Actie van Bram Ladage: friet voor vijftig cent

9 april 2018 | Thijs Jacobs

Patatkoning Bram Ladage sluit op woensdagmiddag 11 april het 50-jarig jubileumjaar feestelijk af: tussen 13.00 en 16.00 uur scoren frietliefhebbers een rijkelijk gevulde zak patat bij ieder Bram-filiaal voor maar €0,50. Ladage vertelt: “Wie jarig is trakteert! Omdat het dit jaar het einde is van een prachtig jubileumjaar, pakken we nét iets meer uit en trakteren we onze trouwe patatfans op een goedgevulde puntzak voor €0,50.” En alsof dat nog niet genoeg is, verlengen de Ladages hun genereuze actie ‘Gratis patat op je verjaardag’ met nóg een jaar.

Patat voor €0,50 op woensdagmiddag

51 jaar na de eerst verkochte patatzak van Bram Ladage, is het ‘patatje van Bram’ een waar begrip geworden in Rotterdam en ver daarbuiten. Reden te meer om de trouwe fans goed te verwennen met een lekkere aanbieding. En hoewel de échte verjaardag van Bram Ladage op dinsdag 10 april is, wordt het einde van het 50-jarig jubileumjaar bewust gevierd op woensdag 11 april. Zo kunnen de kinderen op hun vrije middag samen met pa, ma of opa en oma ook genieten van een echt Brammomentje.

Tot 10 april 2019 gratis patat op je verjaardag

Vorig jaar startte Bram Ladage de goedgeefse verjaardagsactie en dit bleek een groot succes! Tallozen feestvarkens werden op hun verjaardag - na vertoon van een identiteitsbewijs – getrakteerd op een gratis zak verse frieten met saus. “De actie heeft in 2017 veel jarigen blij gemaakt, daarom dat we het op onze verjaardag met nóg een jaar verlengen! Zo creëren we een hoop nieuwe smakelijke Brammomentjes om te vieren.” vertelt Bram Ladage.

Bram Ladage en het #BRAMMOMENTJE

Bram Ladage is in 1967 begonnen met een patatkraam op de Rotterdamse markt en inmiddels uitgegroeid tot een sterke formule met meer dan 30 winkels in heel Nederland. Het familiebedrijf heeft een eigentijdse en herkenbare aanpak welke zich laat kenmerken door de pijlers: vers, snel, smakelijk én betaalbaar. Bram Ladage is in 2018 begonnen met de introductie van het #BRAMMOMENTJE. Hiermee daagt de fritesformule iedereen uit om hun favoriete Brammoment te delen op social media.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden
Download nu de decembereditie van Lunchroom

Hij is er weer! Voor wie dit jaar goed wil afsluiten, hebben we de decembereditie van Lunchroom als download op de website geplaatst. Je kunt de uitgave downladen via deze link. Natuurlijk blikken we terug op het afgelopen jaar met het Horeca Jaaroverzicht, maar kijken we ook naar het heden en de to...

Achtergronden Culinair
Kerstmenu: Spoom en foie gras uit de gratie 

In bijna de helft van de Nederlandse restaurants wordt deze Kerst hert als hoofdgerecht gereserveerd. Hiermee is hert het populairste hoofdgerecht op de kerstmenu’s in de Nederlandse horeca. In Nederland betaal je in 2018 gemiddeld € 61,- voor een vijfgangen kerstdiner. Goedkoop eten doe ...

F&B Den Haag
Plek voor ruim 60 F&B-concepten in Haagse binnenstad

De binnenstad van Den Haag is uitgegroeid tot één van de meest aantrekkelijke winkelgebieden van Nederland. Toch is er nog ruimte om verder te verbeteren. Op basis van de horecabenchmark tussen de vijf grootste steden, blijkt dat het aanbod Food & Beverage (F&B) beperkt is. Er ...

Onderwijs Ondernemen
Training horeca-concepting: "Ik geef je de ultieme checklist mee!"

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Onderscheidend zijn met je zaak is immers lastig, zeker met de hoeveelheid trends die je om de oren vliegen en al die zaken om je heen die ook vernieuwend (denken te) zijn. Hoe val jij dan juist op? De...

Achtergronden Lunchroom
Bagels & Beans kerstactie voor Muziekids

Muziek doet (ver)wonderen. Tijdens het luisteren naar muziek of het bespelen van een instrument vergeet je even de wereld om je heen. Stichting Muziekids zorgt dat kinderen tijdens een verblijf in het ziekenhuis muziek kunnen beleven. Een prachtig goed doel voor de jaarlijkse kerstactie van Bagels &...

Wet- en regelgeving Achtergronden
Consumentenbond: hygiënescore horeca moet toegankelijk blijven

De Consumentenbond roept de Tweede Kamer op de openbaarmaking van de inspectiegegevens van de horeca gemakkelijk toegankelijk te houden. Het kabinet wil alleen nog maar samenvattingen van de inspectierapporten publiceren, zonder overzichtelijke kleurcodering. De Consumentenbond vindt dit onacceptabe...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: