Actie van Bram Ladage: friet voor vijftig cent

Auteur: Thijs Jacobs
9 april 2018
Actie van Bram Ladage: friet voor vijftig cent

Patatkoning Bram Ladage sluit op woensdagmiddag 11 april het 50-jarig jubileumjaar feestelijk af: tussen 13.00 en 16.00 uur scoren frietliefhebbers een rijkelijk gevulde zak patat bij ieder Bram-filiaal voor maar €0,50. Ladage vertelt: “Wie jarig is trakteert! Omdat het dit jaar het einde is van een prachtig jubileumjaar, pakken we nét iets meer uit en trakteren we onze trouwe patatfans op een goedgevulde puntzak voor €0,50.” En alsof dat nog niet genoeg is, verlengen de Ladages hun genereuze actie ‘Gratis patat op je verjaardag’ met nóg een jaar.

Patat voor €0,50 op woensdagmiddag

51 jaar na de eerst verkochte patatzak van Bram Ladage, is het ‘patatje van Bram’ een waar begrip geworden in Rotterdam en ver daarbuiten. Reden te meer om de trouwe fans goed te verwennen met een lekkere aanbieding. En hoewel de échte verjaardag van Bram Ladage op dinsdag 10 april is, wordt het einde van het 50-jarig jubileumjaar bewust gevierd op woensdag 11 april. Zo kunnen de kinderen op hun vrije middag samen met pa, ma of opa en oma ook genieten van een echt Brammomentje.

Tot 10 april 2019 gratis patat op je verjaardag

Vorig jaar startte Bram Ladage de goedgeefse verjaardagsactie en dit bleek een groot succes! Tallozen feestvarkens werden op hun verjaardag - na vertoon van een identiteitsbewijs – getrakteerd op een gratis zak verse frieten met saus. “De actie heeft in 2017 veel jarigen blij gemaakt, daarom dat we het op onze verjaardag met nóg een jaar verlengen! Zo creëren we een hoop nieuwe smakelijke Brammomentjes om te vieren.” vertelt Bram Ladage.

Bram Ladage en het #BRAMMOMENTJE

Bram Ladage is in 1967 begonnen met een patatkraam op de Rotterdamse markt en inmiddels uitgegroeid tot een sterke formule met meer dan 30 winkels in heel Nederland. Het familiebedrijf heeft een eigentijdse en herkenbare aanpak welke zich laat kenmerken door de pijlers: vers, snel, smakelijk én betaalbaar. Bram Ladage is in 2018 begonnen met de introductie van het #BRAMMOMENTJE. Hiermee daagt de fritesformule iedereen uit om hun favoriete Brammoment te delen op social media.

Overig nieuws