel ook tastbaar gemaakt. Horeca blijft mensenwerk, dus de prijs – een theaterarrangement voor het team van Mediterranean Sandwich Bar – wordt zeer gewaardeerd.

HMSHost is 'erg trots'
Dawn Wilding, Vice President HMSHost Europe and Middle East, vertelt trots: “Als organisatie en als team werken wij continu aan ons motto ‘Making the Traveler’s Day Better’. We zijn dan ook erg trots dat we met deze concepten de innovatie- en gastvrijheidsprijs hebben gewonnen."


Eline Dragt
Eline Dragt

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie Bezorgen
Thuisbezorgd laat restaurants opbieden om een hogere ranking te krijgen

Thuisbezorgd past haar verdienmodel aan en gaat restaurants een hogere plek op de ranglijst laten kopen. De horecaondernemer moet hiervoor tussen de vijftig cent tot negen euro per order neertellen. Ondernemers spreken al voorzichtig over machtsmisbruik. Het 'opbieden' is nog in de testfase,...

Columns Blog
Column Sico de Moel: cadeaukaart

Meneer wilde afrekenen met een stapeltje van 6 cadeaukaarten. Bij mij kun je betalen met een cadeaukaart, maar niet met zes. Gasten met een cadeaukaart zijn soms wat angstig, ze melden het atijd al bij hun reservering, bij aankomst vragen ze nog een keer of ze echt wel met hun cadeaukaart kunnen ...

trends Bier
Onderzoek: Laag alcoholische bieren steeds populairder

De Nederlandse consument staat open voor het groeiende aantal nieuwe biersoorten dat verkrijgbaar is in de horeca en supermarkt. Maar als men dan kiest, zijn een bekende smaak en een al eerder gedronken merk doorslaggevend. De bierdrinker zoekt vanuit die zekerheid naar nieuwe ervaringen. Dit en ...

Opening
Opening Franklin: Zeeuwse charme in Middelburg [foto's]

In een monumentaal pand uit 1752 in de oude binnenstad van Middelburg heeft Brasserie Franklin recentelijk haar deuren geopend. De brasserie is onderdeel van Boutique Hotel Franklin die samen met de eerste cocktailbar van Zeeland, Sir Franklin, op 10 augustus 2019 wordt geopend. In dit nieuwe bou...

Koffie & thee Interview
Interview met een theesommelier: Is thee een belevingsproduct?

Aandacht maakt succes. Theesommelier Karin Kamstra is ervan overtuigd. Maar zie je dit ook terug in de manier waarop thee wordt geserveerd? Het drankje is inmiddels meer dan 7000 jaar oud en nog steeds is het overal te verkrijgen. Van een bekertje op het tankstation tot aan een uitgebreide high tea,...

Columns Blog
Horecaondernemer, kijk uit voor stress!

Het is hollen of stilstaan. Het ene moment is het loei druk en kun je het niet bijbenen en het volgende moment kun je een kanon afschieten. De horeca in een bedrijfstak waar de vraag naar diensten fluctueert. Mensen gaan rond dezelfde periode op vakantie, eten op vaste tijden en gaan het liefst uit ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: