Deliveroo uitgeroepen tot snelst groeiende onderneming van Europa

6 april 2018 | David Bakker
Deliveroo uitgeroepen tot snelst groeiende onderneming van Europa<

Deliveroo, de on-demand maaltijdbezorgservice, is door de Financial Times uitgeroepen tot snelst groeiende onderneming van Europa. Jaarlijks brengt de krant de “FT 1000” uit waarin 1000 snelgroeiende bedrijven uit 31 Europese landen worden uitgelicht.

CEO en founder van Deliveroo Will Shu: “De snelle groei van Deliveroo is te danken aan de toewijding van onze fietsbezorgers, de innovatie van onze partnerrestaurants en de feedback van onze fantastische klanten. Door voortdurend te innoveren en te groeien kunnen wij een breed aanbod aan keuze en comfort aanbieden. De missie van Deliveroo is om een heel nieuwe wereld aan eten van restaurantkwaliteit bij de klant thuis te bezorgen. Iedere klant heeft een andere voorkeur en het is onze taak om te zorgen dat de klant geniet van wat, waar en wanneer hij maar wil. Daarnaast zorgen we er niet alleen voor dat lokale restaurants meer klanten aantrekken, we brengen restaurants naar lokale gebieden, zodat de klant meer keuze heeft. We kijken ernaar uit om door te blijven groeien over de hele wereld en de ultieme maaltijdbezorgservice te worden.”

 

Deliveroo werd in 2013 opgericht door William Shu en Greg Orlowski. Het bedrijf werkt met meer dan 35.000 restaurants en meer dan 30.000 fietsbezorgers om de beste ervaring in de wereld te bieden. Restaurants die partner worden van Deliveroo zien hun omzet stijgen tot wel 30%.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Opening Utrecht
De Pizzabakkers Voorstraat opent haar deuren

Komende vrijdag, 21 september, is de feestelijke opening van de tweede vestiging van De Pizzabakkers in Utrecht. De ambachtelijke houtovenpizza’s zijn nu ook te vinden in de Voorstraat. Eigenaren Jean-Marc en Daniël vertellen je wat meer over wat je kan verwachten. Het begin van een...

Events Marketing
Tip: Formule 1 kijken in jouw horecazaak

De Formule 1 is in Nederland ongekend populair, mede door de geweldige prestaties van Max Verstappen. Ook in jouw horecazaak kun je profiteren van dit succes door de races uit te zenden. Maak er een Formule 1-ochtend of -avond van en verzin een speciale actie, zoals het serveren van oranje bitterbal...

Interview Longread
Interview Miljuschka Witzenhausen: ''De Nederlandse horeca is goed bezig''

Miljuschka Witzenhausen is een graag geziene gast binnen het Nederlandse medialandschap. Via een modellenbureau belandde ze bij TMF, ging daarna aan de slag als actrice in soapseries en is nu frequent te zien bij RTL Boulevard, zowel als presentatrice als in de rol van fooddeskundige. Koken is immer...

Achtergronden
Training: hoe maak je jouw horecazaak onderscheidend?

Wat maakt een horecaconcept succesvol? En hoe voorkom je dat je concept blijft steken in de middenmoot? In deze training (15 oktober, in Bunnik) gaan wij het hebben over de, voor velen ontastbare, aspecten die een concept tot een succes maken. Wij leggen uit hoe je het DNA en de werkelijke kernwaard...

Culinair Vega
Zeewier wordt toegankelijker in een burger

Zeewier als voedingsmiddel heeft behoorlijk wat voordelen. Toch eten nog maar weinig Nederlanders het. Door zeewier in een burger te stoppen blijkt het een stuk toegankelijker te worden. En omdat producten van zeewier bovendien vegetarisch zijn, spelen ze in op de trend van duurzame gezonde voeding ...

Amsterdam Culinair
Pop-up restaurant op sterrenniveau

In Amsterdam opent voor slechts één avond een pop-up risotto restaurant op sterrenniveau: de nu al legendarische Peroni Risotteria. Aan het roer staan de Italiaanse Michelinster-chefs The Costardi Brothers, die hun kookkunsten voor het eerst in Nederland komen vertonen. De Risotter...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: