Creëer een ijzersterke Social Media strategie

Auteur: David Bakker
20 augustus 2018
Creëer een ijzersterke Social Media strategie

Je bedrijf gratis promoten en verkopen op Facebook is aan banden gelegd. Pitchen, promoten, reacties uitlokken, win acties en zelfs vragen om een like, het is allemaal uit den boze. Facebook wil enkel waardevolle verhalen van je zien. Wil je je horecabedrijf actief promoten dan kan dat alleen nog via betaalde advertenties.

Hoe krijg je jouw verhaal dan aan de man?

Door je eigen waardevolle en persoonlijke verhaal zo te vertellen, dat je doelgroep ervan smult. En dat is waar goede content om de hoek komt kijken. De HM-Academy organiseert samen met Monique van Gevelt op 20 september aanstaande een één-daagse training in het Postillion hotel in Bunnik. 

Monique is eigenaar van VanGevelt Strategisch Horeca Advies en heeft ruime ervaring in de (inter)nationale horeca en hotellerie. Zij heeft gewerkt in diverse functies en disciplines, van medewerker tot commercieel directeur. Monique weet wat er speelt en wat er allemaal komt kijken bij goed ondernemer- en leiderschap.

Op deze dag leer je via Social Media te vertellen wat jouw horecabedrijf zo uitzonderlijk maakt, om emoties op te wekken en je gasten een online beleving mee te geven.

Leren hoe je onweerstaanbare berichten maakt en verkoopt zonder 'verkoperig' te zijn? Deze training geeft je de handvatten.

Omschrijving    

In deze praktijkgerichte training leer je sterke content maken die je gasten het water in de mond doet lopen (ook online). Daarnaast ontwikkel je vaardigheden om je sterk te onderscheiden op Social Media en zo meer gasten te krijgen.

Resultaat

Na deze training maak je sterke, onderscheidende content die je gasten verleidt om naar je bedrijf (terug) te komen.

Schrijf je hier in.

Overig nieuws