Harbour Club wint Gouden Garde

13 februari 2014 |
Harbour Club wint Gouden Garde<

The Harbour Club Scheveningen heeft de Gouden Garde Award gewonnen in de categorie Zakenlunch ‘a lungo’. De Gouden Garde Award is een initiatief van Business Haaglanden en wordt
uitgereikt aan de lunchgelegenheid die in de rubriek ‘De Zakenlunch’ de hoogste score weet te behalen.

Zakelijke markt
“We waren al trots op het feit dat we genomineerd waren, maar uitgeroepen worden tot beste Zakenlunch ‘a lungo’ is een bekroning op het werk”, aldus eigenaren John de Jong en Richard van Leeuwen. “De afgelopen 5,5 jaar hebben wij hard gewerkt The Harbour Club op de kaart te zetten binnen de zakelijke markt. En het winnen van de Gouden Garde
Award bevestigt ons dat we hierin succesvol zijn geweest!”

Tijd
Bij The Harbour Club wordt rekening gehouden met de drukke agenda van de gast. Chef-kok Bas Koppenol: “Tijd is tegenwoordig erg kostbaar en hier houden wij rekening mee. Wanneer de gast dat wenst, kunnen wij ons 2-gangenlunch binnen 60 minuten serveren.” Het feit dat The Harbour Club snel en gemakkelijk bereikbaar is en over ruim voldoende (gratis) parkeergelegenheid beschikt, maakt het voor de gast aantrekkelijk dit restaurant te bezoeken.

Door Myrtille Vromans:mailto:myrtille.vromans@uitgeverijps.nl

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie
Horecaondernemers zijn positiever dan een jaar geleden

De horeca kijkt met vertrouwen naar 2020, zo blijkt uit het nieuwe SRA-BiZ-visierapport ‘2020 in Zicht, de verwachtingen van Nederlandse ondernemingen’. De consumentenbestedingen zullen waarschijnlijk op peil blijven en buitenlandse toeristen weten ons land nog steeds goed te vinden. Er ...

Bezorgen Achtergronden
Open brief TheFork naar aanleiding van ophef uitzending Rambam

Naar aanleiding van de Rambam-uitzending van januari wil TheFork reageren op beschuldigingen die tijdens de uitzending werden geuit. Hierbij delen we deze brief van TheFork, waarin ook de werkwijze van KHN richting de media wordt bekritiseerd. Om een gedetailleerd en volledig beeld te kunnen sch...

Koffie & thee Achtergronden
Starbucks vraagt teveel voor plantaardige melk

Als je bij Starbucks een cappuccino met havermelk bestelt betaal je 70 cent extra. Dit botst met hun eigen klimaatdoelstellingen, want de milieu-impact van plantaardige melk is gemiddeld meer dan de helft lager dan die van koemelk. ProVeg verzoekt daarom de toeslag op plantaardige melk te laten vall...

Food Advertorial
Food Waste Challenge: Best Practice

Nederlandse restaurants en hotels kunnen gezamenlijk jaarlijks 61 miljoen kilo voedselverspilling vermijden en daarmee 582 miljoen euro besparen. Dit is maandag 13 januari bekend gemaakt tijdens de slotdag van de Food Waste Challenge op de Horecava. De Food Waste Challenge is een door Rabobank georg...

Culinair Recepten
Wat zit er in de originele bolognesesaus?

De bolognesesaus is de allerbekendste Italiaanse pastasaus. In tegenstelling tot veel andere pastasauzen is deze behoorlijk rijk gevuld, doorgaans is het een saus op basis van gehakt, (gepelde) tomaten, wortel, selderie, knoflook en ui. Hieraan worden vaak nog meer ingrediënten aan toegevoegd, ...

Opening Internationaal
Deus Ex Machina brengt uniek retail- en restaurantconcept naar Nederland

Deus Ex Machina is meer dan alleen een merk. Het brengt een lifestyle voor alle riders, bikers, creatieven, foodfanaten en artistiekelingen tot leven. Met hun recent geopende ‘tempel’ genaamd The Wat of Why aan de Amsterdamse Herengracht start ook in de lage landen de jacht naar plezier....

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: