Het Favoriete Bartje van Nederland

10 augustus 2017 | Thijs Jacobs

Ter gelegenheid van het 40-jarig jubileum vroeg Bakker Bart aan heel Nederland zijn of haar favoriete Bartje® in te zenden. Bakker Bart voorziet al sinds 1977 de lunch van vele Nederlanders en staat bekend om haar vers gebakken brood en rijk belegde broodjes. De populaire driehoek vormige broodjes worden bij Bakker Bart Bartjes® genoemd.

Barpaccio

Yvonne Bremmer uit Haaften trok de stoute schoenen aan en zond haar favoriete Bartje® in, namelijk: Bartje® Barpaccio een Maïs Bartje® belegd met carpaccio, Heks’nkaas®, zongedroogde tomaten en pijnboompitten. Met een grote meerderheid van de stemmen won het Bartje® Barpaccio.

Yvonne Bremmer is een graag geziene klant bij Bakker Bart Zaltbommel en vertelt: “ Mijn boodschappen doe ik altijd in Zaltbommel, een broodje bij Bakker Bart kan dan niet ontbreken. Ik ben zelf dol op het Bartje® carpaccio en wilde daar graag een variatie op bedenken. Tijdens een lunch bij Bakker Bart ontstond spontaan het idee voor het Bartje® Ba?r?paccio." Woensdag 9 augustus jl. mocht Yvonne samen met haar favoriete vrienden en familie haar favoriete Bartje® officieel in ontvangst nemen. Ondernemer van Bakker Bart Zaltbommel, Joost van Hamont, zorgde voor een uitgebreide en feestelijke lunch met op het menu het favoriete Bartje® Barpaccio.  

Het favoriete Bartje® Barpaccio is nog tot 27 augustus verkrijgbaar bij Bakker Bart-winkels door heel Nederland en uiteraard ook bij Bakker Bart Zaltbommel.  

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden
Iens komt met eigen festival

IENS introduceert het eerste IENS Festival. Een unieke online campagne, waarbij restaurants bezoekers voordelig laten kennismaken met hun keuken en gastvrijheid. Van 26 oktober tot en met 30 november geven honderden restaurants in heel Nederland 50 procent korting op de gehele rekening aan gasten di...

Columns Starten in de horeca Ondernemen
Column Monique van Gevelt: Dertien in een dozijn

In de horeca vliegen de trends en concepten je om de oren. Iedereen wil een graantje meepikken als een trend of concept succesvol blijkt. En daarom verandert menig horecabedrijf weleens van concept of past op zijn minst het assortiment aan. Er verschijnt wat nieuws aan de horecahorizon en vervolgens...

Regelgeving
AirDnD weizigd naam op last van Airbnb

Het Nederlandse platform voor huiskamerrestaurant, AirDnD, heeft zijn naam veranderd in ShareDnD. De naamswijziging was nodig, omdat Airbnb dreigde met juridische stappen tegen de website. "We hebben besloten onze naam te veranderen, omdat wij als startende onderneming niet de financiël...

Vlees cijfers
Vleesverbruik niet verder gedaald

De daling in vleesverbruik heeft zich in 2016 niet doorgezet. Dat blijkt uit onderzoek van Wageningen Economic Research in opdracht van Wakker Dier. In 2016 verbruikte de Nederlander met ruim 76 kilo vrijwel evenveel vlees als in het jaar ervoor. Wakker Dier is bezorgd: “De huidige vleesconsum...

Horeca Opening
HMSHost zoekt stadscentrum Utrecht op en opent zaken

Na de luchthavens Amsterdam Airport Schiphol en Rotterdam The Hague Airport en Designer Outlet Roermond, maakt horeca-exploitant HMSHost International een strategische stap naar een stadscentrum. In de Stadskamer in het Utrechtse Hoog Catharijne opende HMSHost drie concepten; LEON, Comptoir Libanai...

Culinair Internationaal
10 restaurants om voor naar New York te reizen

Dat New York oneindig veel goede restaurants telt is geen geheim meer. In deze stad ontstaan food trends die over de hele wereld worden gekopieerd. Maar welke restaurants zijn nou echt de moeite waard en zo bijzonder om speciaal naar New York voor af te reizen? Foodies en lekkerbekken opgelet, deze ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2017 - Uitgeverij PS

Uitgave door: