Hardwerkende horecamedewerker in het zonnetje gezet

3 augustus 2016 | Linda Groothuijse

Terwijl de rest van het land vakantie viert, werken horecamedewerkers extra hard in de zomer. Personeelsplanner L1NDA vraagt deze zomer aandacht voor de hardwerkende horecamedewerkers die in augustus vaak lange dagen maken. Met een speciale zomeractie geeft ze een citytrip cadeau. 

Gedurende de hele maand augustus kan iedereen die in de horeca werkt meedoen met de zomeractie. Horecamedewerkers kunnen een foto sturen op de werkvloer naar L1NDA. Diegene die de leukste foto stuurt, wint een citytrip voor twee personen. 

'Wij weten hoe zwaar werken in de horeca kan zijn, zeker in de zomer als de terrassen vol zitten en al je vrienden op vakantie zijn. Horecamedewerkers verdienen natuurlijk ook een welverdiende ontspanning. Met deze zomeractie willen wij iets voor hun terug doen en ze eens extra in het zonnetje zetten. Want horecapersoneel is onmisbaar', aldus makreting manager Manon Heitkamp. 

Vandaag vindt de kick-off plaats op het Rembrandtplein en de Reguliersdwarsstraat in Amsterdam. De rest van de maand wordt de route vervolgd in verschillende wijken:

- Vrijdag 5 augustus: Nieuwmarkt

- Dinsdag 9 augustus: Westerpark en Spaarndammerbuurt

- Donderdag 11 augustus: Eerste van der Woustraat

- Woensdag 17 augustus: Marie Heinekenplein

- Donderdag 18 augustus: Oosterpark

- Dinsdag 23 augustus: Oud-Zuid

- Woensdag 24 augustus: Jordaan

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Interview KHN Longread
Interview nieuwe directeur KHN: “Meer zichtbaarheid in politiek Den Haag”

Afschaffing van de pariteitsclausules, minder macht voor de OTA’s, een eerlijk speelveld creëren en de problemen op de arbeidsmarkt aanpakken. Dirk Beljaarts is per 1 februari de nieuwe algemeen directeur van de Koninklijke Horeca Nederland (KHN) en is ambitieus. “Met bijna 450.000 ...

Economie
Horecaondernemers verwachten voorzichtige groei in 2019

De horeca groeit dankzij een ‘gouden mix’ van economische expansie en een grotere toestroom van toeristen, plus het goede weer in een groot deel van 2018. De omzet in de branche neemt al ruim vijf jaar elk kwartaal toe. De verwachting is dat in 2019 het oplopende personeelstekort echt...

Zo zet je een succesvol horecaconcept neer

Het ene na het andere horecaconcept werd de laatste jaren geopend. Van vegan koffie bars en bierkelders tot een heus avocadorestaurant. En allen succesvol! De wens van de consument verandert drastisch en om bij te blijven is een helder concept nodig. De HM Academy helpt je daarbij en organiseert op ...

Wet- en regelgeving
Rechter: maaltijdbezorgers Deliveroo geen zzp'ers, Deliveroo in beroep

De maaltijdbezorgers van Deliveroo zijn zzp'ers en mogen aanspraak maken op dienstverband. Dat bepaalde de rechter in Amsterdam vanmiddag. Deliveroo gaat in beroep tegen de uitspraak. Vorig jaar besloot Deliveroo om de aflopende contracten van bezorgers niet te verlengen. Zo konden bezorgers...

Koffie & thee Achtergronden
Onderzoek prijsontwikkeling koffie en thee in lunchrooms

De prijsontwikkeling van koffie en thee binnen lunchrooms is nog vrijwel nooit onderzocht. Daarom deed de redactie van vakblad Lunchroom zelf een onderzoekje naar de prijsontwikkeling gedurende de afgelopen twee jaar en daarbij keken zij ook nog verder terug, naar het jaar 2001 om precies te zijn. I...

Onderwijs Ondernemen
Training concepting voor gepassioneerde horecaondernemers

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Onderscheidend zijn met je zaak is immers lastig, zeker met de hoeveelheid trends die je om de oren vliegen en al die zaken om je heen die ook vernieuwend (denken te) zijn. Hoe val jij dan juist op? De...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: