Gratis proefpakket Chai Tea Latte

5 maart 2018 | redactie

Steeds meer lunchrooms hebben Chai Latte ontdekt: hét superhippe, spannende alternatief voor koffie en thee.  Chai Latte is de warme drank op basis van thee en melk met verschillende specerijen; zoals gember, kaneel, anijs, kruidnagel en nootmuskaat.

Zet Chai Latte op de kaart en haal veel nieuwe fans binnen

Chai Latte is kruidig en toch zacht, pittig en toch zoet, mysterieus en toch heel vertrouwd. Het drankje prikkelt al je zintuigen en voert je in gedachten mee naar exotische plekken, ver weg van je dagelijkse beslommeringen. Nonna, van Meisje in Enschede: “Wij zijn met een veganistische Chai Latte gestart en kregen daar direct erg positieve reacties op. Mensen komen speciaal terug voor onze  superlekkere Chai Latte.” De Chai Tea Latte wordt vaak versierd met wat kaneelsuiker of met een beetje honing en is een uitstekend alternatief voor cappuccino. Bovendien bevat het geen cafeïne, maar theïne, in dezelfde lage doses als een kopje groene thee.

Chai Latte wordt bereid door gemakkelijk en snel de droge mix (of vloeibare basis) of te schuimen met het stoompijpje, de Lattiz of met de unieke Melk Opschuimer van BreakOut.

Ruud, Confetti Maastricht: “onmisbaar voor de vernieuwende lunchroomondernemer”

“De koffiebar snoept omzet weg uit de lunchroom. Met een steeds breder assortiment aan sandwiches en warme dranken kan de lunchroom terugvechten. Vanwege het veelzijdige karakter, van pittig tot zoet, trekt de Chai Latte veel fans, zowel ouderen als kinderen, en is ze daarmee onmisbaar voor innovatieve horecaondernemers.” 

Additionele omzet door trouwe Chai Latte drinkers

Met de nodige ondersteuning is een omzetpotentieel van 20% van de koffieomzet als additionele verkopen te realiseren. Een Chai Latte heeft een gemiddelde kostprijs van ongeveer € 0,45 euro per glas (incl. melk) en een verkoopprijs tussen de € 2,60 euro en € 4,50 euro.

BreakOut Chai: de webshop voor verantwoorde Latte Drinks

Op de website van BreakOut vind je de diverse soorten Latte Drinks: Chai Latte, Matcha Latte en Kurkuma Latte. Van veganistische varianten tot instant kant en klaar. Alle merken zijn 100% natuurlijk, zonder conserveringsmiddelen en verantwoord. En….,exclusief voor de horeca dus niet in de supermarkt te vinden. Bijvoorbeeld: Het merk Bondi Chai Latte onderscheidt zich door te kiezen voor natuurlijke ingrediënten. Een glas Bondi Chai Latte bevat minder dan 1% vet als je hem bereid met magere melk, en heeft geen toegevoegde conserveringsmiddelen of smaakversterkers. Daardoor is het een natuurlijk product met een zachte, maar volle smaak. Bondi Chai Latte wordt zelfs naar India geëxporteerd!

Chai Latte het hele jaar door!

Chai Latte wordt het hele jaar door gedronken. Als alternatief voor koffie (meer dan de helft van de mensen drinkt geen koffie) of als variatie. In de zomer kan Chai Latte ook als Iced Chai geserveerd worden. Heerlijk fris!

Gratis proefpakket om direct te proberen: bel 0529 426960

Vraag nu een gratis Chai Latte proefpakket aan op https://breakoutchailatte.com/zakelijk/ of via info@chaicompany.nl

Nancy van Batenburg, lifestyleblogger op www.nenz.net over Chai Latte:

“Ik ben gek op Chai Latte; het verwarmt me helemaal; meer nog dan koffie en thee - vanwege het kruidige mengsel van specerijen. Chai Latte drinken geeft me energie en een blij gevoel.”

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Lekkerste Lunchroombroodje Awards
Meld je aan voor het Lekkerste Lunchroombroodje 2018

Leuk dat je je lekkerste broodje in wilt zenden voor deelname. Lukt het niet met onderstaand formulier, dan kun je de foto van het gerecht, de receptuur, bereidingswijze, prijs op de kaart en overige gegevens mailen naar thijs.jacobs@uitgeverijps.nl. ...

Achtergronden Culinair
Klassiek kindermenu niet meer van deze tijd

Hoewel uit eten met jonge kinderen een uitdaging kan zijn, geeft bijna de helft (45%) van de ouders met jonge kinderen (5-10 jaar) aan minimaal eens per maand buiten de deur te eten met hun kroost. Dit blijkt uit onderzoek van PanelWizard onder ruim 1.000 gezinnen. Heikel punt is de menukaart, bi...

Bezorgen Achtergronden
Deliveroo for Business biedt roomservice in hotels

Deliveroo breidt het bedrijfsaanbod van 'Deliveroo for Business' uit met drie nieuwe opties. Van dit onderdeel van Deliveroo, gericht op de zakelijke markt, maken wereldwijd meer dan 7.000 bedrijven gebruik, waaronder bedrijven in Nederland. Nederlandse bedrijven bestellen via een zakelijk a...

Culinair Rotterdam
François Geurds verkoopt zaak aan Herman den Blijker

Topkok François Geurds heeft zijn restaurant, FG Bistro, in het Rotterdamse Lloydkwartier verkocht aan horecaondernemer Herman den Blijker. Zijn andere zaken in Rotterdam behoudt hij. Op Facebook meldt Geurds het volgende: "We hebben met deze beslissing gekozen ons volledig te focussen o...

Interview Longread
Horecaondernemer Bas Hoebink: ''De horeca moet een betere werkgever worden''

Bas Hoebink startte zo’n zes jaar geleden met zijn restaurant – De Firma – in Nijmegen. Inmiddels vallen er drie Nijmeegse horecazaken onder zijn onderneming ‘Het Hoofdkwartier Horeca' en heeft hij in Wijchen, samen met zijn compagnon, een vierde horecazaak: Italiaans res...

Achtergronden
Grand Café Moeke Enschede flink verbouwd

Grand Café Moeke Enschede heeft de bovenste verdieping van het restaurant geopend, waardoor het aantal plaatsen is verdubbeld. Moeke is een gezellig en laagdrempelig, eigentijds grand café waar je komt voor een heerlijke kop koffie, lunch of diner. Een plek waar iedereen zich thuis voe...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: