Deliveroo uitgeroepen tot snelst groeiende onderneming van Europa

6 april 2018 | David Bakker
Deliveroo uitgeroepen tot snelst groeiende onderneming van Europa<

Deliveroo, de on-demand maaltijdbezorgservice, is door de Financial Times uitgeroepen tot snelst groeiende onderneming van Europa. Jaarlijks brengt de krant de “FT 1000” uit waarin 1000 snelgroeiende bedrijven uit 31 Europese landen worden uitgelicht.

CEO en founder van Deliveroo Will Shu: “De snelle groei van Deliveroo is te danken aan de toewijding van onze fietsbezorgers, de innovatie van onze partnerrestaurants en de feedback van onze fantastische klanten. Door voortdurend te innoveren en te groeien kunnen wij een breed aanbod aan keuze en comfort aanbieden. De missie van Deliveroo is om een heel nieuwe wereld aan eten van restaurantkwaliteit bij de klant thuis te bezorgen. Iedere klant heeft een andere voorkeur en het is onze taak om te zorgen dat de klant geniet van wat, waar en wanneer hij maar wil. Daarnaast zorgen we er niet alleen voor dat lokale restaurants meer klanten aantrekken, we brengen restaurants naar lokale gebieden, zodat de klant meer keuze heeft. We kijken ernaar uit om door te blijven groeien over de hele wereld en de ultieme maaltijdbezorgservice te worden.”

 

Deliveroo werd in 2013 opgericht door William Shu en Greg Orlowski. Het bedrijf werkt met meer dan 35.000 restaurants en meer dan 30.000 fietsbezorgers om de beste ervaring in de wereld te bieden. Restaurants die partner worden van Deliveroo zien hun omzet stijgen tot wel 30%.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden
Download nu de decembereditie van Lunchroom

Hij is er weer! Voor wie dit jaar goed wil afsluiten, hebben we de decembereditie van Lunchroom als download op de website geplaatst. Je kunt de uitgave downladen via deze link. Natuurlijk blikken we terug op het afgelopen jaar met het Horeca Jaaroverzicht, maar kijken we ook naar het heden en de to...

Achtergronden Culinair
Kerstmenu: Spoom en foie gras uit de gratie 

In bijna de helft van de Nederlandse restaurants wordt deze Kerst hert als hoofdgerecht gereserveerd. Hiermee is hert het populairste hoofdgerecht op de kerstmenu’s in de Nederlandse horeca. In Nederland betaal je in 2018 gemiddeld € 61,- voor een vijfgangen kerstdiner. Goedkoop eten doe ...

F&B Den Haag
Plek voor ruim 60 F&B-concepten in Haagse binnenstad

De binnenstad van Den Haag is uitgegroeid tot één van de meest aantrekkelijke winkelgebieden van Nederland. Toch is er nog ruimte om verder te verbeteren. Op basis van de horecabenchmark tussen de vijf grootste steden, blijkt dat het aanbod Food & Beverage (F&B) beperkt is. Er ...

Onderwijs Ondernemen
Training horeca-concepting: "Ik geef je de ultieme checklist mee!"

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Onderscheidend zijn met je zaak is immers lastig, zeker met de hoeveelheid trends die je om de oren vliegen en al die zaken om je heen die ook vernieuwend (denken te) zijn. Hoe val jij dan juist op? De...

Achtergronden Lunchroom
Bagels & Beans kerstactie voor Muziekids

Muziek doet (ver)wonderen. Tijdens het luisteren naar muziek of het bespelen van een instrument vergeet je even de wereld om je heen. Stichting Muziekids zorgt dat kinderen tijdens een verblijf in het ziekenhuis muziek kunnen beleven. Een prachtig goed doel voor de jaarlijkse kerstactie van Bagels &...

Wet- en regelgeving Achtergronden
Consumentenbond: hygiënescore horeca moet toegankelijk blijven

De Consumentenbond roept de Tweede Kamer op de openbaarmaking van de inspectiegegevens van de horeca gemakkelijk toegankelijk te houden. Het kabinet wil alleen nog maar samenvattingen van de inspectierapporten publiceren, zonder overzichtelijke kleurcodering. De Consumentenbond vindt dit onacceptabe...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: