Anne&Max opent in Leidsenhage

21 juni 2019 | David Bakker

Anne&Max opent op donderdag 27 juni 2019 in Fresh!, de versmarkt in Winkelcentrum Leidsenhage. Het Winkelcentrum Leidsenhage ondergaat een gehele transformatie en wordt het grootste winkelcentrum van Nederland.

In samenwerking met Albron heeft Anne&Max hard gewerkt aan de grootste huiskamer tot nu toe. Het is de perfecte plek voor de eerste vers gezette espresso met de krant van die dag of voor een uitgebreide lunch na het winkelen.

Anne&Max is hard gegroeid in de afgelopen twee jaar en is nog steeds volop in ontwikkeling. In Albron is de eerste partner gevonden waarmee een strategische samenwerking is aangegaan voor Anne&Max vestigingen op high traffic locaties. Deze nieuwste locatie van Anne&Max, die door Albron wordt geëxploiteerd, is de 17e locatie van het huiskamerconcept in Nederland. Met 350m2 binnenruimte, 70m2 terras en in totaal 186 zitplaatsen is dit de grootste Anne&Max tot nu toe. In deze vestiging zijn een aantal onderdelen van het concept die voor het eerst worden toegepast: 

- Slow-koffiebar, 
- Thee & Koffiekas
- Tasting- en demonstratieruimte koffie en thee
- Verkoopwand met zelfbediening (koffie & thee)
- Kruidenwand
- Open keuken
- Parkeerplaats voor buggy’s 
- Mini Anne&Max counter voor kinderen

Locatie

Winkelcentrum Leidsenhage (het toekomstige Mall of The Netherlands) wordt verbouwd tot een uniek, volledig overdekt winkelcentrum waar ‘een dagje uit’ centraal staat. Dit is een plek waar zowel unieke lokale winkels als nationale en internationale merken kunnen laten zien wie ze zijn. Dit alles ondersteund door een mooie mix van hoogwaardige architectuur en onderscheidende horecagelegenheden waar Anne&Max graag aan bijdraagt.

Anne&Max

Anne&Max is de huiskamer in de stad waar iedereen voor vers, gezond, biologisch en huisgemaakt ontbijt, lunch, high tea, borrel en natuurlijk heerlijke koffie op elk moment van de dag kan binnen lopen. De producten die Anne&Max gebruikt zijn veelal biologisch, ambachtelijk en vaak huisgemaakt, zodat alles wat lekker smaakt ook goed voelt. Zo wordt de biologische koffie in o.a. Ethiopië en Brazilië geproduceerd en elke ochtend vroeg het biologische brood afgebakken.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Vlees Marketing
Nationale Week Zonder Vlees is een feit

Halverwege maart is het weer zo ver: de Nationale Week Zonder Vlees in Nederland gaat dan weer van start. Dit evenement is van 9 tot en met 15 maart aan de gang. Veel mensen proberen tijdens deze week geen vlees te eten of in plaats van vlees, vegetarisch te koken. Het doel van dit evenement is om m...

Interieur
"Wij hebben vier barista's in dienst"

Niets is belangrijker dan de goede koffie bij lunchroom Proeverz in Gorinchem. Wim van Willigen, eigenaar van Proeverz: ‘’De mensen gaan vaak naar de vakman of de vakvrouw voor een goed product. Wij van Proeverz staan bekend om onze echte koffie. We hebben dan ook niet voor niks vier bar...

Lunchroom
Ontdekken en genieten: Op wereldreis bij De Ontdekking [video]

Op de hoek van de altijd levendige Voorstraat in Utrecht bevindt zich lunchroom De ontdekking, die je in gedachten even meeneemt naar een ander land. Onder het genot van een Braziliaanse koffie of Arabic-night smoothie, word je even weggetrokken uit de dagelijkse sleur. De Ontdekking zorgt voor e...

Lunchroom Interview
"Ze worden hier echt in hun kracht gezet"

De mooie en speciale samenwerking tussen begeleider en cliënt medewerker is uitermate uniek. De Postkamer is een Grand Café gelegen in het hartje van Nijkerk waar gemotiveerde cliënten begeleid en ondersteund worden door zorgorganisatie Careander. De zaak waar Henriette Eleveld als ...

Lunchroom
Op reportage: La Colline [video]

Nergens in Oss u zo thuis voelen als bij La Colline. Te vinden op d’n heuvel zoals op z’n Brabants gezegd wordt. Wat deze zaak zo bijzonder maakt: “La Colline is de woonkamer van Oss geworden waar alle inwoners uit alle woonwijken van Oss welkom zijn”, zegt verantwoordelijke ...

Opening Rotterdam
Maritiem museum gooit het roer om met eigen horeca

Het Maritiem Museum Rotterdam opent een gloednieuw café op zaterdag 22 februari. Vanaf dat moment baat het museum zijn horeca zelf uit om de bezoekerservaring nog beter te maken, nadat eind vorig jaar ook de museumwinkel in eigen beheer is genomen. Het café draagt de naam ‘Het La...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: