Brusco geeft Lambrusco imago 2.0

7 maart 2014
Brusco geeft Lambrusco imago 2.0

NATWERK presenteerde samen met modeontwerpster Olcay Gulsen en sommelier Milton Verseput, hun nieuwste product Brusco. Een frisse, licht mousserende, rode Lambrusco die koud wordt gedronken. Een
wijn afkomstig uit de Lambrusco-streek bij uitstek: Emilia-Romagna in Noord-Italië.

*Nieuw imago*
Lange tijd kwam deze wijnsoort steevast van de onderste plank bij de groothandel en slijter. Tegenwoordig zijn er kwalitatief zeer goede en mooie Lambrusco-wijnen te verkrijgen. Brusco geeft de wijn een nieuw imago. Volgens Gulsen belooft Brusc0 "hét zomerdrankje van 2014" te worden.

Brusco is een product van reclamebureau NATWERK en is vanaf vandaag via "brus.co":http://www.brus.co verkrijgbaar. Op korte termijn ook via Kweker en Marqt.


Overig nieuws