HMSHost zoekt stadscentrum Utrecht op en opent zaken

19 oktober 2017 | Thijs Jacobs

Na de luchthavens Amsterdam Airport Schiphol en Rotterdam The Hague Airport en Designer Outlet Roermond, maakt horeca-exploitant HMSHost International een strategische stap naar een stadscentrum. In de Stadskamer in het Utrechtse Hoog Catharijne opende HMSHost drie concepten;  LEON, Comptoir Libanais en The Burger Federation.

Utrecht heeft de primeur van Nederland met de eerste vestiging  van Comptoir Libanais. In deze ‘souk’ kun je kennis maken met de smaken van Libanon, zoals een variëteit aan grillgerechten, tajines en flatbreads. De gerechten zijn uitermate geschikt om samen te delen en de specifieke Libanese specerijen zorgen ervoor dat je je waant in het Midden-Oosten. Daarnaast kun je bij Comptoir Libanais ook terecht voor leuke cadeautjes zoals handgeweven tassen en kookboeken.

LEON

LEON, het ‘naturally fast food’ concept uit Engeland, biedt vers en lekker eten voor ontbijt, lunch en diner. De missie van LEON is om het voor iedereen mogelijk te maken om goed te eten en goed te leven. Hoe? Door natuurlijke fastfood-gerechten aan te bieden zoals de Super Food Salad en de Moroccan Meatballs Hotbox, terwijl gewerkt wordt met producten van zorgvuldig geselecteerde lokale partijen. Bij LEON vind je ook een groot aanbod van glutenvrije gerechten.

The Burger Federation

Bij The Burger Federation kun je terecht voor de lekkerste gourmet burgers van lokale ingrediënten. Alle hamburgers zijn gemaakt van een hoge kwaliteit Angus-vlees. De burgers zijn verkrijgbaar in gedurfde smaakcombinaties, met typische ingrediënten van diverse culinaire culturen van de wereld. Naast de Mexicaanse en Aziatische burger vind je hier ook een lokale variant. De Hoge Utrecht burger wordt geserveerd met bacon, sla, gesmolten Oude Grac ht kaas, uienringen en huisgemaakte Utrechtse biersaus.

Nog twee locaties

Begin 2019 openen nog twee HMSHost  locaties; Two Tigers; waar een uitstekende mix van nieuwe en klassieke pan-Aziatische gerechten wordt geserveerd met focus op Sushi en Noodles en Bistrot Bakery; een eigentijds brood concept met een verscheidenheid aan rijke, authentieke smaken.

Eating is the new shopping

Walter Seib, CEO van HMSHost International: "Wij creëren ‘places to be’ voor onze gasten. Voor de Utrechtse Stadskamer hebben we drie concepten ontwikkeld waar mensen zich thuis voelen en graag willen ‘zijn’. Het is een eer om met Klépierre samen te werken. We zijn trots om nu ook in Hoog Catharijne onze winkels te vestigen. Met 180 stores en 26 miljoen bezoekers per jaar staat deze locatie absoluut op de kaart als shopping center voor de toekomst. Bij LEON, The Burger Federation en Comptoir Libanais kan het winkelend publiek nu al tot rust komen, elkaar ontmoeten, genieten van heerlijk eten en daarna weer verder shoppen.”

 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Columns Blog
Grijp eerst dat laaghangend fruit

Horecamensen houden van knallen. Een mooie avond draaien met je team waarbij alles klopt. Waar de service soepel loopt, de gasten happy zijn en een goede omzet wordt gedraaid. Horecamensen vinden stille momenten in de zaak echter een gruwel. Wachten op klandizie en ‘wortelschieten’ is...

Events
Jubileumeditie BBB Maastricht groot succes

De 65e editie van BBB Maastricht was een groot succes en laat consistentie in groei zien. Meer dan 400 exposanten zorgden voor een beursvloer bomvol inspiratie op het gebied van (non)food, drinks en gastronomie. Maar er was vooral aandacht voor innovatie en culinair talent. De toon is gezet voor de ...

Bezorgen
Takeaway.com kreeg 87 procent meer bestellingen te verwerken

Takeaway.com publiceerde zojuist een 'orderupdate' voor het derde kwartaal van 2019. De zaken gaan goed voor het Nederlandse bedrijf: er werd 'overall' 87 procent meer besteld in het derde kwartaal. Duitsland spant de kroon: daar werd maar liefst 136 procent meer besteld! Verklari...

Lekkerste Lunchroombroodje
Dit zijn de vijf finalisten voor de award voor het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland

De jury heeft besloten. Na een uitvoerige inventarisatie van de talloze inzendingen zijn dit de vijf broodjes die het hoogst werden gewaardeerd door de jury. De mystery jury gaat de komende periode op pad om de broodjes van de finalisten te proeven, waarna op vrijdag 8 november de winnaar bekend wor...

Lekkerste Lunchroombroodje
Genomineerde nummer 5: Broodje Beiroet

Vol trots presenteren we je de vijfde, en laatste, genomineerde voor de award van Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2019. Dit is 'Broodje Beiroet' van Lunchroom De Kofffiepot in Hardenberg. In totaal dingen in de laatste ronde vijf broodjes mee naar de award. Deze vijf genomineerde...

Lekkerste Lunchroombroodje
Genomineerde nummer 4: Sandwich gerookte kip

Vol trots presenteren we je de vierde genomineerde voor de award van Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2019. Dit is 'Sandwich gerookte kip' van Grand café Plaza op Schiphol. In totaal dingen in de laatste ronde vijf broodjes mee naar de award. Deze vijf genomineerden worden...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: