Bakker Bart kiest voor Lipton Trendy T

21 juni 2011 |
Bakker Bart kiest voor Lipton Trendy T<

Sinds mei kunnen klanten bij de bakkerswinkels van Bakker Bart naast de heerlijke broodproducten ook genieten van Lipton thee. De bakkerswinkel- en lunchformule, met bijna 200 locaties verspreid over heel Nederland, heeft gekozen voor de onderscheidende, nieuwe lijn: Lipton Trendy T.

Voordelen
Deze lijn biedt alle voordelen van de bekende Lipton piramide in een gesloten platte envelop, voor optimaal behoud van smaak en geur. De piramidevorm bevat bovendien grote theeblaadjes en stukjes echt fruit of kruiden voor een perfecte smaakbeleving.

Duurzame thee
Lipton Trendy T is, net als de koffie bij Bakker Bart, Rainforest Alliance gecertificeerd. Dit betekent dat de thee op een duurzame manier geproduceerd is. De theeplantage moeten voldoen aan strenge eisen op het gebied van natuurbehoud, bosbeheer en waterbehoud. Daarnaast moeten de werknemers minstens het minimumloon ontvangen en goede secundaire arbeidsvoorwaarden hebben. Rainforest Alliance is het meest onafhankelijke keurmerk op het gebied van duurzame productie en ontwikkeling. Gecertificeerde producten zijn te herkennen aan het logo met een groene kikker daarin.

Uitgebreid smaakpalet
Het assortiment van Lipton Trendy T omvat de meest populaire smaken, waaronder Earl Grey, Forest Fruit en Green Tea Sencha. Lipton Trendy T is exclusief verkrijgbaar voor de foodservicemarkt.

Thijs Jacobs

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Coronacrisis
Horeca zeker dicht tot en met 28 april

Zojuist heeft premier Rutte bekendgemaakt dat de Nederlandse horeca zeker tot en met 28 april gesloten blijft. Hij raadt Nederlanders daarnaast ten zeerste af een meivakantie te plannen, wat voor hotels en B&B's duidelijk geen positief nieuws is, maar het komt niet onverwacht. Ook schole...

Coronacrisis
Assortiment Coffeelicious verkrijgbaar bij Jumbo

Door het coronavirus moesten alle horecazaken de deuren sluiten. Veel ondernemers verzinnen de meest creatieve manieren om toch hun afnemers te voorzien van de diensten en producten die zij aanbieden. Coffeelicious is daar één van, want haar assortiment is verkrijgbaar bij de Jumbo....

Coronacrisis
Young Creators Group start HorecaTegoed

Om de horeca een hart onder de riem te steken, is Young Creators Group, een community voor jonge ondernemers en makers onder leiding van ondernemer Edwin de Jong, op eigen initiatief gestart met HorecaTegoed. HorecaTegoed is een initiatief waar je een gift aan jouw favoriete horecagelegenheid kunt g...

Coronacrisis
"Kabinet verlengt coronamaatregelen die gelden tot 6 april "

Het kabinet besluit aanstaande dinsdag 31 maart hoe het land verdergaat in de strijd tegen het coronavirus. De maatregelen die tot en met 6 april gelden, waaronder het sluiten van eet- en drinkgelegenheden en musea, worden dan verder besproken. Verschillende landelijke media, waaronder NU.nl en ...

Opening Fastfood
Dunkin’ opent vestiging met drive through in Goes

Donutliefhebbers hoeven binnenkort hun auto niet uit om van hun favoriete donuts te genieten. Deze zomer opent namelijk een food court in Goes, waar zowel Dunkin’ als New York Pizza via een drive through verkrijgbaar zullen zijn. Daarnaast kan er ook van Dunkin’s heerlijke koffie en donu...

Coronacrisis
Kwalitaria en Délifrance starten actie tegen eenzaamheid

Kwalitaria en Délifrance roepen gezamenlijk iedereen op om iemand blij te maken met een kaartje. Met deze actie hopen de formules wat positiviteit te brengen in deze moeilijke tijd. Vanaf vandaag zijn er gratis kleurkaarten verkrijgbaar in de geopende vestigingen en via de website van beide f...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: