De wereld van de shopper

27 februari 2013
De wereld van de shopper

Op de Nationale Lunchroomdag spreekt Art Frickus over de kunst van het verleiden. Benieuwd? Kom langs en laat u meenemen in 'de wereld van de shopper' met een omzetstijging als resultaat.

*Omzetstijging!*
In zijn presentatie gaat Art Frickus spreken over 'de kunst van het verleiden'. "De klant, de shopper is ook maar een mens! 99 procent van het gedrag van de klant is onbewust. Zintuigen spelen een grote rol in de beleving en aankoopgedrag van shoppers. Een gedegen én holistische inzet, gericht op een specifieke doelgroep leidt tot significante omzetstijging", aldus de spreker.

*Concrete tips en suggesties*
Art Frickus geeft bezoekers van de Nationale Lunchroomdag concrete tips hoe hij zijn gasten kan helpen en verleiden. Aan de hand van de vijf zintuigen neemt Frickus u mee in een wereld vol verandering. Komt u niet? Dan mist u een gezellige dag met collega's, concrete tips en suggesties om meer omzet uit uw lunchroom te halen. Kom dus langs en "schrijf u in!":http://www.nationalelunchroomdag.nl/

*Wie is Art Frickus?*
Art Frickus is eigenaar van het Shopper Marketing resultaat en onderzoeksbureau Conspicuous. De voorbije 25 jaar heeft hij alle marketing- en salesdisciplines doorlopen bij bedrijven als BAT, Nestlé en ABInBev, zowel nationaal als internationaal alvorens zijn eigen bureau op te zetten. Op zoek naar antwoorden én pragmatische verbeteringen stelt Art zowel de plaats van aankoop als de shopper centraal in denken en handelen. Art voert niet alleen shopperonderzoeken uit, maar helpt leveranciers, retailers én ondernemers binnen 1,8 seconde het verschil te maken op de lunchroom vloer!

~Myrtille Vromans~

Overig nieuws