Bedrijfspaspoort: Sebastiaan Debats, Lunchroom ’t Zoete Genot Arcen

Auteur: David Bakker
11 mei 2018
Bedrijfspaspoort: Sebastiaan Debats, Lunchroom ’t Zoete Genot Arcen
Naam: Sebastiaan Debats
Leeftijd: 40 jaar
Hoe heet je zaak: Lunchroom ’t Zoete Genot
De locatie van je zaak: Arcen
Wat is de bestseller op de kaart: Oven breads brie en ’t Zoete Genot
Prijs kopje koffie: € 2,25
Prijs kopje thee: € 2,25
Prijs frisdrank: € 2,30
Prijs en naam goedkoopste gerecht: poffertjes poedersuiker € 3
Prijs en naam duurste gerecht: surf en turf € 23,95
Aantal zitplaatsen binnen: 60
Aantal zitplaatsen buiten: 120

 

Hoe zou je je lunchroom willen omschrijven?

We hebben een gezellige huiskamersfeer met een uitgebreide kaart voor jong en oud.

Wat is het gekste dat je ooit hebt meegemaakt in je dagzaak?

Een huwelijksaanzoek dat gefilmd werd op de Nederlandse tv met confettikanonnen en bekende  acteurs die meespeelden.

Voor welke ondernemer heb je veel respect en waarom?

Voor Roger Hamelers, mijn oude baas waarvan ik de kneepjes van het vak geleerd heb.

Wat is volgens jou de foodtrend van dit jaar?

Bavette, een mooi stuk rundvlees van de grill.

Waar moet je als ondernemer nooit op besparen?

Kwaliteit van de producten die je verkoopt en een goede kop koffie.

Waar bespaar je op?

Energiekosten. Wij maken slim gebruik van tijdschakelaars en proberen groene energie in te kopen.

Wat doe je in je vrije tijd?

Gezellig een weekendje weg met onze oude Volkswagen T3 met mijn dochtertjes Malí, Amée en mijn vrouw Lisa.

Wat is jouw toekomstvisie op de horeca, en dan met name op lunchrooms?

Als je een goede kaart hebt, je inkoop strak houdt, op de personeelskosten let en met een glimlach de mensen bedient kom je een heel eind.

Wat is een droom die je hoopt te bereiken als ondernemer?

Dat we onze succesvolle zaak nog lang in goede gezondheid mogen bestieren en onze gasten blij kunnen maken met onze gezelligheid en vakmanschap.

Hoe zorg je ervoor dat je onderscheidend bent met je zaak?

Door een goede uitstraling van de zaak te waarborgen en door zelf als gezicht van de zaak op de voorgrond te zijn.

Welke online kanalen gebruik je om meer publiek aan te trekken?

Facebook, Digendo(reserveringssysteem) en e-mail.

Overig nieuws