Winnaars praten over d� prijs!

23 juli 2013 |
<

Dat het winnen van het Lekkerste Lunchroombroodje bijzonder is, dat beamen de winnaars van 2011 en 2012 zonder meer. Maar dat de prijs ook een hogere omzet oplevert, dat hadden de
makers van de Lekkerste Lunchroombroodjes niet gedacht. Meer er is meer, blijkt uit de reacties. De wedstrijd is een initiatief van uw vakblad Lunchroom.

Winnaar 2011
Kees Elhorst en zijn team van Elhorst Eten & Drinken wonnen in 2011 de titel. “Het is een mooie kroon op het werk: erkenning en bevestiging. We creĂ«ren het wow-effect met het broodje ‘Doe Mij Die Maar’. Gasten komen nu nog steeds bewust naar onze zaak voor het ‘Lekkerste Lunchroombroodje 2011’. Ook onze omzet heeft een boost gekregen. Mede dankzij de titel zijn we groter geworden en hebben we 80 vierkante meter kunnen aanbouwen”, aldus een enthousiaste Elhorst.



Winnaar 2012
Jurgen de Ruiter van ‘t Stief Kwartierke in Breda maakte het Lekkerste Lunchroombroodje in 2012: ‘Say Cheese’. “Verbazingwekkend en heel bijzonder. Het winnen van de wedstrijd heeft een onverwacht grote impact gehad. Mensen komen uit heel Nederland het broodje proeven, super gaaf!”, vertelt de titeldrager. ’t Stief Kwartierke heeft, mede dankzij de wedstrijd, een plus van 25 procent gedraaid. “Ik kan iedere lunchroom aanraden om mee te doen aan de verkiezing. Het is eer van je werk als je wint en een gigantische marketingtool. Mensen blijven erover praten.”



Winnaar 2013?
Dit is uw kans om net als de eerdere winnaars in de spotlights te staan! Op donderdag 7 november vallen we namelijk tussen 12.00 en 13.00 uur ’s middags binnen bij de winnaar van het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2013 en overhandigen we de award en de eeuwige roem.

Wie, wat, waar en wanneer?
Aanmelden: uiterlijk op 15 augustus via "redactie@uitgeverijps.nl" Bekendmaking genomineerden: maandag 19 augustus op www.lunchroom.nl Bezoek genomineerden door jury: tussen maandag 19 augustus en woensdag 6 november
Bekendmaking winnaar: donderdag 7 november 2013 tussen 12.00 en 13.00 uur bij de winnende lunchroom

Door Myrtille Vromans

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Video
"We bakken 10.000 American pancakes per jaar

The Blueberry is een Amerikaanse lunchroom gevestigd op twee plekken in Amersfoort. De vestiging op Emiclaerhof in Amersfoort-Noord bevat zo’n 70 binnen- en 60 buitenzitplaatsen. Door het hippe en stijlvolle interieur voelt het echt alsof je in Amerika zit. De doelgroep wisselt per locatie,...

Video
Reportage: Brasserie De Haven verbindt jong en oud 

De laatste jaren heeft er in de zorgsector een verschuiving plaats gevonden. Steeds meer mensen moeten langer thuis wonen. “Om die doelgroep in huis te krijgen, moet je ze op een of andere manier lokken en met ze verbinden", vertelt gastheer Arthur Karstens. Zorgcentrum De Haven in Bun...

Video
Op reportage: Eetcafé De Poort

Net buiten het centrum van Utrecht staat het gezellige eetcafé De Poort. Iedereen die in Utrecht woont kent dit café en komen er ook regelmatig. De Poort zorgt voor een uniek huiskamergevoel waar je kan uitrusten, bijkletsen en lekker eten en drinken. "Onze naam komt doordat ...

Video
Op Reportage: Brownies&downieS Harderwijk

Brownies&downieS... Een concept waar Pernilla Spijker uit Ermelo wel blij van werd. “Ik studeerde commerciële economie aan Windesheim in Zwolle. Ik had geen idee wat ik na de studie wilde doen. Een kantoorbaan is niks voor mij maar ik wilde graag iets voor mijzelf beginnen", aldu...

Video
Op Reportage: Panino di Pino

Simone Prestifilippo is samen met haar man Michael eigenaar van de lunchroom Panino di Pino. Panino di pino is een lunchroom waar de moderne Italiaanse sfeer samen met de heerlijke broodjes, Pasta’s en sorbetijs in het centraal staat. Panino di Pino is opgericht door de schoonvader van Sim...

Personalia Fastservice
Domino's krijgt Nederlandse CEO voor Europa

Domino's Pizza Enterprises Limited (ASX: DMP), moederorganisatie van Domino’s pizza Nederland publiceerde deze week haar halfjaarcijfers. In Europa realiseerde Domino’s een sterke omzetgroei van +9,4% tot €382,8m (+5,0% SSS) en een EBITDA €29,4m (+15,6%). Daarnaast opende D...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: